کد خبر 1034145
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
سردار قاآنی در گرامیداشت شهدای مقاومت

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا، فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ترور تهدید کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه تنش‌زایی مسئولان آمریکایی با ایران، «برایان هوک» نماینده ویژه رئیس‌جمهور این کشور امروز (پنجشنبه) سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ترور تهدید کرد.

بیشتر بخوانید:

به نوشته خبرگزاری رویترز، هوک در مصاحبه با روزنامه «الشرق الاوسط» در حاشیه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس، با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس، تهدید کرد اگر سردار قاآنی هم مانند وی به نظامیان آمریکایی آسیب بزند، او را نیز ترور می‌کنند.

تهدید سردار قاآنی به ترور

بر این اساس، هوک توضیح داد: «اگر [سردار] قاآنی همان راه کشتن آمریکایی‌ها را طی کند، پس همان سرنوشت در انتظار او خواهد بود. رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] صراحتاً اعلام کرده که هر حمله‌ای به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد».

وی در توجیه این اظهارات تنش‌زا، مدعی شد: «این تهدید جدیدی نیست. رئیس‌جمهور همواره گفته که برای حفاظت از منافع آمریکا، همیشه واکنش قاطع نشان می‌دهد».

هوک در ادامه ادعاهایش گفت: «به نظرم رژیم ایران اکنون فهمیده که نمی‌تواند به آمریکا حمله کند. ما رژیم [ایران] و نوابش را مسئول هر حمله‌ای به آمریکا و منافع آن در منطقه می‌دانیم». 

بامداد جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) نظامیان تروریست آمریکایی با استفاده از یک فروند پهپاد نقطه‌زن، سردار سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی را به شهادت رساندند . در پی این خبر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و در بیانیه‌ای اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفته است. 

محورهای «توافق ترامپ» از زبان هوک

رئیس «گروه اقدام ایران» در وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگو با الشرق‌الاوسط، چهار محور توافق جدید احتمالی با ایران را که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس پیشنهاد داده و «توافق ترامپ» نام‌گذاری کرده بود، اینگونه بیان کرد: عدم غنی‌سازی اورانیوم در ایران، پایان آزمایش موشک‌های بالستیک، توقف حمایت مالی و تسلیحاتی از گروه‌های منطقه‌ای، پایان سیاست گروگان گیری.

هوک با ادعای اینکه توافق ترامپ از طریق ممانعت از غنی‌سازی اورانیوم در ایران، تضمین می‌کند این کشور به سمت سلاح اتمی نرود، اظهار داشت: «این چیزی است که سازمان ملل پیش از توافق هسته‌ای به آن وابسته بود. این یکی دیگر معایب توافق است که به قطعنامه سازمان ملل در ممانعت از غنی‌سازی توسط ایران پایان داد. بیش از نیمی از کشورهایی که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز دارند، دارای [منابع اورانیوم] نیستند. برای نمونه امارات عربی متحده. این بهترین مبنا برای اتکا به ایران است».

وی با تاکید بر لزوم گنجانده شدن برنامه موشکی ایران در یک توافق جدید با آمریکا، ادامه داد: «علاوه بر عدم غنی‌سازی، توافق جدید باید شامل ممانعت از انجام آزمایش موشک‌های بالستیک باشد که قبل از امضای توافق هسته‌ای، به‌صورت بین‌المللی ممنوع شده بود. ایران همچنین باید متعهد شود حمایت مالی و ارائه موشک و تسلیحات به تروریست‌های منطقه‌ای را پایان دهد. علاوه بر آن، این رژیم باید سیاست گروگان‌گیری را که برای چهل سال است اتخاذ کرده، کنار بگذارد».

اتهام‌زنی مجدد به ایران درباره حمله به آرامکو

هوک با تکرار ادعای نخ‌نما شده‌ی دست داشتن ایران در عملیات یگان‌های پهپادی و موشکی یمن به تاسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی، از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا این حمله را محکوم کرده و مدعی شد به زودی مدارکی از دست داشتن ایران در حمله را نشان می‌دهند. وی همچنین مدعی شد که کارزار فشار حداکثری ترامپ علیه ایران، رفتار این کشور را تغییر داده و باعث شده عملیات‌های گروه‌های منطقه‌ای کمتر شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نتیجه جدیدی در تحقیقات درباره حمله به آرامکو به دست آمده، ادعا کرد: «این حمله غیرموجه رژیم ایران به عربستان سعودی بود. شورای امنیت باید آن را محکوم کند و ما به همکاری با آن ادامه می‌دهیم. معتقدم که عربستان سعودی به تکمیل تحقیقات و بررسی محل حادثه نزدیک شده و می‌تواند مدارکی را نشان دهد که حمله توسط ایران انجام شده است».

درخواست از دیگر کشورها برای خروج از برجام

این مقام آمریکایی در پاسخ به سوالی درباره آغاز مکانیسم حل اختلاف در برجام توسط سه کشور آلمان، فرانسه و انگلیس و ارتباط آن با فشارهای واشنگتن، ضمن استقبال از اقدام اروپایی‌ها ادعا کرد: «رژیم [ایران] توافق [هسته‌ای] را بارها نقض کرده است، به‌گونه‌ای که دیگر چندان چیزی از توافق باقی نمانده که حفظ شود. جانسون خواستار جایگزینی توافق هسته‌ای با توافق ترامپ شد. به نظر ما این بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است و البته روش بهتری در مقایسه با توافق هسته‌ای است».

هوک با ادعای اینکه خروج طرف‌های برجام از این توافق می‌تواند موضع آنها برای فشار آوردن به ایران و عدم دستیابی این کشور به سلاح اتمی را تقویت می‌کند، افزود: «این امر به کشورها اجازه می‌دهد رویکرد جامع‌تری برای رفع تهدیدها داشته باشند که شامل برنامه موشکی و هسته‌ای، فعالیت‌های منطقه‌ای سیاست توسعه‌طلبانه و گروگان‌گیری می‌شود... در میان دیگر اشتباهات، اشتباه بزرگ در توافق هسته‌ای، مسیر باریک آن است».

تلاش برای مقابله با لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران

الشرق‌الاوسط از هوک درباره واکنش آمریکا به لغو شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران در اکتبر ۲۰۲۰ طبق مفاد برجام پرسید و او نیز اینگونه پاسخ داد: «این واقعا یک مشکل فراگیر است. کشوری که حامی تروریسم در جهان است، نه ماه دیگر بدون تحریم تسلیحاتی سازمان ملل خواهد بود. تنها راه جلوگیری از آن، فروپاشی توافق هسته‌ای یا تمدید این قطعنامه شورای امنیت است. دانستن اینکه کدام زودتر رخ می‌دهد دشوار است اما شورای امنیت باید قبل از اکتبر دست به کار شود».

نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اقدامات دولت ترامپ در این خصوص، افزود: «من نمی‌دانم چه کسی فکر کرد این ایده خوبی است! شاید تفکر آنها این بود که با گذشت ۵ سال از امضای توافق، میانه‌روها [در ایران] به قدرت می‌رسند. این مسخره است!.. ما این رژیم را با اقداماتش قضاوت می‌کنیم تا با چیزهایی که وزیر خارجه‌اش، محمد جواد ظریف، می‌گوید».

فرار از پاسخ به سوال درباره تغییر نظام ایران

هوک با طفره رفتن از پاسخ به سوال الشرق‌الاوسط درباره اینکه آیا واشنگتن هنوز هم سیاست تغییر نظام ایران را دنبال می‌کند، مدعی شد: «ما هم اکنون نیز رفتار این رژیم را تغییر داده‌ایم و از طریق تقویت حضور نیروهایمان در منطقه و نظارت‌های اطلاعاتی، مانع رسیدن منابع مالی جهت حمله و اجرای عملیات توسط نواب آن شده‌ایم. امروز نیروی دریایی بین‌المللی در آب‌های تنگه هرمز گشت‌زنی می‌کند».

وی اضافه کرد: «این بدان معنا نیست که ما توانایی ایران برای اجرای حملات را از بین بردیم بلکه سیاست جدید ما متفاوت است. تا کنون در چهل سال قبل، این رژیم به این اندازه ضعف مالی نداشته یا تحت چنین فشار سیاسی داخلی نبوده است. این نتیجه سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران است».

حمایت مجدد از ناآرامی‌ها و آشوب‌طلبان در ایران

این روزنامه سپس از هوک پرسید که آیا معترضان ایرانی از حمایت‌های شما استقبال می‌کنند یا نه، که او نیز اینگونه پاسخ داد: «می‌دانیم که آنها استقبال می‌کنند... می‌بینیم که زنان ایرانی پرچم‌های "مرگ بر آمریکا" را پاره می‌کنند... به نظرم رسانه‌های بین‌المللی به شکل مفید عقاید مردم ایران را منتشر نمی‌کنند».

این مقام آمریکایی، آشوب‌طلبان و اغتشاشگرانی را که به جان و مال ایرانی‌ها آسیب می‌زنند، مردم ایران خوانده و ادعا کرد: «آنها از این سیستم متنفر بوده و عاشق آمریکا هستند و می‌خواهند شاهد روابط بین ایران و آمریکا باشند. مردم یاران و آمریکا اشتراکات زیادی دارند و این سیستم برای چهل سال بین ما فاصله انداخته است».

هوک در ادامه حمایت مجدد خود و کاخ سفید را از ناآرامی‌ها و اغتشاشات در ایران اعلام کرده و از کشورهای دیگر نیز خواست از آشوب‌طلبان حمایت کنند.

منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 119
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    شکرقهوه ای خورد
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      59 10
      بزنید ترامپ و ترور کنید کثافتا دم در آوردن
    • مجتبی/تبریز IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      41 36
      باید تمام مکانهایی که امریکاییهای جنایتکار با نام کنسول گری و سفارت خونه باز کردند ولی عملا به عنوان محلهایی برای جاسوسی و قتل و غارت مردم دنیاست، تبدیل به ناامن ترین محلهای دنیا بشه، و این کار هم فقط با بسیج جهانی قابل دستریابی است.حمله به مراکز امریکایی باید تبدل به یک کار معمولی در دنیا بشه، تا صلح و امنیت در دنیا بوجود بیاد، امنیت دنیا فقط در گرو ناامنی مراکز امریکایی در دنیا بدست میاد...مرگ بر امریکا و انگلیس و صهیونیسم و وهابیت و بهاییت.
    • M.sh IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      48 4
      اینا سیگنالهایی از منافقین و نفوذی ها و جاسوسان داخلی و مهره های هودشون در داخل دریافت میکنند که اینقدر گستاخانه حاج قاسم رو ترور و سردار قاآنی رو تهدید به ترور میکنند. عدالت خداوند دستان اغشته به خون حاج قاسم ها رو رو خواهد کرد که برای تصویب fatf و فشار به رهبری برای تایید ان دست به ترور حاج قاسم زدند. مزدوران داخلی رژیم تروریستی امریکا تف به ذات کثیف شما. حق حاج قاسم شهادت بود اما حقش خیانت نبود.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      41 8
      از این حرفها چیزی در نمیاد و اونها در اولین فرصت دست به جنایت خواهند زد مگر اینکه همین امروز قاره پیما و بمب اتم ازمایش شود تا بدانند این بار سقف کاخ سفید روی سرشان خواهد ریخت
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      33 5
      نباید این تهدید را نادیده گرفت. یک ماه پیش درصدی احتمال می دادید امریکا سردار سلیمانی را هدف بگیرد ؟
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      23 7
      برایان کله پوک نمی فهمه داره چی می گه با جون خودش و سربازاش بازی می کنه
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    41 3
    تلافی سردار سلبمانی رو اگر نکنند ، حالا حالا باید منتظر تهدید اونا باشیم برای مسولیین از رهبری تا مابقی. تلافی کنید ، ابدا راضی نیستیم . حمله ب عین الاسد در حد ماستمالی قبول داریم . تلافی کنید .
    • NL ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      1 12
      فکر کنم نیازه باز سردار قاانی اینا رو جوری بزنه ضربه ملایم مغزی بشن دوباره :|
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      0 0
      تلافی نمی توانند بکنند .زدند جواب گرفتند.ما تصفیه حساب کردیم فعلا درحد یک سیلی.وهرکس توهین کند بخودش توهین کرده وجوابش آتش جهنم است.!!!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    35 2
    مرگ بر امریکای جنایتکار وخونخوار وبیشرف
  • امیر مهدی IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    20 7
    در حمله ایران به پایگاه تروریستها بیش از 500 نفر از نظامیان تروریست امریکایی کشته شدند و شمار زخمی ها بیش از اینها است که به کشورهای آلمان رژیم تروریستی اسرائیل و کویت و اردن ارسال شده اند چون در این پایگاه تروریستی 14000 تروریست مستقر شده بود.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    24 3
    قبل از اینکه بخواهی از این غلطها بکنی به امید خدا خودت به درک واصل شدی
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    25 3
    رئیس جمهور آمریکا تو خاورمیانه دنبال منافع آمریکاست. رئیس جمهور ما هم تو کشورخودمان دنبال منافع آمریکاست
  • US ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    17 67
    هر که با امریکا در افتاد ، ور افتاد
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      16 5
      خفه شو نامحرم بی وجود
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      16 5
      خفه بمیر حقیر
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      15 4
      آمریکا پرستا ورافتادنیند ، زندانیان دنیا قادر به درک شهادت نیستند ...
    • حسین IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      15 4
      درافتادیم هیچ غلطی نکردندامریکاییها
    • مجتبی/تبریز IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      15 4
      توبره کاهت ته کشیده الاغ وطن فروش؟!...
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      0 7
      ویتنام یادت رفته؟
  • خودم IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    14 1
    خیلی غلط کردن تروریستا این بار دیگه اگه حد خودشونو نشناسن باید قبر خودشونو همون خراب شده ای که هستن بکنن
  • US ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    10 72
    بهتر است قاآنی از سرنوشت سلیمانی درس عبرت بگیرد.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      28 7
      چقدر نادانی که ما را از شهادت میترسانی. ما عاشق شهادتیم
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      21 5
      بهتره دهنت رو ببندی
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      45 5
      نه خون سردار قآنی و نه خون ما از خون سردار سلیمانی رنگین تر نیست. کشته شدن در راه دین محمد ص و کشور عزیزمان شهادت است.
    • قریشی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      17 6
      بهتره شما از آمار واقعی تلفات عین الاسد درس عبرت بگیرید
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      12 4
      این سرداران کسایی هستن که افتخارشون شهید شدن در راه مبارزه با صهیونیست و آمریکاست. نه افسرها و سربازان شما که الان تو پایگاه ها با پوشک خوابیدن از ترس گروه های مقاومت! که مبادا دوباره ضربه مغزی بشن
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      11 8
      درسته و برای همین هم لباس رزم او رو پوشید راه سعادت با پیمودنش سعادت می آورد نه با توصیفش
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      10 5
      درسته و برای همین هم لباس رزم او رو پوشید راه سعادت با پیمودنش سعادت می آورد نه با توصیفش
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      1 1
      حالا تو فکر کن این تهدید حتی یه خم به ابروی سردار قاآنی عزیز آورده باشه، کی رو می ترسونین
  • ناشناس IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    28 3
    ترامپ احمق فکر میکند که اگر یک فرمانده ای را ترور کند پرچم نظام خواه افتاد اینقدر شعور ندارد که بفهمد ما هشتاد میلیون حاج قاسم سلیمانی داریم.
  • حسین IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    16 7
    از حق نگذریم سردار سلیمانی با اقداماتش خیلی از آمریکایی‌هایی رو که در داعش عضو بودند به کشتن داد. دولت تروریست پرور آمریکا
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    15 4
    از ادم قمار باز وقاتل هر چی بگی بر مییاد. ولی کور خوندی ایندفعه با دفعات قبل فرق میکنه
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    19 4
    زمان آزمایش موشک قاره پیما با کلاهک هسته ای رسیده. نباید زمان رو از دست بدید
  • قریشی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    13 3
    امریکا و صهیونیستِ پشت پرده در واقع با شهید کردن این بزرگ مردان شخصیت والای ایشان را در نظر جهانیان آشکارتر کرده و هر شهید هزاران بار بر قدرت و سرعت جریانهای استکبار ستیز می افزاید . ما همه آماده شهادتیم ولی امریکا و اسرائیل نیز آماده رویارویی های سنگین و کمرشکن باشد
  • NZ ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    17 2
    همانطور که می بینیم اینها اصلا قصد جنگ ندارند! اخراج این حرومزاده ها از منطقه باید موجب اخراج انگلیس و ریشه کنی غده های سرطانی منطقه تواما بشود.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    19 7
    لازم میدانم سخنان سردار قاآنی یادآوری کنم که ناجوانمردانه زدید و ما مردانه در میدان نبرد میزنیم. بیصبرانه منتظر هستم تا بر تروریست های سنتکام هجوم ببریم.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    16 4
    آمریکا بدونه به این یکی دست بزنه دیگه شب شون ، روز نمیشه
  • میثم IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    6 4
    ایران باید تهدید به زدن منابع نفتی کشورهایی کند که آمریکا از طريق شان حمله به منافع ایرانی یا اشخاص ایرانی مخصوصا مقامات بالارتبه نظامی می کند حتی اگر متحد ایران باشد خواه قطر، عراق و سایر کشورها. این کشورها باید بفهمند که ضربه زدن به منافع ایران از طریق خاک آنها انجام شده است و این به معنی حمایت آنها از دشمنان ایران برای ضربه زدن به ایران است و ایران کشور حامی را مسوول می‌داند. حمله به نیروهای آمریکایی کارآمد نیست باید آمریکا تحت فشار کشورهایی قرار بگیرد که شرایط حمله به آنها می‌دهد.
  • CA ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    10 0
    چون داعش یعنی بهانه حضور آمریکا رو هر کی از بین ببره دشمن آمریکا هست.‌میدونید اینها رو با چه بدبختی جور کردند!
  • دیده بان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    20 3
    آمریکا کودخورده حرامزاده نجس!
  • دیده بان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    19 3
    بچه ها جوک جدید و شنیدید؟ رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] صراحتاً اعلام کرده که هر حمله‌ای به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد. :)))))
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    18 4
    پمپئو، متیس، بولتون، گراهام و این هوک مردنی را مهدور الدم اعلام کنید. ترامپ را فعلا به خود خدا واگذارید.
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      1 8
      ترامپ فقط یک قسمت از سخنش را فراموش کرده که قی کند و آن این است که : فرام د بک درز اند برانت چیرز . (من باب الوراء و الکراسی الامام ).
  • حسین ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    16 6
    بی شرف قاتل
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    18 5
    واکنش قاطع شما رو هم دیدیم. اونهمه موشک زدیم به پایگاهتون و اونهمه سرباز نفله شدند ولی جرات نکردین نفس بکشین
  • حسین IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    15 3
    به فکر تابوت برای خود باشید یک ایران پشت سردار قاآنی هستش هنوز از مادرتون زاییده نشدید که بخواهید دست روی سردار ما بلند کنید
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    7 3
    رئیس‌جمهور [دونالد ترامپ] صراحتاً اعلام کرده که هر حمله‌ای به آمریکایی‌ها یا منافع آمریکا، با واکنش قاطع مواجه خواهد شد». این جمله یعنی اینکه هوک تسلیم قدرت پوشالی و توخالی ترامپ شده و هیچ اراده ای از خودش نداره . باورش شده ترامپ از طرف خدا دستور می ده .... احمق هستن و هیچ غلطی هم نمی کنند ...
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    49 12
    خب ما دست پیش رو می گیریم !
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      13 3
      رسما دارن می گن ما تروریست هستیم.. اهای طریف؟ کجاست اون اف ای تی افت. برا تصویبش گلو پاره می کردی!!
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    13 3
    همه به منافع کشورشون فکر میکنن به جز روحانی.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    95 16
    هنوز تسویه حساب شهید سلیمانی مونده عجله نکنید! سکوت ما یه صبر استراتژیک هست شما یانکی ها پر رو نشید. عین الاسد فقط بک سیلی بود
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    82 14
    برایان خوک که با تحریم ها حلقوم ملت ایران را فشار داده باید تکه تکه شود. آمریکایی کثافت.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    46 9
    خواهیم دید چطور خواهد شد ؟
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    58 90
    غلط کرد.!!!مرگ بر آمریکا‌.
    • امیر ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      12 4
      الاغ های لیبرتی چقدر فعال هستند
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      3 4
      الاغ خودتی امیر.مرگ برآمریکا .مرگ برمنافق.!!!
    • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      1 7
      الاغ خودتی امیر منافق لیبرتی .مرگ برتو واربابات .مرگ بر آمریکا .مرگ برمنافق های جهنمی.مشرق جان جواب را چاپ بفرما.ممنون.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      7 5
      دستت درد نکنه مشرق .اومدیم صواب کنیم کباب شدیم.از سردار دفاع کردیم توهین شنیدیم.جواب بنده به اون منافق الاغ لیبرتی راچاپ بفرما‌‌.خیلی بد حرف زده لطفا جوابم را چاپ بفرما.بخاطر سپاه کوتاه اومدم .ومنتظرم جوابم را چاپ کنی.
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      2 4
      مشرق به غیرتت قسم جواب امیر الاغ منافق را که دادم بده‌.نذار ناراحت بشم .محض رضای خدا چاپ کن.
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      0 1
      امیر منافق که توهین کردی اولا توهین بخودت کردی بعد هم جوابت آتش حهنم.!!!
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      0 0
      غلط کرد.!!!مرگ بر آمریکا.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    60 10
    سلام خدا برسپاه پاسداران.سلام خدا برسردار قاآنی.خداقوت‌.خسته نباشید.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    57 11
    خفه شو مردک . سلیمانی و قاانی منتظر شهادت هستند این تو هستی که به دنیا چسبیدی
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      9 4
      دشمنان سردار سلیمانی وقاآنی وهمه سرداران وپاسدارن ودشمنان همه ملت بمیرند.
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      9 4
      خدا همه سرداران را حفظ فرماید.وبه اسلام عزیز خدمت کنند.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    60 11
    آشغال بی اصل و نصب سردارانی رو اسم بردی منتظر شهادت هستند . این تو هستی که به دنیا چسبیدی و قرار خوراک مار . مور بشی ولی باور نداری
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    10 5
    ترور کنید این عوضی رو .... دیگه طاقت ندارم اراجیف این جیشو رو بشنوم
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    9 8
    سئوال : اون جماعتی که برای عملیات استشهادی توی فرودگاه تجمع کرده بودن الان کجان؟؟ چرا هیچ حمله ای علیه آمریکا و منافعش رخ نداده؟؟؟
  • احمد IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    8 4
    باید به دولت تبریک گفت...مبارک‌باشه به آقایان میانه رو...
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
      0 1
      مبارکه آقایان
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    45 9
    شما باید هر گاه خواستی اسم ایران را بر زبان هرزه گویت بیاوری هفت بار دهان کثیفت راآب بکشی .
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    11 5
    بزنید ترامپ و ترور کنید کثافتا دم در آوردن
  • میثم IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    7 7
    باید یه مقام رسمی آمریکا رو اعدام انقلابی کنن تا حساب کار دستشون بیاد
  • BR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    19 6
    این دلقک فکر کرده سیلی موشکی عین الاسد انتقام خون حاج قاسم است اما سخت در اشتباهه و انتقام خون سردار سلیمانی حتماگرفته خواهد شد .هیچ توافق جدیدی امضا نخواهد شد .ایران در صورتی به همان توافق قبلی برجام بر می گردد که آمریکا شرارت و ترساندن کشورهای عربی برای باج خواهی در خاورمیانه را متوقف کرده و از خاورمیانه خارج شود.خلع سلاح اتمی رژیم صهیونیستی جز شروط ایران است و آمریکا باید خسارت های خروج از برجام و وضع تحریم های غیر قانونی را به ایران پرداخت کند.همچنین حق غنی سازی ایران،توسعه برنامه های موشکی و عدم تعرض آمریکا به گروه ها و کشورهای محور مقاومت و همپیمان ایران جز خطوط قرمز ایران بوده و به هیچ وجه قابل مذکره نخواهند بود.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    14 5
    آمریکا بعد از گوشمالی عین الاسد فکر نمی کنم دیگه جرأت هیچ غلطی راداشته باشد.در ضمن انتقام خون شهیدسپهبد سلیمانی سر جاش محفوظه و در زمان و مکان مناسب گرفته خواهدشد.
  • US ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    18 10
    فقط قوی شدن: آزمایش قاره پیما برای شروع.
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    11 6
    اگر قصد به زیر آب فرستادن بحرین ، قطر و امارات را دارید ، ترور کنید.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    12 8
    ذاتا تروریست هستند و تار و پودشان با ترور گره خورده است ، البته ما راه خود را هم میدانیم و هم میشناسیم. منتظر باشید تا ببینید که چگونه از منطقه با انتقام سخت و راهبردی بیرون انداخته می شوید.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    14 12
    وقتی دیدن بزرگترین سردار تاریخ اسلام و ایران را آنچه در ملا عام در فرودگاه هدف قراردادن و جواب قدرتمند و در حد این جنایت بزرگ را دریافت نکردن و روحانی و ظریف هنوز پابوس شان هستند دم از مذاکره و لبخند می زنند و برای جنگ نشدن صحبت جشن چهل روزه می کنند هر که باشد پررو می شود . از سپاه انتظار بسیار بسیار بیشتری بود همه ایرانی ها همه دوستان همه آزادی خواهان عالم دلشان سوخت و آتش گرفت و انتظار یک انتقام سخت واقعی داشتند و دارند. تا اینها جرات این جنایت ها را نکنند.
  • حسین IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    14 5
    در صورت هرگونه اقدام از سمت آمریکاییها منطقه رو به آتش می کشیم. خدا حفظ کنه سردار رو ان شاء الله.
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    14 9
    اما علمتم یا آل السعود . فلیس محلا لکم للقعود ؟ کسی کو شود خادم غربیان . بداند یقین می رود از میان . چنان سیلی سخت خورد آن پلید . که شد زهر مارش لبن از ولید. . ندوشد دگر از عرب هیچ شیر . بفهمد اگر خود شده سر بزیر .
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    6 3
    اهمیت نمیدم به این حرفا
  • حنانه IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    10 8
    چون بعد از جنایت عظیم سردار تلافی در خوری نکردیم جسور شده
  • مرصاد IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    13 8
    همش هارت و هورته ! دیگه جرات این غلطا رو نداره !!
  • LB ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    15 4
    اين يعني كتكی که آمریکا خورد کافی نبود.
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    13 9
    باید کاری سر یانکی های تروریست آورد که هرگاه نام ایران وایرانی بشنوند از ترس زهره ترق بشوند
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    12 5
    هوک وبقیه تروریست های آمریکایی را سپردیم به خدا ودست قدرتمند خدا که محکم وزودتر جوابشون رو بده.
  • JP ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    7 37
    امریکا هر چی بگه انجام میده
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      11 8
      درست برعکس. این ایرانه که هرچی بگه انجام میده. گفت میزنیم و زد. آمریکا گفت اگه بزنید 52 اثر فرهنگی ایران رو منهدم می کنم. دیدی که بعد از نوش جون کردن سیلی هیچ غلطی هم نتونست بکنه. رژیم جلاد آمریکا ضعیف کشه. هنرش حمله به عراق و افغانستانه.تو فیلمای هالیوودی _خالیوودی!! بزن بهادره. دنیای واقعی یه چیز دیگه س.
    • ایرانی ااام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      5 6
      ما هم هرچی گفتیم انجام دادیم...و انجام هم خواهیم داد: اضافه تر دست از پا خطا کنن اونجایی رو که خیلی بهش عشق می ورزند..چی؟؟...پودر میکنیم...افتاد؟؟؟؟ #الی بیت المقدس
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      10 6
      مثل اون ۵۲ موضع !
    • سربدار IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      12 6
      امام خمینی (ره):آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند نترس شجاع باش
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
      15 7
      این ایران بود که هر چی گفت انجام داد. آمریکا گفت 52 نقطه را می زنیم، نزد. ما گفتیم می زنیم و زدیم. الانم سردار قاآنی گفت می زنیم و می زنیم و در حقیقت ما نمی زنیم ، خدا می زند. خدا می زند که تانک مرکاوا را با راکت دست ساز می زنند . خدا می زند که گنبد اهنین در واقع آبکشِ اهنین است . خدا می زند که پاتریوتها کر و کور و گنگ می شوند . شما طرفتان خداست
  • ahmad IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    5 6
    شما غلط کردین که تهدید به ترور میکنین به ما میگین تروریست در حالی با این حرفاتون ثابت کردین که خوی و خصلت تروریستی مختص شماست مثل اینکه موشک های عین الاسد یادتون رفته که سربازاتون موقع اثابت موشک گریه می کردن
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    11 5
    حالا نمیشه روحانی بزنید ما قول میدم انتقامم نگیریم
  • علی FR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    5 5
    واکنش قاطعتون رو تو لرزش صدا و دست و پای ریس تروریستهای عالم دیدیم. چهره درهم و پر از غم ریس ستاد مشترک تروریستها هم نشان از واکنش قاطع داشت.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    5 8
    برایان هوک قراره ترور بشه
  • احمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    7 6
    دفعه بعد نوبت پایگاه العدید در قطر خواهد بود. اونجا چیزهای بهتری برای ترکوندن وجود داره.
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    7 5
    اگه یه جواب درخورشان داده بودیم الان قدقدنمیکرداین بیشرف...جدی نگیریم یه ماه دیگه داریم سردارقاآنی روتشییع میکنیم
  • CA ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    6 6
    موشک قاره پیما بهترین جوابه براش.
  • محمد صدرا IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    6 5
    هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    5 3
    از دست اندر کارانِ نظامی خواهش می کنیم به فکر ساخت موشک قاره پیما و کلاهک هسته ای باشند.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    6 9
    همچین غلطی بکنه تمام پایگاه ها و ناوهاش منهدم میشن و یه نفر از نیروهاش زنده بر نمیگرده .
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    4 9
    خیلی سوسکی بروپارگیای عین الاسدروبخیه بزن..رفوکن...اگه نخ وسوزن اضاف اوردی بیا....
    • مهدی IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
      0 9
      دوستان ترامپ هیچ غلطی نمیکنه سپاه کاری بهش کرده فقط دهنشه
  • خدیجه IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 3
    امریکا برای هوک و سربازانش تابوت آماده کند. مرگ بر امریکای غارتگر مرگ بر ترامپ خوک صفت
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 3
    یکی به این بابا بگه انتقام ما تموم نشده دست ازپا خطا کنید کاخ سفیدتون رو سرتون خراب می شه
  • DE ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
    0 7
    یعنی پانصد میلیون شیعه دنیا نمیتونه یه کله نارنجی زنازاده زناکارو ساکت کنه ترامپ باید کشته بشه
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 4
    غلط کردند تهدید کردند
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 2
    7 تریلیون دلار خرج کرده اند باید خاورمیانه را ترک کنند خوب همه جاشون داره میسوزه خب و چون هیچ غلطی نمی توانند بکنند زر زیادی می زنند.... البته باید دهانشان را خرد کرد...
  • وحید IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 5
    غلط زیادی زیادی کردن این بار باید پیش دستی کرد و تمامی سربازان آمریکایی در منطقه رو زود تر به گورستانهای آمریکا برای دفن فرستاد
  • الف IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    1 4
    مرگ بر آمریکا
  • ابراهیم احمدی IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 5
    سلام من به تمام نیروهای آمریکای می‌گویم ک شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید خصوصا اون ریس جمهور بی شرف تان تر ام پک
  • ناشناس IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 12
    زهی خیال باطل این دفعه منتظر ویران کاخ سفید باشید
  • صدای حق IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 3
    اگر در قبال شهادت سردار سلیمانی اهمیت قائل می بودیم جواب جنایت آمریکای جنایتکار را مناسبرداده بودیم الان شیطان بزرگ عمه عمه نمی کرد.
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 3
    آمریکا غلط کرده و از جنس خوبش خورده. این سرداران شهیدان زنده هستند. آرزوی همه ما شهادت در را حق و ولایت است.
  • Hassan IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
    0 3
    اگه تهدید نمی کرد باید شک می کردیم . اولا هیچ غلطی نمی کنند دوما دیپلماسی دولت چرا جواب دندان شکن نمی ده . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس