حجت الاسلام مجتبی ذوالنور

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه چرا دولت باید از موضع ذلت به دنبال گدایی مذاکره با آمریکا برسد، گفت: این اقدام دولت خلاف شأن و اقتدار ملت ایران است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارنظر وزیر امور خارجه مبنی بر آمادگی دولت ایران برای مذاکره با آمریکا گفت: من نمی‌دانم که دولت به دنبال چه چیزی است؟ آمریکا جز شرارت و بدبختی چیز دیگری برای ملت ما نداشته و سر سوزنی هم از مواضع شیطنت‌آمیز و خبیثانه خود کوتاه نیامده است.

بیشتر بخوانید:

قای ظریف! دقت کنید تا شأن مردم رعایت شود

آقای ظریف ! وقت خیانت نیست

وی افزود: منشأ تمام گرفتاری‌های ملت ما آمریکایی‌ها هستند. تحریم‌ها را برخلاف همه تعهدات‌شان در برجام تشدید کردند. وقتی این چنین است چرا دولت باید از موضع ذلت به گدایی مذاکره با آمریکا بپردازد. 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: دولت خلاف عزت و شأن و اقتدار و عزت ملت حرکت می‌کند. موضع نظام و رهبری معظم در مورد مذاکره مشخص است و در رفتار آمریکایی‌ها نیز به وضوح معلوم است که برخلاف منافع ملی ما رفتار و اقدام می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: این حرکت دولت حرکت بسیار بدی است که به دنبال مذاکره با آمریکاست و امیدواریم که سر عقل بیاید و دست از این حرکت بردارد. این حرکت ناپسند است و مورد قبول ملت ما نیست و نخواهد بود. 

وی افزود: به نظر من وزیر امور خارجه مجری سیاست‌های آقای رئیس‌جمهور است، لذا این اقدام وی در راستای اجرای سیاست‌های دولت و آقای رئیس‌جمهور بوده است. 

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه اخیرا اعلام کرده که آماده مذاکره با آمریکا هستیم که این اعلام نظر وی با مخالفت ترامپ مواجه شده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • محمدبهرامى بلوچ IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 1
    ايا دولت ايران براى ملت امريكا كارى كرده يا كه وظيفه اى دارد؟ چطور انتظار دارييد كه دولت امريكا بيايد مشكلات مردم كشورم راحل كند كشورمن مدير ميخواهدمدير منابع كشورم اگر درست تقسيم شود آقازاده توليدنكند ميتواند ده كشور. را ابادكند تركيه مگرچى دارد توليدى ها را حمايت كنيد نه كه درشان راتخته كنيد
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    6 5
    چون گداست.
  • رضا IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 1
    اینها نگران بچه هاشون و پولهاشون هستند که اونور جا داشته باشند نه ما ... یعنی وطن فروشی .
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    نگران گرین کارتشون هستن وطن فروشان..بزارید خون سردار خشک بشه بعد یک عده غرب زده بی درد وعار
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    جرات داری مرد هستی مسلمانی بیا خودت را جای بیمارن قرار بده بعد حرف بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس