پرویز فتاح نمایه

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: برای تکمیل ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح امروز در حاشیه بازدید از منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا سال ۹۳ منطقه یک حدود ۱۷ درصد رشد داشت اما دولت به تعهدات خود عمل کرد و این پروژه پیشرفت مناسبی دارد.

فتاح اضافه کرد: ما در منطقه یک حدود ۵ هزار نفر مشغول به کار داشتیم و ۱۷ پیمانکار به کار گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

روزی نیست که ساخت پلاسکو را پیگیری نکنم

کاخ مرمر بالاخره آزاد شد! +فیلم

فتاح: کار آزادراه تهران شمال تمام شده است

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مزایای اقتصادی و گردشگری تکمیل آزادراه تهران ـ شمال به موضوع صرفه‌جویی سوخت و زمان با افتتاح منطقه یک اشاره کرد و گفت: افتخار ما این است که مدل جدیدی از راهسازی و استانداردهای بین‌المللی در این آزادراه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه صد درصد ابنیه در منطقه یک به پایان رسیده است، گفت: خط‌کشی و نورپردازی هم انجام می‌شود و هر زمان که دولت تصمیم بگیرد ما آماده افتتاح هستیم.

فتاح ادامه داد: همچنین ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه نیز تا اوایل سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود و عبور یکطرفه از منطقه ۲ خواهیم داشت، ضمن آنکه از محور چالوس هم کمک می‌گیریم.

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد: از امروز پیمانکاران منطقه یک به منطقه ۲ وارد می‌شوند تا کار با سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: بنیاد ۵۰ درصد سرمایه‌گذاری در آزادراه را برعهده دارد، دولت هم به تعهدات خود عمل کرده است ضمن آنکه بخشی از سرمایه‌گذاری بنیاد از محل عوارض برمی‌گردد که هر میزان درآمد از این محل به مناطق محروم اختصاص می‌یابد.

فتاح افزود: برای تکمیل ۵۰ درصد منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال دو هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: بنیاد ۵۰ درصد تامین مالی را بر عهده دارد ضمن آنکه برای تهیه سیمان، فولاد و... از تولیدات بنیاد استفاده می‌کنیم. همچنین توافق ما با پیمانکاران به صورت یا پرداخت نقدی یا ارائه ملک است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    2 1
    آقای نوبخت، چرا همه بودجه وزارت راه را صرف راههای شمال (آزادراه تهران شمال، آزادراه منجیل و ... ) میکنید. عایا احتمالا به خاطر این نیست که شما شمالی هستید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس