کد خبر 1033479
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
اودگارد

بر خلاف انتظار در فصل جاری تهاجمی‌ترین بازیکن لالیگا نه لیونل مسی بلکه مارتین اودگارد، ستاره رئال سوسیداد بوده است.

به گزارش مشرق، یک بررسی آماری درباره کنش‌های تهاجمی در فصل جاری لالیگای اسپانیا نشان داده که بر خلاف انتظار، تهاجمی‌ترین بازیکن لالیگا نه لیونل مسی ابرستاره بارسلونا، بلکه مارتین اودگارد ستاره جوان رئال سوسیداد بوده است. لیونل مسی در این فهرست آماری پشت سر اودگارد در رتبه دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

قدیمی‌ترین بازیکنان شاغل در بارسلونا +عکس

اما این آمار بر چه اساسی تنظیم شده و تهاجمی‌ترین بازیکن بر اساس چه معیارهایی انتخاب شده است؟ این آمار همه اجزای کلیدی تهاجم و حمله را در بر گرفته و شامل گلزنی، پاس گل، پاس های کلیدی، حرکات کلیدی و شوت ها می شود. یعنی از جمع تعداد گل ها، پاس های گل، پاس های کلیدی، حرکات کلیدی و شوت های هر بازیکن عددی به دست آمده که از آن به عنوان معیار استفاده شده است.

قبل از شروع هفته بیست و یکم لیگ اسپانیا، این آمار نشان می‌دهد که تا اینجای فصل مارتین اودگارد از همه پیشی گرفته و صدرنشین جدول است. اما نکته جالبی که این آمار را منحصربه‌فرد می‌کند پیشی گرفتن ستاره رئال سوسیداد از لیونل مسی در این جدول است.

پدیده نروژی سوسیداد در این آمار 231 امتیاز به دست آورده و این در حالی است که لیونل مسی با کسب 217 امتیاز در رتبه دوم جدول ایستاده. فابین اورلانا هم با کسب 214 امتیاز در رتبه سوم ایستاده است.

این آمار نشان می‌دهد که چرا مارتین اودگارد، بازیکن رئال که به صورت قرضی به رئال سوسیداد رفته این روزها در اسپانیا تا این حد تحسین شده و حتی رئال مادرید از قرض دادن او پشیمان است و سعی می‌کند او را در اولین فرصت به برنابئو برگرداند. رئالی‌ها بهترین گزینه را این می‌دانند که تا پیش از پایان فصل، پدیده نروژی‌شان را به مادرید برگردانند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس