فرماندار شيراز با اشاره به زمين خواري با رانت هاي متنفذين در شيراز، گفت: در زمان رضاخان بعضي روزنامه هاي اروپايي نوشته بودند در ايران جانوري پيدا شده که فقط "زمين" مي خورد؛ الان در شيراز نيز همينطور است.

حسين قاسمي فرماندار شيراز در گفتگو با خبرنگار سياسي مشرق با اشاره به مقوله جنجالي زمين خواري در شيراز گفت: نزديک به حداقل 5 هزار ميليارد تومان از زمين هاي شيراز در تصرف زمين خواران است که براي بخش قابل توجهي از اين زمين ها در دستگاه قضائي حکم بازگشت صادر شده، بخش ديگري در شرف رسيدگي است اما متاسفانه بسياري از احکام يا اجرا نشده يا به صورت صوري اجرا شده است.
وي افزود: در يک مورد فردي در يک قلم 270 هکتار که 270 ميليارد تومان قيمت دارد، زمين خواري کرده که توصيه نامه اي از سوي مهدي هاشمي داشته است و به وسيله اين توصيه نامه اقدام به اين کار کرده است.
فرماندار شيراز با اشاره به زمين خواري با رانت هاي متنفذين در شيراز، تصريح کرد: در زمان رضاخان بعضي روزنامه هاي اروپايي نوشته بودند در ايران جانوري پيدا شده که فقط "زمين" مي خورد؛ الان در شيراز نيز همينطور است، بعضي ها هستند که فقط کارشان زمين خواري است که البته در دولت نهم و دهم اين روند تقليل پيدا کرده است.
وي با انتقاد از برخي مديران متولي امور زمين و کشاورزي خاطرنشان کرد: مطمئنا مبارزه با زمين خواري در شيراز نياز به يک مجاهدت دارد چرا که ممکن است نتيجه درافتادن با زمين خواران گردن کلفت، ترور شخصيت و حتي ضرب و شتم شدن توسط اراذل و اوباش باشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس