وضعيت هم اكنون هواپيماى سانحه ديده در ماهشهر از دوربين مسافران هواپيما.

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچیک از مسافران پرواز کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

به گزارش مشرق، رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  گفت: پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، ۱۳۵ مسافر داشته است که خوشبختانه هیچیک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید:

هواپیما کاسپین تهران_بندرماهشهر از باند فرودگاه خارج شد +عکس

وی اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

جعفرزاده افزود: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

دانلود

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • فاطیما IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    2 2
    ببین کار خدا رو
  • بنده خدا ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    2 3
    معجزه الهی همینه
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    شانس آوردن موتور رویال نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس