کد خبر 1035286
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷
رسول خطیبی

سرمربی سابق ماشین سازی از علت اصلی جدایی‌اش از این تیم پرده برداشت.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی پس از پیروزی مقابل خوشه طلایی ساوه در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا جا دارد از تمامی عزیزانی که در سه روز گذشته مشغول آماده‌ سازی زمین مسابقه بودند تشکر و قدردانی نمایم. در نیمه اول دیدار توانستیم با در اختیار داشتن بیشتر توپ و موقعیت‌سازی بیشتر نسبت به حریف حاکم میدان باشیم اما متاسفانه در یک صحنه به دلیل ناهماهنگی دروازه‌بان و مدافعان و برخورد در محوطه جریمه، پنالتی به سود حریف اعلام شد اما خوشبختانه بچه ها روحیه خود را در ادامه مسابقه حفظ کردند و بعد از آن توانستیم به گل اول برسیم.

خطیبی در ادامه گفت: در نیمه دوم با علم به اینکه تیم حریف برای گل تساوی فشار وارد خواهد کرد، با انجام تغییراتی سعی کردیم فشار را از روی تیممان برداریم. بعد از گل دوم می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما نبود سه بازیکن اصلی تیم در این دیدار مانع از این امر شد. در مجموع از اینکه در دیداری به مانند بازی امروز که از داشتن سه بازیکن اصلیمان محروم بودیم، به پیروزی رسیدیم خوشحالیم. از همه بازیکنان تیم که با تلاش، انگیزه و پشتکار مثال‌زدنی خود در مسابقات حاضر می شوند تشکر می کنم و امیدوارم با ادامه این روند و حمایت مدیران بتوانیم به هدف نهایی خود دست یابیم.

بیشتر بخوانید:

مربی سابق تراکتور سرمربی ماشین‌سازی شد

وی در ادامه با اشاره به نبود زمین مناسب در اراک برای برگزاری تمرینات تیم آلومینیوم گفت: متاسفانه از زمانی که هدایت تیم آلومینیوم اراک را بر عهده داشتم تنها سه تمرین تاکتیکی انجام دادیم و علت آن هم نبود زمین مناسب برای برگزاری تمرینات است. تمرین در زمین مصنوعی و سالن به اندازه کافی نمی‌تواند برای بهبود وضعیت تاکتیکی تیم موثر باشد. در اختیار نداشتن زمین تمرین برای تیمی به مانند آلومینیوم که سودای لیگ برتری شدن را در سر دارد اصلا شایسته نیست.

خطیبی در پایان درخصوص جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل ‌وانتقالات نیم فصل گفت: تمامی بازیکنانی که در این پنجره نقل ‌وانتقالاتی جذب شده‌اند با نظر مستقیم بنده به تیم اضافه شده اند و هیچ کسی به هیچ عنوان حق دخالت در کار من را ندارد. چنین موضوعی از دلایل اصلی جدایی من از تیم ماشین ‌سازی بود و در هیچ تیمی که مسئولان و اطرافیان تیم سعی بر دخالت کردن در کار من را داشته باشند، باقی نمی مانم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تبریز توپچی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    من مطلبی در باره علت جدایی خطیب از ماشین سازی نمی بینم . مردم را مسخره خودتان نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس