کد خبر 1033892
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش مشرق، یک روزنامه نگار اسرائیلی و عضو سازمان جهانی صهیونیسم در توئیتی از تلاش‌های آمریکا برای حذف مقتدی صدر خبر داده است.

وی در این باره نوشت:  آمریکا می خواهد برای از میان بردن وجهه قهرمانانه و ملی مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق بهانه‌ای قانع کننده برای مردم این کشور بیاورد و با او همانند یک تروریست رفتار کند.

این فعال صهیونیست که نامی عربی برای خود انتخاب کرده و در فضای مجازی در راستای ترویج و تبلیغ سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در میان اعراب فعالیت می‌کند، در یک خبرسازی دروغین مدعی شده است که لحظاتی پیش از طریق واتساپ یک پیام به شماره عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق درباره مکالمه صوتی ضبط شده میان مقتدی صدر و عامول موشه ژنرال اسرائیلی فرستادم، من او(عبدالمهدی) را تشویق کردم تا به نقش مثبت خود در قبال ملت عراق بپردازد، البته من نام اسرائیلی خود را برای او و شما فاش کردم، ولی بهتر است که شما مرا به نام عربی‌ام(مهدی) صدا بزنید. امروز با یک مسئول حزبی عراقی صحبت کردم که این مسئول می‌تواند نزد مرجع دینی (آیت  الله) علی سیستانی و  دیگر مراجع دینی عراق برود، پیشنهاد دادم تا کمک کند این نوار صوتی ضبط شده را به آنها برساند تا با مقتدی صدر مقابله کرده و او را مجازات کرده و از صحنه سیاسی دور کنند.

این فعال صهیونیست هشتگ #نهایةمقتدیالصدر را در توئیت خود قرار داده است.

این تحرکات فعالان رسانه‌ای صهیونیستی همسو با رسانه‌های عربی و غربی مخالف اکثریت ملت عراق به طور خاص از زمانی که مقتدی صدر برای برگزاری تظاهرات میلیونی علیه حضور اشغالگران آمریکایی فراخوان داده بیشتر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    21 0
    جمعه میلیونی عراقی ها، نابودکننده آمریکا و مزدورانش خواهد بود.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    2 8
    همه می دانند مقتدی صدر عامل سقوط عادل عبدالمهدی و بدنبالش بمباران حشد در قائم و از دشمنان قدیمی حشد و کشته شدن مهندس و سردار بزرگ ماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس