کد خبر 1034904
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
حسین شریعتمداری

آمریکا با همه توان در پی آن است که از ایران اسلامی صدایی متفاوت و مغایر با صدای انقلاب بشنود و متاسفانه آقای ظریف این فرصت را در اختیار دشمن قرار ‌داده‌اند!

به گزارش مشرق، «حسین شریعتمداری» طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه کشورمان که با نشریه آلمانی اشپیگل مصاحبه می‌کرد در پاسخ به این سؤال خبرنگار که «آیا احتمال مذاکره با آمریکا پس از ترور سردار سلیمانی کمرنگ شده است»؟ گفت؛ «نه، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که مردم رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیت را بشناسند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ سفید نشسته است. مهم است که آنها چگونه رفتار می‌کنند. دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را برداشته و به میز مذاکره برگردد. ما هنوز در پای میز مذاکره هستیم و این آنها بودند که میز مذاکره را ترک کردند»!

بیشتر بخوانید:

پامپئو: نارضایتی داخلی ایران ثمره سیاست ترامپ است

عامل سقوط هواپیمای اوکراینی در زندان است

درباره اظهارات آقای ظریف گفتنی است که؛

الف- ترامپ با صراحت اعلام کرده است که شخصاً دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده است. آقای ظریف از مذاکره با قاتل سردار سلیمانی شهید چه هدفی را دنبال می‌کنند؟! و آیا اظهارات ایشان نادیده گرفتن خون پاک سردار سلیمانی و یاران شهیدش نیست؟!

ب- آقای ظریف شاهد بودند که ده‌ها میلیون نفر در ایران و ده‌ها میلیون دیگر در مجموعه شهرهای مختلف جهان اسلام در شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشستند و بدون استثناء ضرورت انتقام از آمریکا را فریاد زدند، بنابراین باید از وزیر خارجه کشورمان پرسید کجای دیدگاه جنابعالی با خواست مردم ایران و سایر ملت‌های مسلمان همخوانی دارد؟! و جنابعالی که نظرتان با خواست و نظر تمامی مردم ایران مغایر و متضاد است، وزیر خارجه کدام ایران هستید؟!

ج- شاید دیدگاه آقای روحانی را باور کرده‌اید که ادعا می‌کرد شب عاشورا، امام حسین علیه‌السلام با عمرسعد مذاکره کرد؟! این دیدگاه به‌اندازه‌ای عوامانه است که نیازی نیست علیه آن استدلالی آورده شود. در کجای دنیا، نهیب دلاورانه علیه دشمن را مذاکره ترجمه می‌کنند که جنابعالی به تلویح و آقای رئیس‌جمهور به تصریح چنین
کرده‌اید؟!

د- برفرض که نظر حضرت امام(ره)که «آمریکا شیطان بزرگ است» را نادیده گرفته و یا از آن غفلت کرده‌اید! حالا جدای از دیدگاه حکیمانه امام راحل(ره) بفرمائید آمریکا باید به کدام توطئه و قتل عام انسان‌های بی‌گناه و نقض عهد و پیمان و... دست بزند تا جنابعالی هم مانند سایر ملت‌های آزاده دنیا، آمریکا را شیطان بزرگ
بدانید؟!

هـ- جنابعالی در دانشگاه علامه طباطبایی بعد از آنکه فهرستی از نقض عهدها و پیمان‌شکنی‌های پی‌درپی آمریکا را برشمردید، اعلام فرمودید که؛ «کسی از این پس نمی‌تواند به امضای آمریکا اعتماد کند». حالا چه شده که برخلاف نظر قبلی خود از احتمال مذاکره با آمریکا سخن می‌گویید؟!

و -  فرموده‌اید: «دولت ترامپ می‌تواند گذشته خود را اصلاح کند، تحریم‌ها را برداشته و به میز مذاکره برگردد. ما هنوز در پای میز مذاکره هستیم و این آنها بودند که میز مذاکره را ترک کردند»! آقای ظریف! برفرض محال، آقای ترامپ نصیحت شما را بپذیرد و توبه کند! و تحریم‌ها را بردارد! در آن صورت قرار است با آمریکا درباره چه موضوع و مسئله‌ای مذاکره کنید؟! موضوع مذاکره را آمریکا با صد زبان و بارها اعلام کرده است، توقف صنایع موشکی ایران و دست‌کشیدن از حمایت جبهه مقاومت! جناب ظریف! اگر صنایع موشکی کشورمان نبود یک شبه ایران را با خاک یکسان کرده بودند و اگر حمایتمان از جبهه مقاومت که سردار سلیمانی سرآمد آن بوده و هست در میان نبود، امروز باید شاهد قتل‌عام مردم مظلوم کشورمان و به برده گرفته شدن نوامیس ملت توسط تروریست‌های تکفیری داعش بودیم! آیا غیر از این است؟! هنوز چند روزی از کارکرد حماسی موشک‌های سپاه در ضربه سخت به آمریکا نمی‌گذرد. چه زود این کاربرد اقتدارآفرین و دشمن‌سوز را به فراموشی سپرده‌اید!

حضرتعالی در مصاحبه تلویزیونی به مناسبت شهادت سردار دلها از رابطه نزدیک خود با آن شهید بزرگوار سخن گفتید. آیا حمایت از جبهه مقاومت و تلاش پیگیر برای تقویت توان نظامی و صنایع موشکی کشورمان از جمله خصوصیات سپهبد شهید نبود؟!

ز- جناب ظریف! هنوز چند روزی بیشتر از بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه حماسی تهران نمی‌گذرد که تاکید فرمودند «ما از مذاکره هم ابایی نداریم، البته نه مذاکره با آمریکا؛ بلکه از مذاکره با دیگران ابایی نداریم. مذاکره نه از موضع ضعف بلکه از موضع قوت و قدرت. به یاری خدا دارای قدرت هستیم و قوی‌تر هم خواهیم شد». باید این بند را در صدر وجیزه پیش‌روی جای می‌دادیم ولی از آنجا که عده‌ای اصرار دارند بیانات حضرت آقا را در حد و ‌اندازه یک توصیه اخلاقی جلوه دهند، اشاره به آن را بعد از ذکر دلایل روشن و خالی از ابهامی جای دادیم که تقریباً تمامی آنها وام گرفته از بیانات مستدل حضرت ایشان است و به وضوح نشان می‌دهد که به قول رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا علی‌رغم عهدشکنی‌های پی‌درپی و جنایات بی‌شماری که علیه مردم کشورمان مرتکب شده است «سمَ مهلک» است.

ح- آمریکا با همه توان در پی آن است که از ایران اسلامی صدایی متفاوت و مغایر با صدای انقلاب بشنود و متاسفانه آقای ظریف بی‌آنکه بدانند، با اظهارات خویش در مصاحبه با اشپیگل این فرصت را در اختیار دشمن قرار ‌داده‌اند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 106
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 70
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    حالش خوب نیست.از میهن پرستی و اقتدار وزرای غربی یاد بگیرید
    • علی IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      44 15
      اینها همشون بیمقدارن.
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      44 18
      ظاهرا یه شهر کوچیکی تو آمریکا هست باسم ایران...وزیر خارجه اونجاست..
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    اقای ظریف و به عبارت دقیق تر جناب وزیر برجام!! من اندازه ی یه گرده غبار ایران هم نیستم، اصلا نیستم، اما تو حقیرتر از اونی هستی که من کمترین حتی بخوام اینجا دیدگاهی در مورد این حرف و رفتارت بنویسم.
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      18 30
      آقای شریعتمداری داره ادامه فیلم آقای ظریف رو کامل میکنه ! مردم یکم هوشنمد شوید
    • رضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      26 3
      امریکایی ها میگن ترامپ روزانه هفت تا دروغ میگه . مذاکره با دروغگو حماقت نیست؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    ظریف میترسه بعد از اتمام دولت روحانی گرین کارتش رو باطل کنن و به امریکا راه ندن ! واقعا برای کشورم متاسفم که همچین وزیری داره! بعد از سردار سلیمانی لعنت بر کسی که اسم مذاکره با ترامپ رو بیاره ! حیف سردار شهید بشه ولی بعضی ها زنده باشن
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    بقول روزنامه وطن امروز ظریف دروغ میگه مثل ترامپ
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    28 18
    این باید سریعا برکنار بشه حالا مجلس یا هرجای دیگه باید سریعا برکنارش کنه.با آمریکای تروریست هیچ جای مذاکره نمونده.میلیونها ایرانی رو ندیده ظریف بعد چندصدنفر پادوی آمریکا رو میبینه و میگه جامعه ایران یکپارچه نیست! تا کی باید نفوذیها تحمل بشوند؟ وقتی ضربه اساسی زدند؟بخدا اون قضیه هواپیمای اوکراینی هم مشکوکه ردپای نفوذیها دولت دیده میشه
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    آقای ظریف داره با اینها مثل خودشان بازی با کلمات میکنه جو گیر نشید.
    • محبوبه مومنی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      31 8
      الاغ تو یک ذره عرق ملی نداری یک جو شرف نداری که ببینی بعضی ها با حرفاشون و کاراشون تیشه به ریشه انقلاب میزنند
    • کتایون IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      63 15
      احمق بازی با کلمات یعنی چه با همین کلمات و ادبیات وضع کشور رو به اینجا رسوندن که مردم یه لقمه نون ندارن کوفت کنند
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      37 11
      از کسی که موقع جنگ که کشورش به سرباز نیاز داره ول کنه بره از اونور درس دیپلماسی یاد بگیره توقعی بیش از نداریم، مقصر ایشون نیست، ما مردم هستیم که همچین طرز فکری رو قبول کردیم و اوردیم رو کار.. خودمون هم درستش می کنیم، ایران حقیر نیست، و ادمای حقیر جایی در اون نخواهند داشت، درستش می کنیم.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      39 13
      واقعا متاسفم،از یه طرف سردار رو به اسم کوچک صدا میزنن که ما خیلی به هم نزدیک بودیم،از طرفی هم خونش لگد میکنن
  • پری مجرد48ساله IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    25 10
    مجلس شورای اسلامی می باید در اسرع وقت آقای ظریف را استیضاح کند این سخنان آقای ظریف را برای انقلاب اسلامی به شدت خطرناک میبینم و بیم آن دارم که دشمنی را که از در بیرون کرده ایم را از پنجره داخل کنند
  • نازنین مهاجر IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    92 32
    آقای ظریف جواب خون شهدا را فردای قیامت چه میخوای بدی ظریف خیلی بدی
  • محمد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    ظریف مایه شرم و ننگ هر ایرانی و هر آزاده در دنیاست.
  • علی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    93 22
    محاصره ۳۶۰ درجه آمرلی! جناب ظریف اگه میتونند بسم اله بیاین وسط تحریم ۳۶۰ درجه و دوستیتون رو ثابت کنید. تسلیم شدن تو مرام سلیمانی نبود.
    • رضا IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      20 45
      تسليم كدومه برادر من ؟! به خداوندى خدا اگه يه نفر توى اين مملكت باشه كه دلسوز مردم و كشورش باشه اونهم ظريفه . ظريف كارشو بلده ، من مى بينم كه شريعتمدارى داره عوامفريبى ميكنه ، يه سياستمدار بين المللى در سطح ظريف ابزار كارش مذاكره است ، شريعتمدارى همه چيز رو صفر و صد ميكنه در صورتيكه بهترين وسيله اى كه ميشه منافع ملت رو باهاش تامين كرد همين مذاكره است ، از طرف ديگه اينو بايد بدونيم كه موضع ظريف و سخنانش در مجامع بين المللى هيچگاه خودسرانه نيست ، او تا اجازه مقامات بالا رو نداشته باشه امكان نداره اين طور حرف بزنه و اينو شريعتمدارى خوب ميدونه اما به صرفش نيست به اون اعتراف كنه
    • مجید IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      12 25
      آفرین تمثیل خوب و زیبایی بود
  • فاطمه IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    20 12
    اگر ملت ایران نسبت به سخنان اخیر وزیر امورخارجه واکنش غلاظ و شدادی نشان ندهند باید منتظر زمین لرزه 9ریشتری باشند
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    35 13
    باید زبان هرکسی رو که از مذاکره با قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دم می زند را ...
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    15 14
    بابا اینا یا عقل سیاست ندارند یا ...
  • پری مجرد48ساله IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    18 4
    مشرق بابصیرت و انقلابی همه کامنت ها رو بگذار لطفا
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    25 9
    همین چند روز پیش بود پلاکارد گرفتیم بعد از شهادت سردار سلیمانی هر کس از مذاکره حرف زد دهنشو گل بگیریم الان وقتشه
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    23 5
    بی غیرت به معنای واقعی کلمه!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    20 12
    "متاسفانه آقای ظریف بی‌آنکه بدانند، با اظهارات خویش در مصاحبه با اشپیگل این فرصت را در اختیار دشمن قرار ‌داده‌اند!" به نظر نمیاد جناب ظریف ندانسته این حرف ها رو زده باشن مگر میشود؟؟!! هنوز داغ حاج قاسم بر دلمان سنگینی میکند هنوز از نهیب رهبری از مذاکره با آمریکا چند روزی نمیگذرد هنوز از توهین ها و جسارت ها و تهدید های آمریکای جنایتکار عصبانی هستیم چطور چنین افاضاتی از وزیر خارجه صادر شده؟؟!!!!
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    20 12
    بابا تمام هنر اینها و امثال ظریف همین مذاکره کردن و سازش کردنه و گاهی هم خودکار پرت کردنه و غیر از اینم کاری بلد نیستن و اگر این کار را کنار بذارن اون وقت بیکار می شن و حقوقشون حرام! میشه.
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    5 11
    خدایا اگر دستبند تجمل نمی بست دست کمانگیر مارا کسی تا قیامت نمیکرد پیدا از آن گوشه ی کهکشان تیر مارا ولی خسته بودیم و یاران هم به "نانی" خریدند شمشیر مارا ولی خسته بودیم و میبرد طوفان تمام شکوه اساطیر مارا...
  • امین عابدی IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    5 15
    منظورتان مذاکره با کدام امریکاست ؟ امریکای ویتنام یا ژاپن ؟ امریکایی که در فضا اکتشافات فضایی انجام می‌دهد و یا امریکای داعش ساز دقیق باید بنویسید منظورتان کدام امریکاست امریکایی را که برای مردم ایران جهان تبلیغ میکنند نصیب خود مردم امریکا هم نمی‌شود چه برسه به ایران زمین برای اولین بار بنده از واژه کدام امریکا در فضای مجازی استفاده کردم متاسفانه کپی برداری کردید به نفع اهداف سیاسی مجله
  • مرجان IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    17 7
    وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد
  • یوسفی CA ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    3 16
    اول که آمریکا پای میز مذاکره نمیاد. دوم اگر هم بیاد باید به تعهداتش عمل کند . وبخاطر منافعش پای میز مذاکره نمیاد حتی اگر اجبار هم کنی نمیاد ظریف همه ابعاد رو در نظر میگیرد وحرف میزند .گزک دست دشمن نمیدهد سیاست ظریف غیر قابل انکار. پس اول نظر رهبر معظم را میپرسیدید بعد در مورد سخنان ظریف اظهار نظر کنید.کاری که شما می کنید و اختلاف افکنی میکنید کاریست که دشمنان ایران کاملا بهش احتیاج دارند.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    20 14
    مقام رهبری: جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغدادن ، جناب ظریف قراره با تروریستا بشینی پشت یه میز!!!!!!!!!!!!!!
  • DE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    22 12
    ظریف در یک مصاحبه داخلی اظهار کرد ترامپ اشتباه کرد به وی بد مشاوره داده اند وگرنه خودش آنقدر ها هم بد نیست...
  • علی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    17 3
    هرکسی می تواند اصلاح شود ، مثل حر حتی ، اما مساله این است که ترامپ آدم نمی شود....بالاخره برادر کشی هم که نیست،و آقای دکتر ظریف یک فرد دیپلماتیک هستند، نه کینه ای که انتقام و انتقام بازی باشد، اما به دولتمردان آمریکا نمیشود هرگز اعتماد کرد....
  • رحیم IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    14 13
    دوستان کمی به عقب برگشته و بیانات رهبری را مرور کنیم.آیا رهبری در تمام فرمایشاتشان از پروژه نفوذ صحبت نکردند؟هشدار ندادند؟چرا گوش نکردیم؟بقول فرمایش حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام که میفرمایند اگر کسی بموقع به یاری رهبرش نشتابد،با لگد دشمن بیدار میشود.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 13
    من که باور ندارم که آقای ظریف ندانسته اینگونه رفتار می کنند ملت ایران سطح شعورشون بالاتر از این حرفهاست که گول مجیز گویان غرب رو بخورند
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 9
    تیغ قتل سردار ما با همین دیپلماسی هپروتی و التماسی بدست ترامپ داده شد!!! قاتلان سردار عزیزمان یک طیف هستند نه یک فرد.
  • ایرانی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 15
    قبلا هم گفتم،لال شود زبانی که بعد از این(شهادت سردار عزیزم)حرف از مذاکره بزند،مذاکره با کی؟به خاطر چی؟آمریکا و اروپا که همه چی رو ماله کشی کردند ،شما بدنبال چی هستین که هنوز حرف از مذاکره می زنید.
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 0
    ایران در عالم موازی
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 20
    به نظر میآد کمی تند رفته اند آقای شریعتمداری ، برای ترامپ پلشت بازگشت به برجام اصلا متصور نیست ، این اظهارات آقای ظریف حکم ارجاع به محال را دارد. بازگشت به برجام یعنی پایان ترامپ و حتی محاکمه وی برای جنایاتی که مرتکب شده است. از هر راه ممکن باید انتقام خون پاک حاج قاسم را کرفت. اینهم راهیست که آقای ظریف میرود .
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    5 9
    با سلام،آیا لازم است که جامعه بین الملل که تعهدات خود را نسبت بما عمل نمیکند پس ما به تعهدات بین المللی خود عمل کنیم مانند همین محیط زیست؟تعویض کولر های گازی؟
  • حسن شیری IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 20
    درس قضاوت کنین ،دکتر ظریف خیلی برای ایران زحمت کشیده ،همه کشورا ارزوشونه یکی مثل دکتر ظریف داشته باشن ،
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 14
    اگر فرض بگیریم ( فرض محال ، محال نیست ) مذاکره تنها راه برای اداره کشور هست، باز هم مذاکره با وجود شخصی مثل ترامپ حماقت است .
  • IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 9
    اگرازاین دولت چیزی غیر از پرستش کدخدا توقع دارید سخت دراشتباهید.
  • DE ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 9
    واقعا حاج حسین آقا از هر طرفی شلیک کنه میخوره صاف وسط خال.وزیر خارجهِ کدام ایران؟! با توجه به اینکه یک ایران بیشتر نداریم میشه حدث زد: وزیر امور کدام خارجه!؟
  • قاسم IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    16 11
    چه قدر خوب گفت کری اگر این شریعت مداری بگذاره به تفاهم میرسیم ظریف اندازه شما میفهمه
  • همشهری IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    7 13
    آقای شریعتی آقای ظریف برکت روز دهان ماست که انقدر بد راجبش او حرف میزنید بهتر نیست در روزنامه ها در مورد مصیب ت مردم بنویسید تو کاری که به شما مربوط نیست و آگاهی نداری دخالت نکن سیاست کاغذ بازی نیست
  • Ali DE ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 11
    خوب بیچاره فکر نمیکرد که داخلی ها متوجه حرفهایش با بیگانه ها شود! این وزیری خارجه که تا حالا اکثری فعالیتهایش در راستایی منافع امریکا بوده و نه انقلابی اسلامی!
  • احمد غفاری IR ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    10 11
    سلام؟ آقای ظریف باید چندبار آمریکا یها شمارا کوچک بکنند ی کمی هم ازخودت غیرت به خرج دهید بس مگرترامپ نمی‌گوید برمردم کاری ندارم پس دارو که تحریم کرد برا مردم بود یا دولت
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    6 11
    خدایاچه کنیم بااینها.باارامش نجاتمان ده.
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 8
    کار ظریف عین این میمونه دشمنی قلدری که یاوه گوی زیاد میکنه پدرتو بزنه بکشه بعد بخاطر اینکه تورم نزنه ازترست ومنافعت تو خطرباشه بگی عیبی نداره بشینیم صحبت کنیم مشگلاتمونو حل کنیم (باگرگ وکفتار میشه مذاکره کرد ذاتشون معلوم چیه)
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    14 11
    هنوز 40 روز از شهادت عزیزانمان نگذشته حرف از مذاکره میزنه دلش برای رفتن به آمریکا تنگ شده
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 11
    آقای ظریف وقتشه که خودت را نجات دهی برسم ژاپنی ها
  • محمد IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 9
    جناب آقای شریعت مداری در دین اسلام استفاده از یک جو عقل حرام نیست
  • DE ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 9
    این غربگداها یه ذره غیرت ندارند از نظر دینی که ولنگارند حداقل از نظر ملی! اینو چرا برکنار نمیکنند هنوز خون حاج قاسم داغه اینها اسم مذاکره میارند.میلیونها ایرانی رو ندیدند؟ قدرت نظامی ایران رو ندیدند؟ میلیونها عراقی ضد آمریکایی ندیدند؟اینا چه موجودات وطن فروشی هستند دیگه
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 2
    اینها ذاتشون امریکا پرست و غربگداییه! تا ابد عاشق مذاکره و رابطه با امریکا هستن.
  • اسلامی IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 13
    آقای شریعتمداری یک سیاست بین سطح گراست واز چم خم های سیاست بی خبر است وغالبا به صورت فله ای اظهاراتی می کنند بنابر این باید اجازه بدهند حرفه ای ها کارشان را انجام دهند ودر بین مردم شبهه افکنی نکنند
  • US ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    6 1
    این دولت دولت مذاکره است .
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    19 8
    بهره برداري ازارزشهاي بدست آمده رابراي اهداف خودميخواهند
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 4
    تبت یدا ابی لهب این هم شاهد ادعاهای راکفلر که روی برخی از ....
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 3
    اکثر وزرای روحانی باید محاکمه بشن و در راس اونها خود جناب رئیس/
  • ع IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    7 14
    در سیاست دشمن و دوست همیشگی وجود ندارد . مثل روسیه با ترکیه . آمریکا و اسراییل که دشمن همیسگی ماست و در آن شکی نیست . اما سوال اینجاست در داته ها در خانه دشمن (آمریکا . انگلیس . ایتالیا و ... ) چه غلطی می کنند .
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 25
    پیامبر با ابوسفيان مذاکره کرد با اینکه همسر ابوسفیان، دستور قتل حضرت حمزه را داد و جگر او را به دندان کشید. شما هنوز تاریخ اسلام را نمی‌دانید و یا شاید اینها کامنت‌هایی از آلبانی است.
  • رضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 12
    دولت اصلا به آخرت اعتقاد نداره . این دولت یک ذره هم روحیه جهادی و انقلابی و مقومتی نداره . و حتی قادرن با قاتلین سردار دلها عکس یادگاری بندازند. لعنت بر این مرد منافق بی غیرت و رئیس کذایی اش. مقاومت را از حسن نصرالله عرب یاد بگیره . در دهانه اسرائیل سخنان قاطع و شجاعانه ای بر ضد امریکا و اسرائیل انجام میده . خواهشان مسئولین نظام سیاست خارجی ایرام را مدیریت کنند اینها آبروی خون شهید رو بردن . هنوز چهلم حاج قاسم نشده حرف از مذاکره می زنن
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    20 14
    درد و مذاکره... مرض و مذاکره.. کوفت و مذاکره یه ذره سیاست هم بلد بودید اینجوری حرف نمیزدید
  • سارا IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 10
    جالب اینجاست ترامپ گفته نه ممنون من مذاکره نمیخوام...ظریف آبرومون رو برد
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 10
    روحانی و ظریف هر دو یک هدف دارند غربگرا و عاشق مذاکره و ارتباط با آمریکا بدون در نظر گرفتن نیات این کشور هستند با این تفاوت روحانی بی پروا و بدون ترس این موضوع را اعلام می کند اما ظریف با احتیاط عمل می کند اگر لازم باشد گاهی اوقات خود را ضد آمریکا نشان می دهد و اگر شرایط را مناسب ببیند برای رسیدن به آمریکا ازهیچ تلاشی رویگردان نیست
  • قریشی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 6
    نه ما از حقه خون شهیدانمان میگذریم و نه خدا خواهد گذشت
  • محمود IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    10 12
    ایشان وزیر محترم و مقتدر ایران متعلق به ما ایرانیان میباشد و یقننا وزیر خارجه تو و همفکرانت نیست شما دنبال یه ایران ویران و عقب افتاده و منزوی و مملو از مشکلات هستید و در خواب و خیال به سر میبرید
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    1 12
    امكان ندارد وزير امورخارجه در باره موضوعي به اين اهميت بدون مشورت و نظر موافق رهبري حرفي بزند
  • حجت ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    14 11
    ظریف کسی است که در اوج اعتراضات مردم علیه محمدرضاشاه پهلوی در سال 1355 برای درامان ماندن از خطرات احتمالی از ایران به آمریکا رفت و شروع به تحصیل در رشته مهندسی عمران کرد اما پس از پیروزی انقلاب از فرصت به وجود آمده تغییر رشته داده و رشته روابط بین الملل را انتخاب کرد. نکته مهم این که تا پایان جنگ تحمیلی حتی یک بار به ایران مراجعت نکرد. پس از آن به وسیله آقای ولایتی در سفری به نیویورک به خاطر بلبل زبانی به زبان انگلیسی به عنوان امریه در وزارت خارجه بکارگیری و پس از مراحل ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.
  • خانی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 0
    حیف اون سرداری که وقتی آقای ظریف استعفا داد و قهر کرد به دیدنش رفت و ازش حمایت کرد
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      8 1
      اون سردار مثل یک پدرحکیم / دلسوز و درد اشنایی بود که به هر قیمتی نمیخواست فرزندش در اثر لجاجت و جهالت عاقبت به شر شود .
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    15 6
    با یک جمله گرانبها از حکیم انقلاب امام راحل ره علت اینگونه مواضع و سیاستهای اقای ظریف و دوستانش را به عرض میرسانم : " این وابستگی فکری / عقلی و مغزی به غرب منشاء اکثر بدبختی ملتها و ملت ما نیز هست "
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 9
    تو اصلا برای چی به خودت اجازه میدی با این مردک تروریست بی شرف توئیت بازی کنی؟ واقعا میخوای با این جنایتکار سر میز مذاکره بشینی؟!!!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    10 12
    باید از برجام حمایت کنه روی عروس مرده برجام نشسته و ثانیه ای دلار می گیره. باید هم از کنار عروس مرده برجام تکون نخوره
  • روح الله IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    6 0
    سلام دیدگاه من تو داستانی که میگم.کوچک که بودم بادوستام توی زمینهای اطراف خونه امون بازی میکردیم(کشورهای همسایه)بچه های اون طرف محل که زمین نداشتن میومدن اینطرف توزمین خوبای ما بازی(آمریکا)باهم دعوامون میشد هرچند که میدونستیم تعدادشون بیشتر وازما بزرگترن(همه دنیا)درصورتی که نه ماصاحب زمینها بودیم نه اونها.به ناچار میرفتیم زمین دیگه که جالب نبود هیچ وقت هم مذاکره نکردیم اونا برای خودشون بودن ما هم برای خودمون.تا اینکه بزرگ شدیم.واز دنیا وزندگی مفهوم جدیدی دریافت کردیم.
  • سربدار IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 9
    درود بر حاج حسین شریعتمداری الحق و الانصاف تحلیل های جوندار که هم دوستان و هم دشمنان را در جای خود می نشاند و واقعاً دیده بان انقلاب اسلامی می باشد خداوند پشت و پناهتان باشدو دست حق نگهدارت باشد
  • AU ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    30 10
    شهید بهشتی: «شعار این بود آقای ریگان توی این مملکت مسئولی که اجازه دهد به خودش با شما از در سازش درآید نخواهی یافت و اگر یک کسی خدای ناکرده اغوا بشود و فریب حرف‌های شما را بخورد مردم بیدار چنان هشیارانه ایستاده‌اند که مجال کار برای شما را پیدا نمی‌کند. شعار این بود مرگ بر آمریکا، مرگ بر سازش کار.»
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    10 10
    نتیجه اش این بود که مایکل پنس مدعی شد که ایران از مواضعش عقب نشینی می کند
  • احمد رضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 15
    آقای ظریف ! اگر فرعون خودش را در مقابل حضرت موسی(ع) اصلاح کرد ؛شیطان بزرگ و فرعون زمان ما نیز خودش را اصلاح می کند و توبه کرده و مرید رییس تو میشود!
  • سجاد ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 4
    فکر بکنبد میگفت به هیچ وجه با آمریکای ترامپ مذاکره نمیکنیم با اینکه حرف دل خودم هم هست و آقای شریعتمداری خیلی خوشش میاد ولی ترجیح میدم بگم که با آمریکا و نه ترامپ به شرطها و شروطها والبته که توپ جواب دادن و تمرکز افکار عمومی جهان روی من نخواهد بود
  • حسین IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 23
    متاسفم واسه بعضی ها که فقط بلدن بزنن.اقایون خانوماسساست یعنی چی؟؟لطفا فکرکنیدبعدبزنید.من خودم وقتی خبرشهادت سرداررو شنیدم اونقدرگریه کردم که شایدواس پدرم نکردم.درمواقعی بایدکمی نرمش نشان دادهمیشه نمیشه که بادنیاقهربود.مرگ برترامپ وسیاست هاش ولی آیاخوبه بخاطرنداشتن درامدوکارو...خیلی اززن ودختروپسرومردها واردمنجلاب فسادبشن؟بنظرتون سردارعزیزخودش راضیه؟من نمیگم الکی مذاکره کنن مثل برجام ولی میشه باراهنمایی های حضرت آقا مذاکره ایی کردکه مردمونجات دادمطمئن باشیددیگه آمریکا بیشترازقبل ازایران میترسه واینباراگه مسئولان باهوش باشندبراحتی میتونن امتیازات زیادی بگیرندازامریکاواروپا.فقط لطفا جورو متشنج نکنید.
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    8 5
    خیلی جدی نگیرید
    • نادر IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      9 2
      داداش یارانه ها رو ریختن
  • نیما IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 12
    شریعتمداری صد سال دیگه هم نمیفهمه ظریف کیه وچه خدمتی به ایران وبشریت می کنه.
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      10 2
      خفه
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 2
    آمریکایی ها به دنبال افزایش شدید نرخ دلار و فشار بر حکومت هستند . الان هم دارند به شدت برنامه ریزی می کنند تا سرمایه های مردم را وارد بورس کنند تا در آنجا فریز شود و سپس با کمبود سرمایه های مردمی دلار را نه با ریال و تراکنش بانکی مشخص بلکه با تبادل با ارزهای خارجی که ردی ندارد بالا ببرند.
  • رفسنجان دربست IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    10 13
    بمب اتم بسازید ببینید اونوقت کی حرف اول میزنه! ایران همیشه درتحریم بوده و هست اگر قرار باشه چیزی تغیرکنه این ماهستیم که باید تغیرش بدیم.به امید سربلندی ایران
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    10 0
    رهبر انقلاب گفتند:جنتلمن های پشت میز مذاکره ،همان تروریست های فرودگاه بغداد و قاتل های سردار سلیمانی هستند.
  • احمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 0
    وزیر امور خارجه ایران عهد قاجار وپهلوی
  • جواد IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 15
    برادران به جایی که اینقدر دنبال جنگ وجهاد بااسلحه سردو گرم باشید دنبال تقویت مغزتان باشید اگه یک مرد سیاسی وطن پرست باشه اونم ظریفه.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 12
    مشرق بی مقدار
  • کوردیل کرماشان IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    15 1
    خدایا تو شاهد باش ما از این حرف ظریف ناراضی هستیم
    • موید IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      3 0
      احسنت
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    3 0
    کاش یه راهپیمایی میلیونی دیگه برا چهلم سردار سلیمانی بزارند ما که دلمون هنوز خونه میخاییم دوباره فریاد بزنیم مرگ بر آمریکا. به نظرم باید از ظرفیتهای خشم ملت برای نمایش قدرت ایران در مقابل آمریکا و غرب زده ها حداکثر استفاده را کرد .
  • عادل IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    3 0
    باسلام .قبله امال اینا امریکا هستن اینا تا هستن یانباشن مهمترین ارزوی دیرینه اینا این است که باامریکا یه دست کذایی بدن تا تمام ارزوی شان براورد بشه واعمالشان کامل وبعد به قبر بروند به اینا بروبچه وزندگی شرافتمندانه مملکت عزیز وناموس مهم نیست چون امریکا درشریان خون اینا هستش اینا ول کن نیستن.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    3 0
    کی باور میکنه ظریف از جانب خودش چنین پیشنهادی داده باشه؟ فقط اون جماعتی که فریب سلبرتی ها را میخورن چنین حرفی را باور میکنن. جواب آمریکا به پیشنهاد مذاکره دوباره واقعا کوبنده بود. نه ممنون
  • سعید ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    5 1
    آقای ظریف من عاشق شما بودم و شما را بهترین وزیر امور خارجه می دونستم. آخه چرا این جمله را گفتید؟ چرا؟ باید می فرمودید با آمریکا هرگز. حالا خوب شده که ترامپ در جواب شما گفته : "نه مرسی " با این جواب ترامپ من تحقیر شدم. شما هم تحقیر شدید . کاش می گفتید مذاکره با آمریکا هرگز. آنوقت ترامپ تحقیر شده بود
  • DE ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    4 0
    " رئیس جمهور محترم و و وزیر امور خارجه محترم " خیلی وقت پیش بایستی برکنار میشدند . حالا دیگه دیر شده و بزار کارشون رو به پایان برسانند .
  • قاسم IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    5 3
    ننگ و نفرین بر غرب ذلیلان منفل دنیاطلب حقیر !!
  • مرصاد IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    4 12
    این حرف های ظریف ؛ حرف یک فرد نیست ! حرف یک جناح ، طیف ، قوم و قبیله است ، که زندگی کرم وار دو روز دنیا را ، بر عزت اخروی ترجیح می دهند و بخاطر چریدن دو روزه دنیا ، حاضرند همه چیزشان را بدهند ! آن خط و قبیله را ملامت کنید ، که ظریف هم یکی از آنهاست !!
  • Ali DE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 12
    درست میگه کاملاً آقای شریعتمداری چون ظریف داره با این جملات ارزش شهید شدن با ارزش ترین سردار بزرگ ایران و اسلام جهان رو کاملاً بی ارزش میکنه
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      3 0
      ماچقدر ساده ایم ظریف بزرگ شده ی آمریکاست و پایبند به منافع آمریکا لطفا به گذشته استاد ظریف توجه کنید
  • رضا IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    ظریف مرده شور اون برجام تو رو ببرن که 10 سال وقت ما رو گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس