کد خبر 1031356
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
میورا

طبق گزارشی منتشر شده، شخصیت کارتونی سوباسا بر اساس زندگی کازیوشی میورا شکل گرفته و کهنسال‌ترین بازیکن کنونی جهان تا ۶۰ سالگی به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، ۲ روز قبل «کازیوشی میورا»‌ فوتبالیست بزرگ تاریخ ژاپن در ۵۲ سالگی قراردادش را با باشگاه یوکوهاما تمدید کرد.

روزنامه فیگارو، چاپ پاریس به همین مناسبت گزارشی از این بازیکن تمام‌نشدنی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود تاریخی فوتبالیست 52 ساله به جی لیگ +عکس

این نشریه نوشت میورا که از سال ۲۰۰۵ در خدمت یوکوهاماست، با وجود در اختیار داشتن عنوان کهنسال‌ترین فوتبالیست جهان، می‌خواهد همچنان به فعالیتش به عنوان بازیکن حرفه‌ای ادامه دهد و این کار را تا ۶۰ سالگی ادامه دهد.

فیگارو در ادامه بخشی از جدیدترین اظهارات ستاره خستگی ناپذیر را چنین درج کرد: با تمام وجود تلاش و تمرین می‌کنم. می‌خواهم بهترین توانم را خرج کنم تا مشخص شود آنچه در فوتبال اهمیت دارد، پیروزی تیم است.

نشریه فرانسوی در ادامه از میورا به عنوان چهره‌ای یاد کرد که در سال ۲۰۱۷ به عنوان مسن‌ترین فوتبالیست جهان گل زد و از رکورد سر استنلی ماتیوس انگلیسی پیشی گرفت.

فیگارو همچنین یادی نیز از دوران جوانی بازیکن اسطوره‌ای چشم‌بادامی‌ها کرد و نوشت: سلطان کازو، وقتی بسیار جوان بود،‌ در سال ۱۹۸۶ در سانتوس برزیل خودش را مطرح کرد اما بعد از یک دوره به ژاپن، ‌زادگاهش بازگشت. در آن موقع به تیم توکیو وردی در سال ۱۹۹۰ رفت و برای آن در ۲۵۳ بازی ۱۳۳ گل زد. بعد از ۲ فصل راهی اروپا شد و در تیم‌های جنووا و زاگرب بازی کرد. سپس به ژاپن مراجعت کرد و به فعالیتش تا به امروز ادامه داد.

گزارشگر فیگارو همچنین عنوان کرد شخصیت «کاپیتان سوباسا»‌ در سریال کارتونی فوتبالیست‌ها براساس زندگی وی،‌ شکل  گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس