کد خبر 103399
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹

یک بخش فارسی شبکه خبری دویچه وله آلمان که از حضور میلیونی مردم ایران در نهمین دوره انتخابات و تمدید چند ساعته مهلت آن شوکه شده بود تلاش کرد آن را به خریدهای مردم پیش از نوروز مرتبط کند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، بخش فارسی زبان شبکه خبری دویچه وله آلمان که از مشارکت گسترده مردم ایران در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران متعجب و شوکه شده بود در یکی از بخشهای خبری به فرافکنی روی آورد.

بر این اساس، گوینده بخش خبری این شبکه در ابتدا تلاش کرد که مشارکت مردم ایران در انتخابات را کمتر از آنچه بوده جلوه دهد اما در نهایت در تلاش برای توجیه حضور گسترده مردم ایران و به ویژه در خیابانها تاکید کرد: شلوغی که در خیابانها دیده می شود به علت نزدیک شدن به سال نو در ایران و خریدهای نوروزی مردم است!

خاطرنشان می شود آمار منتشره از حوزه‌های انتخاباتی سراسر کشور از مشارکت خیره کننده مردم در پای صندوق‌های رای خبر داده است. برآوردهای از مشارکت بیش از 60 درصدی مردم در سراسر کشورحکایت می کند.

همچنین گزارشهای رسیده حکایت از حضور 45 درصدی مردم تهران در انتخابات 12 اسفند ماه دارد که از میزان مشارکت در انتخابات چهار سال پیش بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس