کد خبر 1035243
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
مهدی ترابی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کسی در نیم فصل پولی نگرفته و امیدوارم با تدابیر مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی بعد از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم ولی خیلی خوشحالم که برنده از زمین خارج شدیم.

 

وی در خصوص فاصله سرخ‌پوشان با تیم‌های پایین جدول گفت: الان در مورد قهرمانی و مسائل دیگر زود است صحبت کنیم. ان‌شاءالله با کمک کادر فنی و بازیکنان به این مهم دست پیدا می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگیری‌هایی که در طول بازی به وجود آمد افزود: فایده ندارد که در مورد این مسئله و داوری صحبت کنم چون بازی تمام شده است. فقط امیدوارم شرایط بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی تراکتور به شکست مقابل پرسپولیس

خبرنگاری گفت شما از نظر مالی مشکلات زیادی دارید که ترابی پاسخ داد: چیزی نمی‌توانیم بگوییم. همه شاکی و ناراحت هستند ولی آقای انصاری‌فرد قول داده مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند. کسی در نیم فصل پولی نگرفته و امیدوارم با تدابیر مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود.

وی در خصوص اینکه تاکنون چند درصد دریافت کرده است، گفت:‌ دقیق نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم 30 تا 35 درصد قراردادمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت کرده‌ایم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه هواداران دو تیم به همدیگر سنگ‌پراکنی می‌کردند، افزود: من حواسم به این موضوع نبود و چیزی ندیدم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس