نهادهای زیرمجموعه دفتر رهبری کمتر از 8 دهم درصد در اقتصاد ملی نقش دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در هم‌اندیشی سالانه نهادهای ذیل دفتر رهبری گفت: آنهایی که دم از نا امیدی در کشور می زنند ضد منافع ملی سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق، ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش هم‌اندیشی سالانه نهادهای ذیل دفتر رهبری گفت: در مقطع کنونی اوج مطلوبیت انقلاب اسلامی را در مقابل افول استکبار و دولت های مدعی شاهدیم. سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از چندین خدمت بزرگ و عظیمی مانند محو خلافت داعش که انجام داد این بود که نظریه خاورمیانه جدید که ایران را به پنج قسمت تقسیم کرد را شکست و از بین برد. تشییع میلیونی پیکر این شهید بزرگوار، ایران را سر پا نگه داشت.

ایروانی افزود: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جمله اثر بخشی دارد که می فرماید: «فرصت هایی که در بحران وجود دارد از خود فرصت ها بیشتر است». نشانه عینی کلام در زمان جنگ تحمیلی صورت گرفت که بیشترین کارهای زیرساختی در کشور در آن دوران اتفاق افتاد. امروز اقتصاد مقاومتی تکلیف همه را مشخص کرده است. کشورهای موفق در جهان بر مبنای تولید ملی به اهداف، رشد و تعالی خود رسیده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آنهایی که دم از نا امیدی در کشور می زنند ضد منافع ملی سخن می گویند. امروز باید برنظارت ها بیشتر تأکید شود. معاونت نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان یک رکن نظارتی عمل می کند. نمونه اقدامات مهم و اثربخش، عملیاتی کردن الگوی تکامل تدریجی راهبری مطلوب و اجرایی سازی مدلهای مدیریتی متناسب با اقتضائات ملی است.

  وی اظهار داشت: طراحی ساز و کاری برای پیگیری مصوبات مجامع، ایجاد زیرساخت‌های اصولی برای حرکت نهادها در جهت فلسفه وجودی، طراحی وعملیاتی کردن ساز و کارهای مدیریتی نوین، هم راستایی با سیاست های کلی مورد نظر و شکل دهی نظام تصمیم سازی وتصمیم گیری از مؤلفه ها، اصول و اهداف راهبری مطلوب در شرکت ها می باشد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: تمامی نهادهای تحت پوشش دفتر و زیرمجموعه های آنها حسابرسی می شوند. البته در حال حاضر خوشبختانه تعداد بندهای حسابرسی به شدت کاهش پیدا کرده است. شکل گیری نشست نهادهای اقتصادی – اجتماعی در تحقق اقتصاد مقاومتی و نهادینه سازی چند جانبه نگری امروزه از الزامات و ضرورت هاست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    0 0
    سوالی که جوابی بهش نمیده رییسشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس