ترامپ و پلوسی

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ یک رئیس جمهور همیشه استیضاح شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: دونالد ترامپ همواره یک رئیس جمهور استیضاح شده خواهد بود، فارغ از اینکه نتیجه محاکمه‌اش در مجلس سنا چه خواهد بود.

پلوسی خطاب به ترامپ گفت: تو برای همیشه استیضاح شده‌ای. مهم نیست مجلس سنا چه کاری انجام می‌دهد. این استیضاح هرگز پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش تیم حقوقی ترامپ به استیضاح؛ «ناقض قانون اساسی است»

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: اگر می‌دانستم که رئیس جمهور در حال شنیدن این گفتگو است، می‌خواستم به او بگویم که بداند برای همیشه استیضاح شده است چرا که او از سمت ریاست جمهوری آمریکا برای منافع شخصی و سیاسی اش سوء استفاده کرده است. او امنیت ملی آمریکا را تضعیف کرده و به سوگند ریاست جمهوری اش وفادار نبوده است، سوگندی که بر اساس آن موظف به حفاظت از قانون اساسی بوده است. او همگرایی نظام انتخاباتی ما را هدف قرار داده است.

مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا با ارسال مفاد استیضاح ترامپ به مجلس سنا موافقت کرده است. محاکمه ترامپ قرار است سه شنبه در مجلس سنا کلید بخورد.

نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق کمک ۴۰۰ میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد مالی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پرونده رسوایی اوکراین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • DE ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    26 3
    آبجی پلوسی تو هم بگو چقدر رشوه میگیری که ملت ایران را ندیده بگیری ؟؟
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    10 3
    خب که چی ؟؟ استیضاح استیضاح می کنی ... دور بعدی قول میدم با اختلاف رای بیراه
  • DE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    3 1
    خخخخخ پلوسی همین مونده گریه کنه، عجوزه پیر احمق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس