موسوی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات تهدیدآمیز یک مقام آمریکایی علیه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: این اظهارات علنی‌سازی تروریسم دولتی آمریکاست.

به گزارش مشرق، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در واکنش به سخنان اخیر «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران که آشکارا «سردار اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تهدید به ترور کرده است، اعلام کرد که سخنان این مقام وزارت امور خارجه علنی سازی رسمی و پرده برداری آشکار از تروریسم هدفمند و دولتی ایالات متحده آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

آمریکا، سردار «قاآنی» را به ترور تهدید کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: اینک، پس از رژیم صهیونیستی آمریکا دومین رژیمی است که رسما اعلام می کند امکانات دولت و نیروهای مسلح خود را برای اقدامات تروریستی بکار گرفته و در آینده نیز ادامه خواهد داد.

موسوی روی آوری رژیم آمریکا به اقدامات تروریستی را نشانه ضعف، استیصال و سردرگمی مقامات این رژیم دانست و با محکوم کردن اظهارات وقیحانه و اقدامات تروریستی سردمداران این رژیم، از اعضای جامعه بین المللی خواست این اقدامات و تشویق به تروریسم دولتی را محکوم نمایند؛ چرا که تداوم این روند دیر یا زود گریبانگیر همگان خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    16 1
    سردار قاآنی رو ترور کن تا دیگه هیچ پایگاهی و ناوی در غرب آسیا برات باقی نمونه و هزاران جسد برگرده آمریکا .
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      0 2
      باز لاف اومدین ؟ همون انتقام سخت کافی بود ... ولی خدایی جواب وزارت خارجه هم خیلی توفنده بودا ، مگه نه !!!
  • احمد IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    3 0
    امریکا برای کوبیدن کشورهای مخالف خود از واژه های تروریسم دولتی، حقوق بشر، آزادی مردم و ... استفاده می کند اما خودش هر گونه بخواهد عمل میکند. در این رابطه نیازی به واکنش وزارت خارجه نیست و خیلی راحت ما هم تهدید کنیم اگر امریکا چنین غلطی بکند ما هم در دنیا اجازه نخواهیم داد اتباع آمریکایی براحتی تردد کنند. قطعاً این تهدید خیلی موثری خواهد بود. مطمئناً آمریکا از تهدید سردار قاآنی عقب نشینی خواهد کرد.
  • سیاوش AE ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    2 0
    آمریکا این را بدان که خوب هم میدانی یکی بزنی 10 تا از اون سیلی های آبدار میخوری عمودی میایید افقی هم بر میگردید مطمن باش
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    4 0
    لحن ذلیلانه این دولت و دستگاه دیپلماسیش فقط دشمنان ما را گستاخ تر می کند و تصور نادرست ضعف ما و قدرت پوشالی خودشان را باور می کنند در حالی که ما در اوج قدرت هستیم وآنها ذلیل و قدرت شیطانیشان رو به زوال و افول است.
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 0
    عجب رویی دارید ، خوبه که تو مجلس مملکت برای ترور ترامپ جایزه تعیین کردید.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من موندم این عینک دمده چیه این آقا ازش استفاده می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس