جشنواره فجر

معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان گفت: تمام شهرت و معروفیت این افراد به خاطر تریبونی است که صداو سیما در اختیار این افراد قرار داده ‌اما امروز این افراد صدا و سیما و جمهوری اسلامی را تحریم می‌کنند.

به گزارش مشرق، فرشته روح‌افزا، معاون سابق فرهنگی شورای اجتماعی زنان در گفت وگو با شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ بااشاره به تحریم جشنواره فجر توسط سلبریتی‌ها اظهار کرد: تحریم جشنواره توسط سلبریتی‌های پر حاشیه لطف آنها به این جشنواره است. تاکنون ایران و برنامه‌های داخلی آن از سوی غربی‌ها به ویژه آمریکا تحریم می‌شده است و امروز شاهد هستیم که سلبریتی‌ها پای خود را در جای پای آمریکایی قرار داده‌اند که دستش به خون جوانان این کشور آلوده است و این افراد از روش و منش آمریکا تبعیت می‌کنند.

ببینید:

فیلم/ عصبانیت سلطنت‌طلبان در پی استقبال از جشنواره فجر

وی ضمن تشکر از برخی از سلبریتی‌هایی که در این دام گرفتار نشدند تصریح کرد: هرکسی که بخواهد ایران را ضعیف جلوه بدهد خودباخته است و فرقی ندارد ورزشکار باشد یا اینکه هنرمند چرا که این افراد زیر این پرچم و با این هویت بزرگ شده‌اند و کسی که هویت خود را می‌فروشد، شخصیت پوچی دارد و نمونه این بی‌هویتی اقدامی است که برخی از سلبریتی‌ها برای به دنیا آوردن فرزندان خود انجام می‌دهند.

این کارشناس مسائل فرهنگی با بیان اینکه غیبت چنین افرادی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند در جشنواره فجر به نفع نظام است خاطرنشان کرد: ترک کردن صحنه فرهنگ کشور از سوی کسانی که ضد فرهنگ را رواج می‌دهند برای فرهنگ کشور بهتر است؛ کشوری که سخت‌ترین تحریم‌های دارویی، اقتصادی و غذایی را پشت سر گذاشته است از چنین تحریمی هرگز نمی‌هراسد و این تحریم به آنها لطمه نمی‌زند در صورتی که این افراد نباشند، هنرمندان واقعی و شریف و انسان‌های فرهنگی فضای بیشتری برای عرضه و کار پیدا خواهند کرد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    4 0
    چه بهتر که این بی هویت ها رفتند حداقل فضا برای افراد کار بلد باز شد الهی شکر
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    1 0
    باید باهاشون به شدت برخورد بشه اینها فرقی با ترامپ ندارن، اون اقتصاد ما رو تحریم کرده و اینها فرهنگ و هنر ما رو تحریم می کنن، اینها رو باید فرستاد پیش رئیس جمهور جونشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس