دلنوشته روحانی برای یک هموطن بلوچ/ گلایه نجیبانه‌ات را شنیدم

رئیس‌جمهور گفت:گلایه نجیبانه‌ات را شنیدم و از اینکه هنوز نتوانسته‌ایم گَردِ محرومیتِ نشسته طی سالیان دراز را از چهره زیبای این استان بزداییم متاسف و شرمنده هستم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی در پاسخ به مرد میانسال ساکن روستای "بنت" سیستان و بلوچستان که درد دل صمیمی او با رئیس‌جمهور در روزنامه همشهری منتشر شد، نوشت:

هموطن عزیز بلوچم
سلام
گلایه نجیبانه‌ات را به گوش جان شنیدم. روزی که ردای مسئولیت به تن کردم، رؤیای ایرانی آباد و سرفراز را در سر داشتم و در تمام این ۶ سال برای تحقق همان رؤیا کوشیده‌ام. ایران آّباد و سرفراز بی‌تردید و بی‌مسامحه، رنگین‌کمانی از همه اقوام و شهروندان است و جز با توسعه همه‌جانبه، متوازن و بدون تبعیض به دست نخواهد آمد.

از مشکلات‌تان- از وضع نامناسب راه‌ها و آب آشامیدنی گرفته تا فقر و محرومیت- آگاهم و به احترام شما مردم صبور و رنج‌کشیده تمام‌قد می‌ایستم. برای توسعه استان سیستان و بلوچستان اقدامات و برنامه‌های زیادی در جریان است اما از اینکه هنوز نتوانسته‌ایم گَردِ محرومیتِ نشسته طی سالیان دراز را از چهره زیبای این استان بزداییم متاسف و شرمنده شما مردم دوست‌داشتنی هستم.

در کنارتان ایستاده‌ام، نه فقط برای عبور از بحران سیل، که ان شاءالله تا زمان رفع همه مشکلات و آبادانی کامل این دیار. هموطن عزیزم؛ من رئیس‌جمهور همه مردم ایرانم و به تک تک شما از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه ایران عزیز عشق می‌ورزم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    2 0
    من رئیس‌جمهور همه مردم ایرانم و به تک تک شما از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه ایران عزیز عشق می‌ورزم. هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • FR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    14 0
    رویا ش را داشتی ولی قرار بود امریکا وانگلیس وفرانسه برای ایران تامین کنند !
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    14 0
    منو از چیزی که گفتی حذف کن لطفا، نمی خوام تو رئیس جمهور و نماینده ی من باشی.. من یه مرد ایرانی رو ترجیح می دم، متاسفم برای خودم و اون کاغذی که انداختم تو صندوق.
  • جواد IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
    1 0
    جناب روحانی، چرا عملت با گفتارت تناقض دارد ؟ شما 40 روزه که رئیس مهمترین سازمان مردمی یعنی هلال احمر رو که می تونست توی این شرایط تغییرات مهمی رو ایجاد کنه انتخاب نکردی به دلایل واهی. در ضمن ما هنوز یادمون نرفته که نصف جمعیت ایران رو بخاطر اختلاف سلیقه و انتقاد از برجام بی فرجام به جهنم حواله دادید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس