کد خبر 1032167
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
مهدی قائدی

مهاجم تیم فوتبال امید با بیان اینکه از نیمکت‌نشینی‌اش در دو بازی این تیم ناراحت بوده است، گفت: قسمت نبود به مراحل بالاتر صعود کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی بعد از بازگشت تیم فوتبال امید ایران از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، گفت: تمام سعی و تلاشمان را کردیم تا صعود کنیم. هرچه در توان داشتیم گذاشتیم ولی قسمت نشد بالا برویم. در بازی آخر خیلی موقعیت از دست دادیم.

بیشتر بخوانید:

قائدی عامل حذف تیم امید بود؟

وی درباره اینکه یک فرصت خوب گلزنی را مقابل چین از دست داد، تصریح کرد: همه موقعیت داشتند. می توانستیم چهار پنج گل به چین بزنیم. با دو گل هم صعود نمی کردیم. قسمت این بود.

مهاجم تیم فوتبال امید در پاسخ به این سئوال که مشکل اصلی این تیم چه بود، یادآور شد: آقای استیلی زحمتش را کشید. بازی دوستانه ما واقعا کم بود. آخرین نفراتی که برای مسابقات انتخاب شدند، دو هفته کنار هم بودند. بعضی ها در بازی با ازبکستان اولین دیدار خود را برگزار کردند. سایر تیم ها ۳۰، ۴۰ بازی دوستانه کردند ولی با ما پایاپای بودند.

قائدی درباره اینکه در دو بازی نیمکت نشین بود، تاکید کرد: این برای خودم هم جالب نبود ولی نظر سرمربی است. یکسری مربیان پلن هایی دارند. ما هم احترام می گذاریم. بازیکن از نیمکت نشینی ناراحت می شود ولی اینجا تیم ملی است و با باشگاهی فرق می کند.

مهاجم تیم استقلال در پایان گفت: در این مدت با کادر فنی و پزشکی تیم استقلال در تماس بودم و قرار است از شنبه به تمرین استقلال بروم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس