شمخانی: انتقام سخت را در عمل نشان خواهیم داد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: نیروهای مسلح در ابعاد مختلف اعم از هک، نفوذ و جنگ سایبری مشغول بررسی موضوع هواپیمای اوکراینی هستند و تحقیقات ادامه دارد.

به گزارش مشرق، علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به این ادعا که برخی علت‌های دیگری را سبب سقوط دلخراش هواپیمای اوکراینی می‌دانند، اظهار کرد: «نیروهای مسلح ابعاد مختلف سقوط هواپیما  اعم از هک، نفوذ و جنگ سایبری را بررسی می‌کنند و تحقیقات ادامه دارد».

بیشتر بخوانید:

استعفای شمخانی تکذیب شد

دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره حضور ناو جنگی انگلیس در خلیج فارس گفت: «این ناوها خسته و فرسوده‌ هستند و پیام حضور آنها برای ایران چیز خاصی نیست».

وی تصریح کرد: «این ناوها همیشه در منطقه حضور داشته‌اند و بی‌خاصیت هستند». 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    وقتی سردار حاجی زاده از اصابت موشک به هواپیما و خطای انسانی گفت، شوکه شدم و خیلی غصه خوردم ولی دو روز بعدش که از نقش آمریکای ضحاک صفت در این جنایت باخبر شدم کمی آرام گرفتم! ذهنم این روزها همش درگیر بود که چرا خدا همچین بلایی رو سر سپاه آورد؟!!! ولی الان مطمئنم سپاه تقصیری نداره و آمریکا عمدا این کارو کرد به خیال اینکه هیچ وقت حقایق افشا نمیشه و سپاه مقصر شناخته میشه!!! ***به فضل الهی این جنایت هولناک در آینده که افشا شود شیطانی بودن حکومت آمریکا را در تاریخ ماندگار خواهد کرد!!! انشاءالله بحول و قوه الهی بعد از فتنه اکبر، رئیس سیا و ستاد مشترک و هر کسی که دراین جنایت نقش داشته رو به ایران خواهیم آورد تا جلوی چشم جهانیان اعتراف و حقایق را بازگو کنند! اللهم انجز لی ما وعدتنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس