کد خبر 1032823
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
AFC

سلب میزبانی از نماینده‌های ایران در ACL۲۰۲۰ سه روز قبل از رسانه ای شدن به فدراسیون فوتبال اعلام شده بود.

به گزارش مشرق، در شرایطی که بازی های لیگ برتر در دور برگشت تحت الشعاع حضور نماینده های ایران در پلی آف آسیا استارت خورد به یکباره خبری شوکه کننده از سوی رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس از جمله کویتی طرفداران فوتبال ایران را در بهت و حیرت فرو برد.


سلب میزبانی از نماینده های ایران در ACL۲۰۲۰ باعث شد تا واکنش های زیادی از سوی چهار باشگاه حاضر در این رقابت ها صورت پذیرد و بعد از نشست مشترک آنها در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در نهایت موضعی واحد اتخاذ و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع شود. در این موضع نماینده های ایران مدعی شدند یا در ایران بازی می کنند یا از لیگ قهرمانان کناره گیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

کفاشیان: AFC توطئه کرد


در شرایطی که این موضع از سوی بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی در منطقه پوشش داده شد کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ واکنشی نداشت که آن هم برمی گشت به هم زمانی موضع گیری ایرانی ها با تعطیلات آخر هفته در مقر AFC. به همین خاطر انتظار می رود صبح فردا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما به این موضع واکنش نشان داده و تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.


یکی از مسئولان باشگاه استقلال به عنوان نماینده پلی آفی ایران با تایید این که در روزهای گذشته رایزنی های بسیاری صورت گرفت اما چون کنفدراسیون دو روز تعطیلات پایان هفته را می گذراند هیچ پاسخی به این مکاتبات و رایزنی ها داده نشد تا همه نگاه ها به ۲۴ ساعت سرنوشت ساز آتی و صبح فردا دوخته شود بلکه این شوک از سر فوتبال ایران برداشته شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس