کد خبر 1033989
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
بوکس

رقابت‌های انتخابی المپیک بوکس قاره آسیا در چین، به دلیل شیوع یک نوع ویروس جدید و کشنده تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قاره آسیا، قرار بود ماه آینده میلادی به میزبانی شهر ووهان در کشور چین برگزار شود که به دلیل شیوع یک نوع ویروس کشنده در چین، مسئولان برگزاری مسابقات این رقابت‌ها را تا اطلاع ثانوی لغو کردند.

بیشتر بخوانید:

کولبری قهرمان ملی پوش بوکس ایران +عکس

مسئولان برگزاری مسابقات اعلام کرده‌اند که برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان، این مسابقات را از شهر ووهان به مرکز چین انتقال خواهند داد چرا که شهر ووهان مرکز شیوع این بیماری تشخیص داده شده است. خبر مرگ ۹ نفر به دلیل این ویروس تایید و وضعیت چندین نفر دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

فعلا زمان و شهر جدید برای برگزاری این مسابقات معرفی نشده است که کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرده به زودی این اطلاعات را در اختیار کشورهای شرکت کننده قرار می‌دهد. 

تیم ملی بوکس ایران نیز قرار است برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در این مسابقات شرکت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    0 0
    این هم احتمالا از مشتقات سارس هست و از این گوشت گربه چینی احتمالا به انسان منتقل شده و حتی هنوز نمی‌دونیم ناقل این بیماری فقط حیوان هست و یا انسان به انسان هم هست.‌مشرق وظیفه شماست که اطلاع رسانی کنید.‌بنظرم برای فشار روی چین این ویروس رو بزرگ کردند. مثل این بیماری ابولا که چهل درصد تلفات داشت ولی آنقدر بزرگ کردن بودند که همه فکر می‌کردند یا این بیماری صد در صد کشته میشوند. پست غربی ها در این بیماری کاملا مشهود هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس