کد خبر 1031753
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۵
مجرم نمایه

سرهنگ یوسف وند از دستگیری ۲ مرد و یک زن دانشجوی رشته کارگردانی به جرم کیف قاپی از اتباع عراقی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: یازدهم اردیبهشت ماه امسال یکی از اتباع عراقی به دادسرای شهر ری مراجعه و شکایتی در خصوص سرقت کیف دستی اش طرح و پرونده طرح شده برای بررسی‌های تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تصاویر هوایی جدید از مناطق سیلابی قشم

وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی در خصوص اتفاق رخ داده، اظهار کرد: از کشور عراق برای معالجه به تهران آمدم، در ساعت ۱۱:۰۰ صبح درحالی که به همراه همسرم قصد رفتن به بیمارستان را داشتم سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید از خودرو پیاده و با قاپیدن کیف دستی ام که حاوی دو میلیون تومان وجه نقد، یکصدهزاردینارعراقی و دو دستگاه تلفن همراه و ... بود، سوار بر خودرو شده و از محل گریختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: کاراگاهان با حضور در محل وقوع سرقت، تصویری ناخوانایی از پلاک خودروی سارقان به دست آوردند که با تلاش کارآگاهان شماره اصلی خودروی سارقان شناسایی شد، اما پس از استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در محدوده پایگاه سوم پلیس آگاهی دارد تا اینکه خودرو سرقتی توسط ماموران کلانتری حکیمیه تهرانپارس به صورت رها شده کشف و به پارکینگ انتقال می‌یابد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه کاراگاهان در بررسی از داخل خودروی سرقتی یک قطعه کارت ملی مربوط به خانمی میانسال را کشف کردند، افزود: احتمال سرقت توسط این خانم ضعیف بود، اما در اقدامات پلیسی مشخص شد این خانم فرزندی به نام فرید ۲۵ ساله دارد که سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم سرقت دستگیر شده است.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه تصویر فرید به مال باخته نشان داده شد، گفت: مال باخته به محض مشاهده تصویر فرید وی را به عنوان سارق اموالش و سرنشین خودرو شناسایی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    1 1
    دانشجوی کارگردانی .
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    15 2
    حالا این خانم فردا یه جوری سر از عالم فیلم و سینما درمیاره میشه سلبریتی و ناز و عشوه میاد و پست میذاره و وطنم وطنم میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس