تیم امید - چین

پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم تا زمانی که امثال معینی و محصص در این فوتبال وجود داشته باشند نباید به المپیک برویم.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص عدم صعود تیم فوتبال امید به المپیک توکیو اظهار داشت: ما در این بازی اگر از تمام جهات بخواهیم به نکات فنی بازی توجه کنیم خوب بودیم اما با باخت مقابل کره شانس خودمان را برای صعود از دست دادیم. حتی در این بازی داور یک پنالتی مشکوک هم به سود تیم ما اعلام کرد اما حیف که قدر فرصت‌های طلایی را که نصیب‌مان شد، ندانستیم. ظلم بود اگر این تیم به المپیک می‌رفت. زیرا باشگاه‌ها اجازه نمی‌دادند بازیکنانشان در تیم امید حاضر شوند.

بیشتر بخوانید:

استیلی؛ مقصر یا قربانی؟

وی ادامه داد: بابت اینکه کره برای ما بازی کرد مسئولان باید برای این تیم یک تقدیرنامه ارسال کنند اما خودمان فرصت گرانبهایی را که نصیبمان شد ندانستیم. در این تورنمنت به غیر از دو مدافع چپ و راست از سایر بازیکنان درخشش خاصی مشاهده نکردم. این در شرایطی است که از بازیکنان لژیونر و لیگ برتری توقع بیشتری می‌رفت.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: ای کاش مسئولان برای تیم امید از مربیانی که سابقه فعالیت در رده‌های سنی پایه را داشتند استفاده می‌کردند. به نظرم تا زمانی که امثال معینی و محصص در این فوتبال وجود داشته باشند نباید به المپیک برویم. به نظرم آنها باید کنار بروند تا نسل جدید بیایند تا افکار تازه‌ای به فوتبال پایه تزریق شود. بعید می‌دانم تاکنون محصص و معینی یک دیدار را در آسیاویژن از نزدیک تماشا کرده باشند. معتقدم اگر مسئولان به رده‌های پایه بیشتر توجه می‌کردند حال و روز تیم امید اینطور نبود. در مورد حمید استیلی هم خود فدراسیون باید پاسخگو باشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس