کد خبر 1034435
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کویت

وزارت خارجه کویت با احضار سفیر ایران، مدعی شد که پایگاههای نظامی این کشور هیچ مشارکتی در عملیات ترور سردار شهید قاسم سلیمانی نداشته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری کویت، وزارت خارجه کویت امروز «محمد ایرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت را فراخواند و مراتب اعتراض به دلیل آنچه سخنان فرمانده هوافضای سپاه پاسداران اعلام شده، به وی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید:

مقامات آمریکا حمله موشکی ایران را «غیرمحتمل» تصور می‌کردند

«خالد الجارالله» معاون وزیر خارجه کویت، به سخنان فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اینکه پایگاه «علی السالم» در کویت، در عملیات [ترور سردار شهید قاسم سلیمانی] در نزدیکی فرودگاه بغداد، مشارکت داشته است، اعتراض کرد.

الجارالله، با تکذیب پرواز هرگونه هواپیمایی از پایگاه «علی السالم»، گفت که پیش از این فرماندهی ستاد کل ارتش کویت نیز در بیانیه‌ای مشارکت هرکدام از پایگاه‌های نظامی این کشور در عملیات [ترور سردار شهید سلیمانی] را رد کرده بود.

وی در ادامه از سفیر ایران خواست تا مسئولان ایرانی سخنانی را که به روابط دو کشور ضربه می‌زند، به زبان نیاورند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    3 0
    وقتی کشورتون رو مامن و پایگاه تروریست های آمریکایی کردید باید فکر عواقب بعدش را هم می کردید.به هر حال هر گونه تعرض از خاک کویت ولو از پایگاه تروریست های آمریکایی باشد مساوی با حمله از سوی کویت بوده و کل کشورتان به همراه پایگاه های آمریکا با خاک یکسان خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس