کد خبر 1013041
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
میورا

کازویوشی میورا بازیکن 52 ساله تیم یوکوهاما موفق شد با این تیم به جی لیگ ژاپن بازگردد!

به گزارش مشرق، کازویوشی میورا فوتبالیستی است که از دهه 80 میلادی کار خود را به صورت حرفه ای در تیم های برزیلی آغاز کرد و همین حالا نیز در سطح اول فوتبال ژاپن بازی می‌کند. این بازیکن 52 ساله که سابقه یک دهه بازی در تیم ملی را هم دارد، این فصل با تیم یوکوهاما در لیگ دسته اول ژاپن حضور داشت و موفق شد همراه با دیگر بازیکنان، امروز جشن صعود به جی لیگ را برگزار کند!

بیشتر بخوانید:

ستاره تمام نشدنی فوتبال در 51 سالگی +عکس

یوکوهاما در پایان هفته چهل و دوم، اهیمه را شکست داد تا با 79 امتیاز در رده دوم قرار گیرد و به جی لیگ صعود کند. این اتفاق تاریخی در حالی رقم خورد که میورا به عنوان بازیکن تعویضی و با شماره 11 وارد زمین شد و در پیروزی مهم تیمش نیز اثرگذار بود. او امروز مثل همیشه در پست مهاجم نوک به میدان رفت.

این که یک فوتبالیست بیش از 30 سال در پست های خط حمله حضور یابد و حالا با 52 سال سن کاپیتان یک تیم در راه صعود به لیگ برتر باشد، اتفاق عجیب و ویژه ای است که فوتبال ژاپن حالا آن را تجربه کرده است. میورا این فصل در بیشتر بازی های تیمش نیز به میدان رفت اما باید دید تصمیم او برای فصل آینده چه خواهد بود.

علاوه بر یوکوهاما، تیم کاشیوا ریسول نیز جواز صعود به جی لیگ را کسب کرد. این تیم یکی از تیم های باشگاهی ریشه دار فوتبال ژاپن است که فصل گذشته به شکلی عجیب سقوط کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس