کد خبر 1034441
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
پیام مردم عراق از كركوك تا بغداد

این بار و پس از جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، میلیون ها عراقی، خیابان های منتهی به سفارت آمریکا را به تسخیر خود در آورده اند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: 

ماه گذشته وقتی تروریست های آمریکایی، به پایگاه حشد الشعبی در مرز سوریه و عراق حمله کردند، فقط چند هزار عراقی معترض شدند و به جاسوسخانه شیطان بزرگ در منطقه سبز بغداد حمله کردند.

این بار و پس از جنایت  آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس، میلیون ها عراقی، خیابان های منتهی به سفارت آمریکا را به تسخیر خود در آورده اند.

باخت و خسارت بزرگ آمریکا، این بار قابل مقایسه حتی با هزینه هفت هزار میلیاردی اش در جنگ های منطقه نیست. اکنون ملت عراق، به فاصله یکی دو هفته از قدرت نمایی ملت ایران در دو یوم الله تشییع پیکر شهید سلیمانی و نماز جمعه حماسی تهران، به میدان آمده اند.

دولت آمریکا با ضربتی بزرگ تر از روزی که پایگاهش موشک باران شد، دچار شوک و ناتوانی از اظهار موضع شده است. خون شهیدان مقاومت، موجب انفجار و فوران دمادم این آتشفشان بزرگ شده است.

قرآن حکیم می فرماید "ام یریدون کیدا. فالذین کفروا هم المکیدون. اراده مکر می کنند؟ پس کافران، خود دچار کید و مکر الهی هستند".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس