کد خبر 1034535
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
عکس/ حضور میلیونی مردم عراق در تظاهرات ضد آمریکایی

شبکه دولتی انگلیس، دیروز پس از چند ساعت شوک‌زدگی و سانسور تظاهرات بی‌سابقه مردم عراق مدعی شد این راهپیمایی چند ده هزار نفره بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

در حالی که سی‌ان‌ان آمریکا و بسیاری از رسانه‌ها و نشریات جهانی، شمار مردم تظاهرات‌کننده در بغداد را چند میلیون نفر عنوان کرده‌اند، بی‌بی‌سی فارسی ضمن انتشار عکسی کوچک نوشت: «ده‌ها هزار نفر امروز در پی فراخوان مقتدی صدر در بغداد به خیابان آمدند»!

بیشتر بخوانید:

پست اینستاگرام رهبر انقلاب درباره تظاهرات مردم عراق

امروز یوم الله عراقی‌ها بود

راهپیمایی بی‌نظیر مردم عراق انتقام سخت است

این نوع پوشش خبری در حالی است که همین شبکه هنگام قمه‌کشی و آشوب‌افکنی مخالفان مقاومت در منطقه،  لحظه به لحظه گزارش و خبر جعلی یا چند ده برابر بزرگ‌نمایی شده را منتشر می‌کند.

بی‌بی‌سی که گویا خود را همدرد دولت بدنام ترامپ در خوردن تودهنی‌های اخیر از ملت‌های ایران و عراق می‌داند، اخیرا تعداد شرکت‌کنندگان در نماز جمعه میلیونی هفته گذشته تهران را ۱۲۹ هزار نفر عنوان کرده بود!! این شبکه رفتار غیرحرفه‌ای مشابهی در تشییع ده‌ها میلیونی شهید سلیمانی در شهرهای مختلف ایران داشت و معمولا جمعیت حامی جمهوری اسلامی را صد یا هزار برابر کمتر عنوان می‌کند و نمایش‌های گروهک‌های بی‌مقدار را چند ده هزار برابر بزرگتر جلوه می‌دهد!

یادآور می‌شود اغلب رسانه‌های ضد انقلابی (ماهواره‌ای، اینترنتی، تلگرامی و ...) دیروز برای ساعت‌ها در اغما فرو رفته و ناتوان از اظهار نظر یا انتشار گزارش درباره تظاهرات عظیم مردم عراق با شعار مرگ بر آمریکا و آمریکا هر چه زودتر از عراق خارج شود، بودند.

یادآور می‌شود روز قبل از نماز جمعه حماسی تهران به امامت رهبر حکیم انقلاب، یک  خبرنگار آمریکایی درباره توفانی که این خطبه‌ها می‌تواند علیه کاخ سفید برانگیزد، هشدار داده بود. خبرنگار نیویورک تایمز نوشته بود «جمعه ایران. سخنرانی آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه نگران‌کننده است. آخرین باری که او در نمازجمعه صحبت کرد، سال ۲۰۱۲ بود که به بهار عربی (بیداری اسلامی در منطقه) منجر شد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انسانیت IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    تا حالا فکر میکردم بی بی سی سیاسی آمار میده , حالا شک دارم اصلا ریاضی وتخمین خوندن اینا
  • رضا IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    4 0
    دروغگو تر و بى شرف تر از بى بى سى تلويزيون اينتر نشناله ، كاركنان اين رسانه رسماً همه دار و ندار خود را - انسانيت، وجدان و شرافت - تاخت زده اند با سعودى ها ! بهمين دليل هم از گفتن هيج دروغى ابا ندارند
  • امید IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 0
    بی بی سی در مورد تلفات حمله موشکی ایران هم راست گفته مثلا موشکه ها فشنگ کلاش که نیست که میگه فقط چند نفر از سگ‌ها ی آمریکا زخمی شدند واما. ....مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
  • سید IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 0
    بی بی سی فارسی مأمن و مأوای بهائیان نجس که البته انشاءاللّه به گورستان این جماعت مزدور هم تبدیل خواهد شد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس