موج انصراف هنرمندان جشنواره فجر

در پلن طراحی شده سفارتخانه‌ای برای جشنواره فیلم فجر، نقشه راه کامل مشخص است. شمار فراوانی از چهره‌های مشهور سینما، تئاتر و موسیقی از تمامی اجراها و قضاوت‌های رقابتی انصراف می‌دهند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - روز شنبه پس از سخنان سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی‌حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشریح جزئیات حادثه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین، طراحان موج شورش‌ها و اغتششات داخلی با هماهنگی و فضاسازی در شبکه‌های اجتماعی، به دنبال کشاندن دوباره مردم به خیابان‌ها بودند تا فضای یکپارچه کشور پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی دوباره به حالت قبل و دو قطبی‌های گذشته باز گردد.

ذکر این نکته در این مجال بسیار ضروری است که  خروجی فرآیند دوقطبی‌سازی در جامعه منجر به پدید آمدن و تقویت زیرساخت‌های  اجتماعی - سیاسی  مخالف با حاکمیت می‌شود و پیوست‌هایی نظیر حوادث آبان و شهادت مسافران پرواز کی‌یف، موج مخالفت برآمده از جامعه دو قطبی را به سویه مخالفت کلان تقویت می‌کند.

جنبش سیاسی دوم خرداد، منجر به تولید تئوریسن و هواداران سمپات مخالف با حاکمیت شد و این وضعیت در انتخابات ۱۳۸۸ و وقایع پس از آن تشدید شد. اما خون مطهر سپهبد قاسم سلیمانی به شکل عجیبی به یکدستی اجتماعی گسترده‌ای پس از بیست سال منجر شد و مناسبات اجتماعی و زاویه حتی شهروندان مخالف را تغییر داد. در این فضا حادثه غم‌انگیز واژگونی  پرواز ۷۵۲ اکران به مقصد کی‌یف فرصت خوبی برای تقویت افزایش تنش سیاسی و  دوقطبی سازی را برای تئوریسن‌های و سرحلقه‌هیا دوقطبی سازی فراهم می‌کند تا سپاه که پس از شهادت قاسم سلیمانی محبوبیت‌ گسترده‌ای در میان مردم پیدا کرده بود، در تیررس دوقطبی سازان و سناریو نویسان آنان قرار گیرد.

حادثه غم‌انگیزواژگونی پرواز ۷۵۲، جامعه عزادار در غم از دست رفتن سردارش را در بهت فرو برده بود، ناگهان کنشگری برخی از اهالی سینما و فرهنگ، یکپارچگی شکل گرفته با خون مقدس قاسم سلیمانی را به سوی دوقطبی جدیدی هدایت کرد. اما در این  سناریو جدید رسانه‌های خارج از کشور حامی و تحریک کننده قطب مخالف نبود، بلکه جلوداری این مواجه را چهره‌های مشهور سینما و فرهنگ بر عهده داشتند.

اولین هنرمندی که اقدام به تحرک و کنش کردند، فیلمساز زنی بود که از ۱۳۸۸ تاکنون به جای ساختن فیلم‌های متنوع مردمی، در تشدید دوقطبی از لیدرهای اصلی به شمار می‌رود. «بنی‌اعتماد» عصر روز شنبه به فاصله زمانی بسیار کمی از اظهارات سردار حاجی‌زاده اقدام به انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود دارد و فراخوان نخست را برای تجمعات غیرقانونی در روز یکشنبه صادر کرد.

اما قبل از آنکه روز یکشنبه فرابرسد، تجمعی کوچک در مقابل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کنار پل کالج شکل می‌گیرد. در این تجمع چهره‌های سینمایی نظیر، هدیه تهرانی، هانیه توسلی، جعفر پناهی، رضا درمیشیان حضور دارند و عکس‌هایی آنان در این مراسم منتشر می‌شود.

رضادرمیشیان

در میان این جمع حضور رضادرمیشیان کارگردانی که به دنبال ساخت و حواشی سیاسی ملایم برای حضور در جشنواره‌های فرنگی است و در شرایطی که فیلمش توسط هیات انتخاب فجر برای حضور در بخش سودای سیمرغ پذیرفته نشده، با بلند کردن عکس قربانیان، به مدیران جشنواره فیلم برلین اعلام می‌کند، اگر فرصتی هست، منم بازی. مردمی که این چهره‌های زیرک و شبه سیاسی سینما را نمی‌شناسند، این حضور و کپی کردن ژست احمدباطنی را در وقایع کوی دانشگاه، حمایت از مردم می‌پندارند. در صورتیکه اگر «فیلم مجبوریم» درمیشیان در جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده بود، در روز تجمعات این چهره حتی برای خرید از سوپرمارکت و احتیاجات اولیه از خانه‌اش خارج نمی‌شد.

حضور پناهی در این مراسم کاملا با قصد و هدف قبلی انجام شده است. فیلم پناهی در بخش مسابقه برلیناله(جشنواره فیلم برلین) حضور دارد و حضور در تجمعات غیرقانونی می‌تواند در این جشنواره خاص سیاسی پیامدهای خوبی برای او داشته باشد.

هدیه تهرانی نیز که تقریبا ار مرز میانسالی عبور کرده، فرمول بودن در بازی را به خوبی آموخته و با حضور در چنین تجمعاتی می‌تواند قراردادی معادل سه میلیارد و هشتصد میلیونی خود را  برای بازی در سریال هم‌گناه (مصطفی کیایی) تولید فیلیمو را ثبیت کند و در مرحله بعدی این مبلغ با جهش‌های سیاسی این بازیگر افزایش پیدا کند در آثار بعدی چند برابر می‌شود. در واقع فعالیت سیاسی در نسخه میلیاردی قرار دادهای بازیگران تاثیر شگرفی دارد. حضور هانیه توسلی که به بداخلاق‌ترین بازیگر سینما در محافل سینمایی مشهور است، می‌تواند او را در مرکز توجهات قرار دهد تا از بیکاری مزمنی که او را به نگهداری از حیوانات اهلی وادار کرده، فاصله بگیرد.

اما در این تجمع  راب مک‌ایر سفیربریتانیا (انگلیس) دوست صمیمی «ارس امیری» (محکوم امنیتی)   عامل بریتیش کانسیل (شورای فرهنگی بریتانیا) دستگیر می‌شود و پس از آن اخباری منتشر می‌شود که این چهره سیاسی، در سازماندهی و آوردن بسیاری از چهره‌های هنری و سیاسی در این تجمع نقش پررنگی داشته است. در واقع سناریو طوری طراحی شده که تجمع حاد به قصد کشته سازی صورت پذیرد تا دامنه شعار کشته‌های آبان به کشته‌های دی ماه سرایت کند و کشور به حالت قبل از شهادت حاج قاسم یعنی دوقطبی کاملا تشدید مخالف و موافق بازگردد تا طی این فرآیند همگرایی ملی - میهنی شکل گرفته به واسطه خون مطهر سپهبد شهید سلیمانی محو شود. در واقع تجمعات و حمایت‌ها از شهدای پرواز اکراین، یک طرح تبلیغی جامعه و یک ماهه تا 22 بهمن است که بدرقه‌کنندگان سپهبد سلیمانی در 22 بهمن ماه در خیابان‌های حاضر نشوند و وقایع آبان دوباره در افکار عمومی تکرار شود.

اما تجمعات در نخستین روزهای هفته با صبوری نیروی انتظامی کنترل می‌شود، اما چهره‌های هنری فاز دوم را کلید می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

«ارس امیری» عامل نفوذی حوزه فرهنگ کیست؟ + عکس

مسعود کیمیایی که از جمعیت اپوزیسیون‌های یواش سینما به شمار می‌آید و همواره مواضع سیاسی خود را به صورت لطیفی مطرح می‌کند، با انتشار ویدئویی فیلم «خون شد» که به بخش مسابقه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده بود، با اعلام اینکه "طرف مردم هستم" و  حمایت از خانواده‌های داغدار هواپیمای مسافربری از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف دادو ساعاتی بعد تهیه‌کننده‌ «خون شد» جواد نوروزبیگی اعلام کرد که فیلم در جشنواره خواهد ماند اما کارگردانی کیمیایی قضاوت نخواهد شد.

در  جشنواره تجسمی فجر شماری از داوران بخش هنرهای تجسمی جشنواره فجر انصراف دادند و عملا با استعفای دبیر این جشنواره، ابراهیم حقیقی و آنچه روی داد، پیوست به اظهارت شب گذشته لیلی گلستان در بی‌بی‌سی فارسی، جشنواره‌تجسمی فجر متوقف خواهد شد، با اینکه استعفای ابراهیم حقیقی توسط هادی مظفری رئیس شورای سیاست‌گذاری این رویداد پذیرفته نشده است. اما جشنواره تجسمی در طراحی اولیه، اعتبار خود را در حراج تهران جستجو می‌کند تا جشنواره تجسمی فجر.

اما اهالی تاریکخانه‌ تئاتر به صورت پویا و فعال‌تری دست به کار شدند و البته با توجه به سابقه یاران شهرام کرمی در گزارشی که پیش از این در مشرق منتشر شده(اینجا)، موید این مهم  است که برخی از مدیران میانی برای توقف جشنواره از هنرمندان می‌خواهند که از حضور در جشنواره تئاتر فجر انصراف بدهند و البته این کار به عهده مدیران دو تابعیتی اداره تئاتر است که پاسپورت ایران در جیب سمت چپ آنها و پاسپورت کشور کانادا در جیب سمت راستشان قرار دارد و به نسبت حوزه سینما، سلول‌های معارض حوزه تئاتر با حمایت‌های دولتی بیشتر است.

تحریک هنرمندان برای انصراف از حضور در جشنواره‌های فجر (در رشته‌های مختلف) نوعی پیگیری عامدانه سفارت‌خانه‌هاست. سفارت ساحل عاج  نیروهای فعال ایرانی‌اش را در حوزه موسیقی فعال کرده و این گروهک موسیقیایی همکار سفارت ساحل عاج، اقدام به تحریک هنرمندان موسیقی کرده‌اند تا کنسرت‌های خود را متوقف کنند و خسارت‌های مالی توسط این سفارتخانه پرداخت می‌شود. اما در این حوزه کاری از پیش نبرده‌اند چون اغلب فعالان موسیقی تحت نظارت مافیایی خاص فعالیت می‌کنند که به صورت خاص، از سوی یک نهاد خاص حمایت می‌شوند. مافیای موسیقی نیازمند حمایت  در بخش اجرای کنسرت هستند و سعی می‌کنند سطح تعاملات خود را حفظ کنند. چهره‌ای نظیر علیرضا عصار که اقدام به لغو کنسرت خود می‌کند نیازی به درآمد کنسرت‌هایش ندارد و فعالیت در حوزه ساخت و ساز او را از هر درآمد موسیقیایی بی‌نیاز می‌کند.

اما در سینما موج سازی برای توقف فعالیت‌ معنایی ندارد، چون اغلب تهیه‌کنندگان عاملان همان نهاد خاص هستند و می‌توان با قطعیت گفت هیچ فیلمی از جشنواره خارج نمی‌شود، بلکه این هنرمندان هستند که از قضاوت شدن آثارشان انصراف می‌دهد.  

در پلن طراحی شده سفارتخانه‌ای برای جشنواره فیلم فجر، نقشه راه کامل مشخص است. شمار فراوانی از چهره‌های مشهور سینما، تئاتر و موسیقی از تمامی اجراها و قضاوت‌های رقابتی انصراف می‌دهند، این شیوه نمود پررنگی دارد و به تدریج گسترده‌تر خواهد شد.

اما در پلن B  نیروهایی که انصراف نداده‌اند در مراسم‌های مختلف که در جشنواره‌های مختلف فجر برگزار خواهد شد، موضوع سقوط پرواز ۷۵۲ و شهادت شماری از هم وطنانمان در این پرواز را به عنوان دستاویزی برای مواجهه اجتماعی - هنری با حاکمیت برجسته خواهند کرد.

حالا باید منتظر باشیم که در افتتاحیه جشنواره‌ها  و با حاضر شدن هنرمندان روی سن و جلسات نقد و بررسی جشنواره فیلم اظهارات هنرمندانی که انصراف نداده‌اند به صورت خروجی خبری و خوراک مناسب برای شبکه فارسی زبان خارج  از کشور و رسانه‌های نزدیک به دولت تبدیل شود.

در جشنواره فیلم فجر اما مدیریت به شیوه ترامپ، از سوی ابراهیم داروغه‌زاده، کاربردی نخواهد داشت. دبیر جشنواره در موضوع خاص کیمیایی و انصراف او به شیوه ترامپ به اظهارنظراتش را از طریق توییتر منتشر کرد، در حالیکه مسعود کیمیایی همچنان اخبار را از طریق رسانه‌ای کاغذی دنبال می‌کند. نادر برهانی مرند نیز شیوه میرحسین موسوی را در پیش گرفته است و اهرم قدرتمندی برای مهار این فضای متشنج ندارد و البته اظهار نظر حسن روحانی برای هنرمندان تئاتر راهگشا خواهد بود.

تنها اهرم بازدارنده، صدا و سیما و حوزه هنری و سایر نهادی دولتی هستند که در صورت هر واکنشی می‌توانند همکاری‌های خود را با ایجاد کنندگان تنش‌های سیاسی در فضای جشنواره را محدود کنند؛ و گرنه از وزیر ارشاد و دبیر جشنواره توییت‌باز کاری ساخته نخواهد بود. البته اگر حوزه هنری هم آثار تحریم‌کنندگان جشنواره‌ را در سالن‌های نمایش خود اکران نکند این موج توخالی به زودی فروکش خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 254
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 90
  • مریم۲۱ IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    اگر دلشون برای مردم ایران میسوزه و اگر دلهاشون برای این مردم رنج دیده شکسته چرا مالیات نمیدن؟چرا موقع سیل و زلزله به این مناطق سر نمیزنن تا رنج مردم رو ببینن؟چرا وقتی میدونن امریکا مردم رو تحریم شدید کرده که حتی دارو هم به مردم نمیرسه همشون نصف سال اونور اب هست؟چرا موقع انتخابات همه پارچه بنفش به دست داشتن؟چرا هیچوقت از مردم عذرخواهی نکردن؟ واقعا چرا؟
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      38 13
      اگر برا این سوال ها جواب داشتن که وضعیتشون این نبود.
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      43 16
      خاک تو سر شون. خودشون پشیمان میشن و پاشون رو جای سرشون میذارن و برمیگردن.
    • IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      34 3
      پیرو بازداشت سفیر انگلیس
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      14 62
      فقط اینا مالیات بدن؟؟؟ علایدین بروجردی1000 میلیار خورد سردار فیروز آبادی ویلای 10هکتاری داره اینا وابسته به کی بودن؟؟؟ نزدیکان چه جناحی بودن؟؟؟ بیدار بشین بیدار
    • به IR ۱۰:۵۳ IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      53 0
      یعنی کس هست که نفهمد همین دو نفر که اسم بردی حامیان سینه چاک روحانی و برجامش بودند و هستند؟ یعنی کسی هست که نفهمد همین انقلابی ها رفتند ویلا را ازفیروز آبادی پس گرفتند؟ و تازه اینها را دولت از مالیات رسما معاف نکرد! کسی هم مدعی نشد مالیات نداده اند!
    • یوسف ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
      5 0
      اینا هرگز دلشون برا کسی غیر خودشون نسوخته و نمیسوزه!! اینا عمله های حقیر آمریکا و انگلیس هستند که از صدقه سر حمایتهای ملت ایران به شهرت و نونو نوایی رسیدن حالام دارن جفتک میندازن!؟ نه ازسیاست چیزی بلدن و نه عرق ملی میهنی دارن!! فقط سگ پاچه خوارند!؟ برا ارباباشون دم تکون میدن بلکه استخونی نسیبشون بشه!!!!!!؟؟
  • مجید IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    پشت به مردم رو به انگلیس.بروند به جهنم.
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
      10 0
      من نمیدونم چرا رسانه های عاقل هم این ها را هنرمند خطاب می کنن. اینها اهالی سینما یا بازیگران و امثال این هستند هنرمند نیستند. کلمات را درست به کار ببریم.همین نامگذاری های غلط بادشون کرده.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    144 7
    این بازیگران سینما اگر راست می گویند چرا مالیات نمی دن ؟چرا باید کارگر و کارمند مالیات بده ولی این لاشخورها از مالیات معاف هستن ؟ چرا برای ساخت فیلمشان باید از بیت المال بردارند ؟چرا باید جشنواره فیلم فجر با پول ملت باید برگزار بشه ؟چرا از شکم مردم سیل زده سیستان زده بشه خرج این سلبریتی های لاشخور بشه؟ تا به کی ظلم به مردم ؟چرا این لاشخورهای سلبریتی دوزاری برای مردم سیل زده سیستان شمع روشن نمی کنن؟
  • سید IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    202 5
    نوام چامسکی: آن روزی یک ملت می میرد که اربابان فکری شان به جای متفکران، از هنرپیشگان و آوازخوانان تشکّل یافته باشند!!!!!!
  • همام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    بهتر ...زودتر از اینا باید تسویه میشدن..اینجا پول در میام اونور میخورن همون بهتر
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      94 3
      پس معافیت مالیاتی سلبریتی ها بی دلیل نبود !
    • راد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      127 2
      دادگاه به سیما و موسسات دولتی و خصوصی ابلاغ کند اینها ممنوع الکارند و حق قرارداد ندارند
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    مطمئناً دستور بهشون رسیده
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      115 8
      هیچ غلطی نمی توانند بکنند .یک سری کارها و حرفهای تکراری از آدم های تکراری .
    • BE ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      موجی بیمار بر موج سوار به نام هنرمند ...البته که خودشون فهمشو ندارند بازیچه هستند نه بازیگر….
    • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      18 0
      سفارت انگلیس، سفیرشونم! که گرفتن.
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      119 6
      اسکول بلژیکی تو فهم داری؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
      1 0
      بلژیکی اینجا بلژیکی اونجا بلژیکی همجا.خخخخخ {زبلخان}.خخخخخخ
  • پری مجرد48ساله IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    رهبری فردا در نمازجمعه نقشه های منافقان داخلی را نقش برآب میکند
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      140 8
      این بدبخت ها که عددی نیستن عمله اند . عمله آن سفارتخانه ای که سفیرش خودش را خیس کرده بود .
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    جشنواره فجر نداشته باشیم هیچ مشکلی پیش نمیاد جشنواره فجر یه دورهمی بریا اهالی سینماست خوب اگه نمیخوان جمع ش کنید بره بنظر من باید یه پاکسازی اساسی انجام بگیره خصوصا افراد دو تابعیتی اصلا اجازه هیچگونه کار فرهنگی نداشته باشن
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      92 3
      شاید هم با رفتن این اضافه ها ، جشنواره فیلم فجر به هدف اصلی خود که فرهنگ سازی بر اساس موازین اسلامی و در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی ست بهتر بپردازد .آینده بدون این دو روها بسیار روشن و شفاف است .
  • رضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    خوشحالیم از پوست‌اندازی انقلاب در عرصه هنر
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      63 3
      دقیقا .پوست اندازی کلمه مناسبی ست
  • نازنین IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    مرده شور ریخت همه سلبریتی ها رو ببرم
  • محمد IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    باسلام خون شهید سلیمانی خیلی را رسوا میکند این اولش است انشاالله ریشه منافقان از همه زوایای نظام و دولت کنده خواهد شد شک ندارم اینها همه از ثمرات خون شهید است
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
      34 5
      درود بر خون شهیدان. دوست عزیز یکسان سازی کل جامعه محکوم به شکست است. افکار خود را اصلاح کنید.
    • ناشناس IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      17 0
      واقعا خون شهید سلیمانی موجب انقلابی در ذهن و روح مردم شد عده ای را از آن طرف به این طرف آورد و عده ای را از این طرف به آن طرف کشاند ...گویی باطنها را رو کرد
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      13 1
      21:03 جامعه دارای تنوع اقلیمی و انسانی و فرهنگی و زبانی است آنچه اینجا مطرح است آب در آسیاب دشمن ریختن توسط کسانی ست که خود را اسیر دست و فرمانبر مستقیم و غیر مستقیم سفارتخانه ها کرده اند .
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    82 10
    مشرق جان خودتو خراب نکن مشتی ... که این همه تحلیل ندارن کمی سبیل و جاهای دیگشون چرب بشه خودشون میان پرچم امریکا رو اتش می زنن
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    163 9
    من به عنوان یک ایرانی همراه خانواده ام راضی نیستیم از پول بیت المال خرج این جشنواره مزخرف فرج بشه برای عقده گشایی یک عده ادم بی عار و درد . اگر از پول بیت المال خرج این ها بشه من راضی نیستم
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    گور پدر همه شون این ها لاشخور هستن لعنت خدا بر این ها
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    125 8
    به جهنم.بودونبودشان فرقی ندارد.!!!
  • ما شناس IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    44 2
    سینما یک مسول حزب الهی می خواد ببینیم کسی جرات داره از بازی در بیاره
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    86 2
    این ترانه علیدوستی این وسط چی میگه تو بیا پول معلم ها را پس بده اگر واقعا شرفی در وجودت هست زنیکه اشغال
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    79 2
    سلبریتی ها مدت ها پیش راهشون از مردم جدا شده و حالا هم دارن از آب گل آلود ماهی میگیرن متاسفانه.یکی نیست بهشون بگه اگه به فکر مردم ایرانید چرا مالیات نمیدید نامردا
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    44 1
    این هنرمندان بیشتر مناسب کشور ترکیه اند تا کشور ایران بازیگران تلویزیون وسینما در ایران خودشان راباید با ارمانهای انقلاب اسلامی تطبیق دهند وگرنه کنار بروند چون مردم آنها را نمیپذیرند
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    65 1
    برای همین کارها دولت مالیاتشون رو بخشیده؟ خائن که شاخ و دم نداره. مسخره بازی اینها برای تاثیر در اتحاد مردم بعد از شهادت حاج قاسم نیست یعنی؟ اگر خودشون حالیشون نیست، یعنی فکر هم نمی کنند به کارهاشون؟ نیروی انتظامی اگر بخواد دست بگذاره روی هر کدام از اینها آیا کلی جرم بخشیده شده از اونها سراغ نداره؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    41 0
    اه اه ادم چندشش میشه عکس این ها را نگاه می کنه شما کرکس های سلبریتی بیایید مالیاتتون را بدید تا خرج مردم سیل زده بلوچستان بشه اگر واقعا فکر مردم هستید و دلتون برای مردم میسوزه
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    62 0
    این زباله های فرهنگی رابعداز۴۰ سال ضروری بود از جامعه اسلامی ازاله گردن که خون شهید سلیمانی این رسالت را انجام داد
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    69 0
    اسم این جشنواره ها فجر هست ولی این سالها که تبدیل به جشنواره های آمریکایی و غربی با تیپ های زننده و لوس این هنربندها شده.الآن وقتشه یه پالایش اساسی صورت بگیره.صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد باید تمامی پادوهای آمریکا و غرب رو از هر فعالیت هنری ممنوع کنه.فساد اخلاقی و سیاسی بین اکثرشون حال آدم رو بهم میزنه.اگر این نهادها کم کاری کنند نهادهای امنیتی و قضایی باید با این نهادها برخورد کنند.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    32 1
    عروسکهای شیطان !
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    52 0
    اصلاح طلبان (فرصت طلبان) پشت این ها هستن و به این ها خط می دن وگرنه این ها اصلا براشون جان ایرانی ها مهم نیست توی زلزله کرمانشاه پول زلزله زدگان را دزدیدن و یک لیوان اب هم روش مهناز افشار هم که بیرون ایرانه پرونده شیرخشک های الوده را داره باید به مهناز گفت انموقع که شوهرت شیرخشک الوده می داد بچه مردم بخوره فکر مردم ایران بودید یا فکر جیب گشادتون ؟
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    52 0
    مدیران وزارت ارشاد در انتخاب دبیر جشنواره افرادی را انتخاب کرد که موجب حضور هنرمندانی شد که یک پای انها در سفارتخانه های غربی است. و این افراد نادانسته گوش به دستور سازمان های اطلاعاتی بیگانگان هستند. و برای اینکه بگویند از افراد انقلابی هم در جشنواره حضور دارند چند هنرمند انقلابی هم که در اقلیت هستند دعوت میشوند ولی کار دست انها نیست. اشکال اصلی در وزارت ارشاد است و معاون هنری ارشاد و مدیران او باید بخاطر تعلل عمدی باید محاکم شوند
  • کمال IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    25 0
    قطره دریاست اگر با دریاست. ورنه او قطره و دریا دریاست. بعض ها گویا خیلی خودشان را جدی گرفتند. حکایت بعضی از اینها حکایت گنجشکی است که روی چنار نشسته بود و به چنار می گوید خودت را محکم نگه دار چون می خواهم پرواز کنم. چنار که اصلا نشستن او را حس نکرده است آیا جز لبخند .... چاره ای دارد؟
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    53 0
    چه خبرهای خوبی. سالها بود که از جشنواره ایئی که مال پولدارها و ضد انقلابها و منافقها هست از پول بیت المال اجراء میشد. چقدر خوب میشه که کلا تعطیل بشه و یا اینکه این ضد انقلابها و نا مسلمونهای فاسد از جشنواره خارج بشن.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    38 1
    پول جشنواره فجر را خرج مردم سیستان کنید و جشنواره فجر را درش را گل بگیرید جشنواره فجر چه نفعی برای ملت داره جز اینکه محلی برای عقده گشایی یک عده تازه به دوران رسیده است
  • احمد IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    24 0
    خیانتکاران،همیشه دنبال بهانه هستند فکر میکنند هیچ کجای دنیا اتفاقی پیش نمیاد سرفرست انتقام این خرابکاری ها را پس میدهید،حیف ازاین واسم ایرانی که روی شماهاست
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    89 1
    هواپیما روز چهارشنبه سقوط ولی خائنین ایرانی سه روز بعد برای انها هیاهو راه انداختند چرا معلوم نیست چون می خواستند سپا ه را محکوم کنند
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      4 0
      دقیقا
  • 0015589781 IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    46 1
    بهتراست مردم هم تاوقی که دنباله رو استکبار هستند اینها را تحریم کنند.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    60 2
    کارتون تمومه این آخرین دست وپازدنتون توباتلاقیه که خودتون درستش کردین به امیدروزی که اسلام ناب محمدی دراین کشوراجرابشه نه دروغ نه فساد نه بهره ورباوووووو
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    32 0
    همه این جماعت 40 سال یا کمتر و بیشتر از صدا و سیما و اعتبارات و بودجه های این ملت به اندازه خیلی زیاد ارتزاق کرده اند و البته برخی اینها اصلا در سینما و تلویزیون نیستند و آدمهای ناموفق و شکست خورده ای هستند اما آنهای هم که هستند تکرار چهره هایشان باعث خستگی ملت شده بهتر است دیگه برن کنار... ما از انصرافشان از تلویزیون و همچنین سینمای ایرانو قلبا استقبال می کنیم. خدا خیرشان بدهد به شرطی که دوباره با واسطه ها به تلویزیون تشریف نیاورند. سینما هم که افت کرده دلیلش همین جنابان و خانمها هستند. تشریف ببرند بفرمایید دیگه اصلا نیان. ممنون
  • حسن IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    27 0
    ای کاش این هنرپیشه ها وسایر عوامل سینما که هیچ تاثیری در بالا بردن فرهنگ این مملکت نداشته وفقط با اطاعت محض از غرب مسبب گسترش فرهنگ ولنگاری وسگ گردانی واشرافیگری مطلق شده اند برای همیشه در ایران خانه نشین ومنزوی شده ویا به سرزمین آروزهایشان مهاجرت نمایند چون به اندازه کافی از جیب مردم اندوخته تا آخر عمر دارند ومردم هم از رفتار این ها رها می شوند
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      5 0
      اینها هنر را برایشان نباید جعل کرد ؛ کلمه هنر در غیرجای خود نباید اتلاق شود - عنوان اینها دلقک - پاکستانیها می گویند {اداکار} - در قدیم به بخشی از اینها می گفتند ملیجک
  • DE ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    7 54
    بابا چرا نمی فهمید؟ همه مثل شما فکر نمی کنند، بقیه هم حق زندگی دارند طبق سلیقه خودشون. از بس انحصار طلبی کردید کار به اینجا کشیده شده. البته الان هم. به همین روش ادامه میدید و همین باعث بد تر شدن شرایط خواهد شد. حتی همچین نظراتی را سایت در پیتی مثل مشرق هم چاپ نمیکنه. بیداررررر بشید قبل از اینکه دیرررر بشه!
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      19 2
      آره فقط تو میفهمی... اتفاقا میلیونها مردمی که سینما نمیرن از انحصار طلبی و فساد و باندبازی و طرز زندگی تقلیدی از غرب سینماگرا متنفرن. چرا شماها نمیذارین ملت زندگیشونو بکنن هر روز یه بامبول جدید واسه فرار از مسئولیت...
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
      0 1
      بالاخره یه کامنت درست و حسابی خوندم تو این مغرب رو به افول.
  • shahriar SE ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    3 79
    چرا فکر میکنید هر چی سپاه انجام میدهد درست است؟
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      44 0
      جرا منتظرید سپاه یک اشتباه کند تا انتقام بگیرید؟
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      12 1
      فکر نمی کنیم رفیق!!! مطمئن هستیم
    • ايراني IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
      9 0
      چون هرچي انجام ميدهند درست است اگه كمك به سيل زده ها غلطه بگو اگه كمك به ساخت و ساز كشور غلطه بگو اگه كمك به دور زدن تحريم غلزه بگو اگه ايجاد اقتدار و امنيت غلطه بگو اگه خودباوري غلطه بگو اگه كاهش وابستگي غلطه بگو اگه اگه اگه
  • صرفا جهت اطلاع IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    25 1
    به کتفم که انصراف دادن اینا دیگه کین
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    49 0
    این آدمای دو روی ریاکار به لعنت خدا گرفتار شوند ان شاء الله ... اصلا نه خودشونو می خواهیم نه جشنواره فشل و ضد انقلاب فجر را می خواهیم و نه پایتخت شش را می خواهیم نه اون صداهای گوش خراش را.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    5 58
    خدا وکیلی شما ها دیگه کی هستید، مشرق جان کوبیدن بر طبل تفرقه آخر یقه خودتان را هم میگیرد همین هنرمندان نه چندان قابل قبول بخش اعظمی از همین سینما و تلویزیون تا الان بودند، کلا شماها فقط دوست دارید زمین و زمان رو شخم بزنید،
    • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      10 0
      اینها خودشان خواسته اند بروند و به دستورات سفارتخانه موج تفرقه و عناد با نظام را کلید بزنند. چه ربطی به مشرق دارد؟ چرا این حرفهابه آن سلبریتی هایی که دایم دنبال آشوب و تحریک مردم به مبارزه با نظام هستند نمی گویید؟
  • مرتضی DE ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    30 2
    یعنی باید تف کرد تو مملکتی که اینا بیان برا مردم گریه کنن بعدم خودشون رو حامی مردم بدونن در صورتی که تمام زندگیشون اون طرف ابه حق جمهوری اسلامی هست که به اینا بها داد اما به مردم بدبخت نه که الان اینا بیان این کارها رو بکنن
  • صرفا جهت اطلاع IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 0
    ادم اگه شرف داشته متوجه میشه اگر این حکومت خوب نباشد صد در صد حکومت امریکا صد برابر کثیف و پلیدتر هست ...
  • علی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 1
    بعضیها داخل این مجموعه نفوذی هستن انشا... گیر میافتند و برای مردم اهمیتی نداره که شما شرکت کنید یا نکنید بعضیها خیال میکنن با این کارها خدمت میکنن نه شما کاری که میکنید کشور را مثل عراق سوریه لیبی و... میکنید اگه اجانب پاشون به کشور باز بشه کشورو تکه تکه میکنن پس عقلتان بکار بیاندارزید اکثرا مشکل اقتصادی دارند ولی خوب میشه
  • سعید IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    37 0
    مشرق مقاله به این بلندی نوشتی ول کن بابا خوب کلا نیان
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    43 1
    دستور اربابشون رااجرا می کنند
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    68 1
    مرده شور ریخت همه سلبریتی ها رو ببرم
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    43 1
    حالا چرا این هنرمندها تو مراسم تشیع که مردم هستند شرکت نمی کنند
  • سعیدنعمتی IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    76 1
    سلام خداراشکرعده ایی خودفروخته که حتی برای زایمان به غرب چه بهترنباشندتافرزندانمان الگوهایی که خودالگوپذیرغرب هستندرانبینندوراستی چرابرای مدافعان مرزهایمان جلونمی ایندجلوانقلاب ماصاحب داره
  • Z IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    54 3
    یه مشت جماعت بی مصرف....
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    62 2
    خائنان به میهن هستید همتون دنبال سوریه لیبی کردن کشورهستید شماها نامریدد نمک نشناسید
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    39 1
    جمع کنید جشنواره را.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    21 0
    فقط موضوع اینه اینها خود محبوب پندار هستند ،‌مردم هیج اهمیتی به بود یا نبود اینها نمیدن
  • صاعد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    51 0
    اینها طرفدار مردم نیستند خائن به مردم اند. زبانشان بنام مردم و دلشان با دشمنان این مردم است.
  • ناشتاس IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    23 0
    ادمهای بی خاصیت و بی درد وسوء استفاده چی اگر لطف کنن و گورشان را از سینما و صدا و سیما گم کنن خیلی ممنون می شیم
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    19 0
    مشرق بگذر بروند اون طرف گارسون رستوران یا راننده آمبولانس بشن نه با نقش بازی کردن در یه تئاتر دوساعته ۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کنند
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    3 44
    تحلیل های نویسنده های مشرق به شدت خنده داره
  • کامران IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    16 2
    نیکول کیدمن و دی کاپریو و خانم شارون استون را به جشنواره فجر دعوت کنید همشون از نیامدن پشیمون میشن
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      4 0
      مثلا رابرت دنیرو برای جشنواره فجر بیاید :)
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    8 0
    سفارت خانه ساحل عاج؟!!! نفهمیدم
  • هاشم IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    18 1
    بهتر این دلقکها به دلقکی به پردازند ، فقط. تو کار بزرکترها دخالت نکنند، هر کسی را بهر کاری ساختن.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    17 0
    یک مشت بیسواد پول‌پرست وابسته .به جهنم تحریم کردن بهتر
  • محمد IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    18 1
    بهتر بذارید گورشونو گم کنند فیلم می خواهیم چکار
  • عامی IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    15 0
    آنقدر از خوب ها بد دفاع می شود که مردم را حساس می کنند. ترساندن مردم و همه چیز را خوب جلوه دادن و نداشتن اعتقاد قلبی به چوب خدا و امثالهم خیلی ها را آنچنان به زمین حواهد زد که فکرش را هم نمی کنند.
  • DE ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    52 0
    لطفا تیترت رو عوض کن مشرق! اینها اسمشون هنرمند نیست. یه مشت خائن بی خاصیت بی سواد از خود راضی و مغرور. به اینها نمیشه هنرمند گفت. انگل روده شرف داره به اینها.
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    19 0
    دلقک ها و ملیجک ها هم بعله - یک مجتهد برجسته سینمارا حرام اعلام کند حال اینها جابیاد - عوامل عملیات ضد اخلاق و ضد وجدان و ضدانسانیت چی می خواهند از جان این ملت مظلوم
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    48 0
    اینا اگه یکسال ممنوع التصوير بشن به غلط کردن میافتن. چون هیچ جا جز ایران پشه هم حسابشون نميکنن
  • ابوالفضل IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    17 0
    همیشه برخی اتفاقات ریزش ها و رویش ها رو مشخص می کنه. خواص بی خواص همیشه همه جا هستن. راستی این ها اگه بفهمن عامل دیگه ای غیراز خطای انسانی هم در کار بوده چیکار میکنن!!!!!!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    42 0
    ملت برای جواب شکن به این هنرمندان سلیربیتی، ونفودی و منفعت طلب فاسد، سینما تحریم و از دیدن فیلم خوداری کنند.
  • ندا IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    19 0
    عجب دوروهایی هستند. دو تابعیتی، دورنگ، ایرانی اگر بودند برای وطنشون سر می دادند نه اینکه مرتب در حال گشت و گزار اونطرف مرزها باشند.
  • هموطن IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 1
    به درک مشرق جان .. ما که کلی خوشحال شدیم .. تو هم خوشحال باش .. بزار جامعه یه پوست اندازی حسابی کنه .. نفس تازه کنه .. اینا واقعا به چی خودشون اینقدر مینازن .. به افتضاحاتشون .. که هر کدومشون زندکی های لایه لایه دارن .. برین برنگردین
  • حمید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    40 0
    اینها جماعت دوزاری و خودشیفته ایی هستند که جلو خودشان بلند می شوند و برای خودشان پپیسی باز میکنند قاطبه مردم ایران فهمیم و مطلع هستند و برای این جماعت تره هم خورد نمیکنند همانهائی که در تشیع سردار سلیمانی امدند بمیدان . ول کنید این جماعت دوزاری و عیاش را
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 0
    فکر کردن خودشون برا خودشون مهمن برای بقیم مهمن، حیف اسم هنرمند، بازیگری و حیله گری بیشتر لیاقتشونه
  • رضا IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    17 0
    این ها کدام اثرشان در دنیا توانسته خودنمایی کنه، یک سری آثار سطح پایین برای ترویج بی و بندباری باری و جلف گری به خورد ما داده اند و در قبال آن میلیارد تومان پول به جیب زده اند و مالیات هم نمی دهند.
  • نادر IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 0
    ورود بازیگران جدید خوش تیپ و خوش استعداد عرصه را بر زیاده خواهان نمکدان شکن تنگ خواهد کرد
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 0
    به درک که انصراف میدن خسته شدیم از دست اینها ... هنرمند متعهد نیستم اینها هر جا نفعشون باشه نظر میدن حضور پیدا می کنن
  • رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    41 0
    این ها نفوذی آمریکا در داخل هستند
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    13 0
    خاک زیر پای ترامپ بر سر این انصرافی ها
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    18 0
    ما چند برابر این سلبریتیهای منتقد ، هنرمند و بازیگر انقلابی داریم ... هر کجا کمبودی احساس بشه فرزندان انقلاب جایگزین میشن ...
  • DE ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    19 0
    نگران نباشید ان شاءالله ایناآخرین فتنه هاست چه جورهاکه کشیدندبلبلان ازدی/به بوی آن که دگرنوبهار بازآید این مژده جناب حافظه
  • Kiomars IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    17 0
    هرگز كسي نگفت چرا اينها مثل بقيه ملت ماليات نميدهند؟؟؟؟؟ كاش يك نماينده مجلس باغيرت پيدا ميشد و قانون را إصلاح ميكرد
  • عبداله IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    1 12
    خیلی هم خوبین ظاهرا همه متن ها رو خودت نوشتی داداش دمت گرم
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    12 0
    باید این جماعت موج ساز را به عقب راند. موج ساحل فقط سنگ ریزه های ساحل را خیس می کند نه بیشتر ، دوباره بر میگردد. سرزمین ایران خیلی خیلی بالاتر از این حرفهاست که بخواهند با این موج ها غرقش کنند
  • احمد.ع IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    15 0
    چقدر به این مملکت بدبختی گرفته که عده ای خودفروخته،وطن فروش وملحدبه اسم هنرمنددنبال آشوب وهرج ومرج توکشورهستندچون با بهم ریختن کشوروهرج ومرج فقط قشرفقیروطبقه۳متضررمیشندواین دلسوزان مردم، یا تو کشورهای اروپایی ویا حداقل تو ویلاهای شمال به عیش ونوش خودشون میرسند
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    35 0
    اگه با ادا بازی انسان هنرمند میشه خوب میمون هم ذاتا هنرمند هست
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    19 0
    یه مشت آشغال که تابعیت آمریکایی کانادایی دارند و همیشه آماده فرارند!
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
      2 0
      کانادا آمریکا اینها را می حواد چی کار اینها الکی خوش هستند - تخصص دارند بدرد کار یمی خورند - اینها ابزار آزار روانی به تعبیری سربازان جنگ روانی دشمن هستند خوب کارشان هم مثل حیوانات موزی همین است
  • yeganegialireza IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    2 14
    داداش شر و وری نوشته ایا
  • عارف IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    42 0
    خون حاج قاسم داره حسادت ها، کینه ها و نفاق ها را بیرون میریزد، کاری که از هزاران برنامه در رسانه های مختلف ساخته نبود. مردم باید بالاخره متوجه فرق میان نمایش و نمایشگران (سلبریتی ها)با حقیقت و صادقان (حاج قاسم ها) شوند..
  • سید IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    41 0
    ننگ بر شبه کاباره گردان های رقاصه منش. این کشور هیچ نیازی به اون ۴تا استخوان که تو فیلما بیرون میندازید تا خانواده ایرانی را به گند بکشید نداره. به اندازه کافی شبکه های مستهجن در اختیار بینندگان فساد هست.
  • موسوی IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    12 0
    جای نگرانی نیست، کسانی که پیش از این نیز از ته دل با انقلاب نبودند و همواره مسیر زاویه دار نسبت به انقلاب را زیرکانه دنبال میکردند حالا با شفافیت بیشتر دارند خودرا نشان میدهند. اینها که بر سفره این انقلاب بزرگ شدند و امنیت وآبروی فعلی خودرا مدیون سربازان گمنام این سرزمین وخانوادهای دل شکسته شهدا هستند به بهانه واهی می خواهند آب به آسیاب دشمن بریزند. نگران نباشید انقلاب اگر ریزش هایی دارد و عناصر ضعیف صحنه را ترک میکنند رویش های تازه ای هم در کار است.
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    39 0
    وقتی معاف از مالیات باشند، باید هم پر رو بشوند!!! ۴۰ سال گذشته، حکومت باید این بی شرف ها را خلع سلاح کند، و از شهروندی ایران محروم!!! همه چیز وله، از سینما تا آموزش و پرورش!!!!
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    10 16
    تا کی میخواید نارضایتی مردم رو نبینید وماله کشی کنید؟ زمانی که دیگه انقلاب از بین رفته؟
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      37 0
      سلبریتی ها مردم نیستند. حتی انسان هم نیستند. مشتی عروسک کوکی هستند که سفیر انگلیس کوکشان کرده. همیشه هم بیش از همه از نظام استفاده کرده اند و بیش از همه هم نق زده اند.
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      7 0
      مالیات ندادن اینها هم جز نارضایتی ماست دستمزدهای میلیاردی برای حداکثر یک ربع تا بیست دقیقه بازی دریک فیلم نود دقیقه ای جز نارضایتی ماست .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    46 0
    چرا اینها در همون شب سقوط شمع روشن نکردن؟ وقتی فهمیدن پدافند ایران زده شمع روشن کردن؟
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    1 10
    همه اینارو خودت تنهایی نوشتی شیطون؟
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    15 2
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
  • بهادر IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    14 1
    این سلبریتیها یه عده دلقک هستند،اکثرشون هم تابیعت کشورهای بیگانه دارند هیچ تعصبی به ایران واین سرزمین ندارند بهتره برن همونجا خارجیها و عربها
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    40 1
    اولا قانون کشور فساد آمیز و فساد پرور که هنرپیشه و خواننده و فوتبالیست با درآمد چندین میلیاردی به بهانه فعالیت فرهنگی ورزشی و غیره معاف از مالیات میشه اما کارگر و کارمند با حقوق ناچیز هرماه ملاقاتمان قبل از پرداخت حقوق برداشته میشه
  • تیزمرام IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    11 0
    تویه پست همشون روگره زدیدبه هم خوب روفتی .خاطرتون جمع نمک نشناس معلوم میشه.دیریازود.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    9 1
    بیشترون پول وبیشترین درامدبازیگران میلیاردی دارندشکمشون سیر اینکارهای ضد انقلابی میکنند نیروی انقلابی مومن داریم جایگزین شوند
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    42 0
    مردم جاهلی که عقلشون رو گذاشتن تو چشمشون و دنباله رو این سلیبرتی ها هستن اینو هم خوب به یادشون داشته باشن: اگر مملکت آسیبی ببینه همه این سلبیریتی ها پاسپورت کاناداشون توی جیبهاشونه - شما میمونید و اربابان داعشی این سلیبرتی ها. دیگه نه راه پس دارید نه راه پیش. والسلام. خودتون در موردش فکر کنید ته قضیه رو میبینید. تنها نظام از من و شما دفاع میکنه توی اون لحظه های سخت جنگ نه سلبریتی های میرن کانادا. اینها نگران فرش قرمز جشنواره سینمایی کن امریکا هستن تا من و شما. در سیل سیستان بلوچستان فقط یک سلبریتی بیابید!!
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    17 2
    بنده که ده سال هست سینما نرفتم. مردم عزیز باید فیلمهای این افراد را تحریم نمایند.
  • حبیب IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    57 1
    اینها لیاقت ندارن به نظرم باید مردم باید تف کنن رو اینها جوانان برا امنیت میمیرن اینها دنبال هوس بازی .انشاالله یه روز جوابشو از خدا میگیرن .این وطن فروشها.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    13 2
    کی جمع میشـه این شـوی مزخرف جشنواره فجر؟؟!!
  • ناظر IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    19 1
    با تمام این تلخی های این ایام، حداقل فرصتی پیش آمد تا شعبان بی مخهای امروزی شناخته شوند کسانی که پیاده نظام آمریکا و انگلیس محسوب میشوند.حضور سفیر انگلیس در میانشان هم گواه این است.
  • حمید IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    46 2
    هرررررررررررررررررررررررررررررررری
    • مخمد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      1 1
      خیانت به ملت میکنند این به ظاهر هنرمند از پول این ملت به جایی رسیدند خودشنو گم کردن اگه راست میگید و دلسوز مردیمد از اون حقوق میلیاردی کمکی به مردم محروم وسیل زده بکنیدسیاه بازی نکنید
  • طوفان زرد IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    17 1
    احمداالله دیگه چهره کثیف اینها نمیبینم.
    • زهرا IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      1 5
      آره ارواح عمه ات دوباره فیلم بیاد مث چی میشینی نگاه فیلمهاشون میکنی عقره ای
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 58
    آب و بریز اونجایی که میسوزد مشرق بدخت
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      5 0
      میگن حرف حق تلخه چرا تو داری میسوزی مشرق که حقیقت رو میگه
  • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    31 0
    جالب است این افراد به اصطلاح هنرمند پیش از اعلام دلیل سقوط هواپیما برای مسافران از دنیا رفته عزادار نبودند اما زمانی که کارشان علیه سپاه باشد می شوند داغدار چند آتیشه....
  • امیر IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    به درک که انصراف دادن،عقده ای ها
  • رضایی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    اینان بلا شک ایادی و پیاده نظام دشمن قدار هستند که برای منافع خود حاضرند. اعضای ابدان مردم مظلو م منطقه را بازار های اروپا به حراج بگذارند و به زندگی نکبت بار خود دلشاد باشند و خود را دلسوز دیگران معرفی کنند همچون حقوق بشر ضد بشر. اف بر مکر مکاران
  • امیر IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    در زمان جنگ است که مرد از نامرد شناخته میشود و در این گونه اتفاقات است که خودی با اصالت از نخودی بی هویت و بی شعور شناخته می شود
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    حالا که قهر میکنند اولا همه آنها را ممنوع الخروجکنید دوم این که همه آنها را تا آخر عمر از شغل هنر چه بازیگری چه کارگردانی و نویسندگی و ... محروم کنید اینها لیاقت این کشور را ندارند
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    کاش لغو نمیشد تا ببینیم چند نفر می امدند.این هنرمندان خوشدان را خیل یمهم میپندارند :))
  • ح IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    خداوکیلی این دسته از هنرمندان دست از این گونه اقدامات عوام فریبانه و پوپولیستی بردارند و بیش از این نمک به زخم ملت نپاشند.
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    چیزی که عوض داره گله نداره وقای قوانین از درو دیوار از این رجاله ها و رقاصه ها و مطربها طرفداری می کند این حضرات هم باید که چشم و گوششان بجنبد
  • علی IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    این افراد مرفه بی مالیات دارن صف خود را با اکثریت قریب به اتفاق مردم جدا میکنند. مرگ هنری اینها داره عیان میشه یک سلیبریتی بی مردم هیچه هیچ
  • DK ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    37 2
    درود بر اقای خامنه ای
  • رضایی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    ننگ و نفرت بر این وطن فروشان بی فرهنگ و مدعی
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    32 0
    اکثریت این قشر مرفح هستند با درآمدهای بالا و از لحاظ اخلاقی هم همه بهتر میدونن بلانسبت خوباش که کمند مالیات هم که نمیدن
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    به درک که انصراف میدن خسته شدیم از دست اینها ... هنرمند متعهد نیستن اینها هر جا نفعشون باشه نظر میدن حضور پیدا می کنن
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    حالا اگر معلوم بشه که کل حادثه تروریستی و بخاطر هک پدافند و مقصر اصلی هم آمریکا بوده اون وقت نظرشون چیه بابت این تلاشها پشیمون نمی شن؟
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    34 0
    بخدای محمد قسم اگر تمامی هنرمندان از جشنواره که سهل است از سینما و تلویزیون هم انصراف دهند بخدایی خدا قسم اگر ککمان بگزد چرا که به راه خود اعتماد داریم چرا که ولی چون امام خامنه ای داریم مرگ بر سلیربیتی مزدور مرگ بر مزدوران و خائنین
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    اینا ادعا میکنن که متعلق به مردم هستند ولی شکل ظاهر و پوشش و ادا و اطواراشون مثل مردم نیست . اینا ثروتشونا از این مردم و مملکت به دست آوردن و برا خوش گذرانی میرن اون ور آب . اینا تافته جدا بافته ای از این مردم هستند .
  • محمد IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    هنرمندی که پشت هنرش تفکر و تعقل و تعهد نباشد پشیزی ارزش ندارد هوچیگری و اوباشگری هنر نیست
  • هادی IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    دلم به حال امثال خودم میسوزه که ما به اینها شهرت دادیم. قسم به خونت حاج قاسم از این به بعد دل به بازیگر و بازی هایشان نمیبندم. تو بلند شدی و رفتی پشت خاکریز میان گلوله های سربی از ما و ناموسمان دفاع کردی و ما نشستیم پشت پرده های نقره ای و دشمنان راهت را مشهور کردیم. سردار مرا ببخش
  • یک جانباز IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    این ها بخدا قسم دلشان برای مردم نمی سوزد از این نمد دارند کلاهی برای خودشان درست میکنند که همان گرین کارت است شما را بخدا مردم را به حال خود رها سازید غم خودمان بس است برید گورتان را گم کنید ما هنرمند زیاد داریم
  • عبدی US ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    بعد بحث میشه سینما مخاطب نداره.بیاییم فیلم اینها را ببنیم.مالیات که نمیدن.همیشه طلبکارند.با دشمن هم تو یک جبهه هستند. .هنری هم که ندارند .ااگر داشتند اینجا نبودند حتما پیش همفرانشون بودند.حال بیاییم سینما چی ببنیم؟؟؟
  • یک جانباز IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    اینهم از برکات خون شهید حاج قاسم است تا کثافتها از انقلاب زدوده شوند این مملکت صاحب دارد صاحبش اراده کرده که بیشتر مردم را سرکیسه نکنند و پولها را ببرند اون ور آب
  • عبدی US ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    بعد بحث میشه سینما مخاطب نداره.بیاییم کار اینا را ببینیم؟اینا اگر هنر داشتند اینجا نبودند پیش همون بودند که حرفش با اینها یکیه.
  • ata IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    سلبریتی سیخی چنده که اومدید مد کردید. چراتوجه میشه به اینا...همین توجه علت کارای مزخرفشونه....گورپدرشون...چه تاثیرمثبتی این جماعت برامملکت دارند...
  • متين كاظمي IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    توو ماجراي هواپيما دو يا چند تابعيتي ها دارن ظاهر ميشن،
  • ناشناس IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 2
    خاک تو سر مشرق
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 0
    روح مشرق شاد
  • علی DE ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    بدرک۰ از پیاده نظام ها وجاده سافکن های بیگانه نباید انتظاری غیر از این باید داشت. نه بودنی اینها کدام افتخاری است و نه فقدانی این جماعت کدام ضرری.
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    جاى اينارو بايد با مورگان فريمن ورابرت دنيرو....عوض كرد اونا با شرفترند
  • ناشناس IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    واخ که چه ازدنیای هنردورشدیم اخه چه تفاوتی کردبودن یانبودنتان.واقعا ازجریانات اجتماع ومردم براستی دوربودید ونفهمیدیدکه چه شد.
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    به درک راه رو باز کنید بازیگرهای جدید بیان اینها مثل مرلین جادوگرند فقط باید بهشون اعتنا نکرد تا از بین برن
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    برید بمیرید کفتارها همتون دنبال اقامت خارج از کشورید بی وطن های خائن
  • غفاریان IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 0
    ای وای که دنیا به اخررسیدراستی اینها کی هستند بیشتربگید بشناسیم
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    همه ی اینا با دین زاویه دارند یا کلا ضد دین هستند
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 4
    مشرق برو دنبال یه هنر و حرفه درست و حسابی. چهار روز دیگه که بودجه ات قطع شد، مجبور میشی خودتو بفروشیا. از ما گفتن بود.
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    6 0
    به این بی آبروها زیادی بها دادین!! عنقریب کاه داخل پالانشون رو هم بخورن!
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    بنطرم یک انقلاب هنری هم لازمه.
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    ما اگر جای مسئولین صدا و سیما بودیم همه اینها رو برای همیشه اخراج میکردیم تا بفهمن اب به اسیاب دشمن نریزند و تا دلتان بخواد با استعداد توی این مملکت هست و قحطی بازیگر نیامده
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    این روزنامه آرمان ملی چنان نوشته موج انصراف که آدم یاد نشتی سفیر انگلیس می افته. موجتون هم مثل خیس کردن سفیرتون بود!
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    خائنین درپیتی تظاهر به مردمی بودن میکنند و خنجر خیانت به قلب ملت فرو میکنند. تف شرف نداشته این خائنین
  • حسين DE ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    من نميدونستم كه در ايران وطن عزيزم در عرصه تئاتر و سينما اين همه دلقك و مترسك داشته باشيم،اينها كجائى اند؟ اگر اين افراد ذره اى داراى فكر ويا نگرش انسانى هستند چرا درخواست نميكنند كه آرمانهاى انقلاب بايد تداوم پيدا كند؟
  • حسین DE ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    اینا یا گرین کارت دارن یا دونبالن که گرین کارت بگیرن شما به خودتون نگرین
  • US ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    نویسنده(سید. دقیقه ۲۰:۵۰) با یک جمله از پرفسور چامسکی کل قضیه را گفت. احسنت٫ بسیار بجا بود.
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    تو هم پماد بمال اونجای سوختت بعد از یک هفته انگلها یادشون اومده باید شمع روشن کنند.
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 2
    چرا همیشه فکر میکنید مردم احمقند
  • IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    بی ناموسهای مفت خور نگران مردمید و براشون غصه می خورید بسم الله بفرمایید چابهار و پولتون رو تو منطقه خرج کنید و ببینید سیل تو منطقه چه کرده با زندگی مردم.
  • نا شناس IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    ای بابا دالتون خوشه اینا با پول مردم و تلویزیون صاحب نام شدند.حالا که چپشون پر شده .و تازه دو تابعیتی هم گرفتند.زبون در آوردند.اینجا نشد فرنگ. نمونش آن افشار مزدور .و آن فراهانی مزخرف
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    واقعا که کر و کور شدن و حقایق رو نمی فهمند جای تاسف داره که هنرشون رو در خلاف جهت اهداف این مرز و بوم خرج میکنن و ضربه میزنن
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    از مسوولین مربوطه خواهش میکنم و استدعا دارم ، هنرمندان انصرافی را کاملا و برای همیشه ممنوع الکار کنند . علاوه بر اینکه فضای جامعه آرام میشود و منفعت طلبها و یاوه گویان قشر هنر منزوی میشوند ، استعدادهای جدید کشف و شکوفا میشوند .
  • بی نام . IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    روحت شاد سردار دلها و روح ها ... هم بودنت باعث امنیت شد و هم رفتنت باعث اتحاد ملی شد . یک موی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با تمام این هنرپیشه های بی هنر و یاوه گو عوض نمیکنیم . شهادتت علاوه بر اتحاد ملی باعث شد وطن پرست از وطن فروش و بی وطن مشخص شود
  • ناشناس IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    خداوند بهترین حکم دهندگان وبهترین قاضی است واو به هر چیز اگاه است
  • رضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    سلبریتی حیا کن مملکت را رها کن پایان دوران سلبریتی ها
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    جشنواره فجر را تعطیل کنید. جشنواره عمار کافیه و بهتر
  • ناشناس IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 6
    آره فقط شما خوبین
  • m.p IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    به نظر من، باید یک پویش جدید شروع بشه آن هم به این صورت که، هر فیلمی که سلبریتی ها بازی میکنند، خرید یا دیده نشه تنها راه درآمد اینها از بازی در فیلم های سینمایی هستش
  • فاطیما IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 0
    اینا رو باید کامل معرفی کنید، تا بدونیم با چه جونورایی طرف هستیم. باید مست شوندگان خون حاج قاسم و داغداران آمریکا برای مردم معرفی بشن
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    خدا رو شکر که شماها رفتید کنار... دل مردم رو خون کردید از مواضع نا به جای احمقانه خام اتان. اینقدر سریع بازی میخورید که هر بی شرف اجنبی از شما استفاده میکنه... مردم خسته شدن، خودتان خسته نشدید؟!
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 1
    شما برچسب کم نیاری
  • فرامرز IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    سلام علیکم وقتی به یکدمشت بیسواد در صدا وسیما مسئولیت می دهند که برای جلب و افزایش تعداد بینندگان به این افراد ادا در بیار (دلقک) متوصل می شوند وایها را بزرگ می کنند به قول این منتقد از نظر این نویسنده بزرگ : نوام چامسکی: آن روزی یک ملت می میرد که اربابان فکری شان به جای متفکران، از هنرپیشگان و آوازخوانان تشکّل یافته باشند!!!!!! با یدمنتظر چنین روزی باشیم
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    7 0
    یه مشت بیسواد عقب مانده با ادا و اطوارهای عهد بوق... برن به درک مشرق اینو درجش کن که حرف دل مردمه... اینا فقط متعلق به قشر مرفه و بی درد جامعه اند نه توده مردم . پاسخ ملت وبینش اونها نسبت به انقلاب و نظام رو در تشییع سردار دیدند. علفهای هرز بی مقدار...
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      2 0
      رفیق دمت گرم. زدی وسط خال. اینا اراذلی بیش نیستند
  • زهرا IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 7
    این هنرمندان بسیار محترم و مردمی هستند و خانوم رخشان بنی اعتماد بسیار فیلمساز توانایی هستند و خانوم توسلی بسیار مهربون هستنو و آستانه ی ۴۱ سالگی خانوم تهرانی به شما چه؟؟ دارند سن طبیعیشون رو میگذرونن... باید از هرچیزی ایراد بگیرین فقط بخاطر اینکه دق کردین و نمیدونین چه توجیه مناسبی داشته باشید؟؟؟؟ خیلی ایرادهاتون مسخره و بچه گانه است منطقی و محترم باشین لطفا
  • سعید IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    6 0
    سلام چرا برای این کثافتها از واژه مقدس هنرمند استفاده میکنید
  • فریدون IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 1
    ما همه داغدار هموطنان و نخبه هائیکه دراین هواپیما بدست آمریکای جنایتکار تاریخ بشر اتفاق افتاده هستیم لازم بود که هنرمندان این جنایت جنگی را محکوم میکردند نه اینکه هم آغوش لانه روباه پیرشوند .
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 11
    همه بد فقط کسایی که با شما هم نظر هستن و هیچ انتقادی ندارن بهتون خوب و باارزشن. وجدان نداری .چرا نظر مخالفهارو نمیزارین.پس چرا ادعای عدل علی دارین. هنرمندها کار بسیار خوبی کردن.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      1 0
      خدا رو شکر نظر شما رو هم گذاشتن
  • ربیعی IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    7 0
    سوزش و درد موشکهای ایرانی در مقر عین الاسد آمریکائی ها چقدر سنگین بوده که تحمل سربازان نیابتی آنها وسلبریتی های دوتابعیتی وسفیر انگلیس و بقیه عوامل سرسپرده آنان تاب وقرارشان به پایان رسیده. چه کسی تابحال جرئت داشته تو دهن گرگ مشت وسیلی بزنه .آیا نباید جشن گرفت که هیمنه پوشالی امپریالیسم شکسته شده؟؟ دلاوران مچکریم
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 1
    اگر از روی احساسات یا نا اگاهی این کار را کرده اند قابل گذشت است ولی اگر از روی قصد وغرض وتوطئه دست به اینکار زده اند باید با شدیدترین وجه برخورددشوپ
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    9 0
    خوشا باغی که روباه از آن قهر کند
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    خدا رو شکر.اینهااز الطاف خفیه الهی است که چهره خائنین و جاسوسان و اربابانشان به مردم نشان داده می شود.
  • محمد IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    7 0
    خون شهید سلیمانی چهره ها را بی نقاب کرد . مردم بهتر بشناسید .
  • BE ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 2
    شهرام ناظری عزیز ، شما چرا ؟
  • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    7 0
    متاسفانه سرويسهاي جاسوسي ، بهائيان و نفوذي هاي منافق ، نفوذ زيادي در سينما ، و صدا و سيما دارند و بايد فكر اساسي و تصميم قاطع در اين موارد گرفته بشه
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    8 7
    خب تا جشنواره فیلم فجر چهلم این بندگان خدادرنمیادهرچی باشه یه حادثه ملیه وخیلی خانواده ها عزادارن بهتره جشنواره فجر برگزار نشه
    • امین IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      2 0
      با عرض سلام خدمت همه ی عزیزان ... ذرهم فی خوضهم یلعبون . انعام /91 ... آنها را واگذار و رها کن تا در ژرفای باطل خود به بازی سرگرم شوند .
  • مهدی CA ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    6 0
    اینا رو باید بفرسنی آمریکا تا اونجا در خونه براد پیت رو جارو کنن .اصلا هنرمند نیستن .حرف مفت زیاد می زنن. اینها رو ما آدم حساب می کنیم .پا شون رو بزارن بیرون تازه می فهمن که عددی نیستن .
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    دستمزد اینها رو کم کنین، آمریکا بهشون پول بده
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 0
    صدا و سیما باید احمق باشه که نفهمند مشکل کارشون در چیه؟
  • تحریم ها رفت IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    اینا واقعا هنرمندن؟ تا قبلش کسی عزادار نبود همین که فهمیدن موشک سپاه خورده به هواپیما همشون ماتم گرفتند نون به نرخ روز خوری آخه چقدر؟ًًً
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    یعنی اینقد به این افراد بها دادند که حالا کارشون به تحری و اینها رسیده بعد هم اگر اینها داغدار هموتن بودن چرا بعد از سقوط بلا فاصله انصراف ندادند....
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 0
    گنده تر از فردین و جمشید مشایخی که نیستند مگر مردند برای ملت و هنر کشور اتفاقی افتاد بقول قدیمی ها برو بگذار باد بیاد..
  • از تبريز IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    6 0
    درد اينها ما ليات است چون پول مفت در مي اوردن ولي الان مبوي گرفتن ماليات امده و از مردم ونظام نارحت شدهاند ولي منبعد ديگه اينها را بايد محل نزاريم وسلام
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 6
    واقعا فهمیدم بازیگرهای خوبی هستن زیرا بوی وعده و پول میاد.به ما هم بدید لطفا
  • محمد غ IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 23
    سلام,بد نیست گاهی فکر کنیم در زمین کی بازی می کنیم,بصیرت داشته باشیم,هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.وسط میدان جنگ,نباید به کارهایی وارد شویم که,باعث تضعیف خودمان شویم,حیا هم بد نیست.
  • محمد GB ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    15 6
    پرونده های که وزارت اطلاعات از این افراد داره رو برملا کنید تا چهره واقعیشون مشخص و روشن بشه به کی وفا دارن
  • مهدی IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    6 26
    راست میگن حق هم دارن ،پیشنهاد مالیاتهای نداده رو ازشون بگیرن بدن به سیلزده ها دستمزد یه سال اینارو بهشون ندن بدن به ....
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    13 21
    بنظرم الان بهترین فرصته تا تکلیف این احمقها رو روشن کنیم! همانند شجریان نادان!
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
      7 1
      کاملاً موافقم. ضمناً منفی های ارسالی از تل آویو ، آمریکا و آلبانی نشون میده زدی به هدف.
  • قلي IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    اينها هنرمند نيستند، هنرفروشند اينها همان نوكيسه هايي هستند كه براي خودشيريني براي استكبار دست به چنين اقدامي زده اند همون كه در جامعه هنري نباشند باعث سعادته
  • بهمن IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    بازیگران در پیتی اینها هستند دولت باید از کار فرهنگی امثال اینگونه هنرمندان جلوگیری کند و اجازه فعالیت به انها ندهد
  • محمد حسین نژاد BG ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 0
    از مدیران عزیز ستاد دهه فجر امثال میشود با درخواست ۹۹درصد مردم عریر مبنی بر لغو جشنواره فیلم وفجر امسال به حمایت از مردم سیل زده که قرار بوده بودیجه میلیاردی آن به جیب یک مشت سلبریتیهای مفتخور ونمک نشناس بی بصیرت ریخته شود موافقت فرمایند و بودجه آن در اختیار سیل زدگان قرار گیرد بخدا ثوابش به مراتب بیشتراست
  • عباد IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 0
    هنرچران نه هنرمردان ! هرفتنه یک پیروزی برای انقلاب بوجودآورده است . ایام الله ها همینطوربوده اند .
  • دیده بان IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 0
    مقاله تان در مذموم 2قطبی است واما کامنتها ترویج 2قطبی است!
  • حسین آقا IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    35 1
    ....... نشست های شبانه . یا همان محفل .. خاص بهائیان برای جلب هوادار و جاسوس جهت رسیدن به منویات ملکه و باب بزرگ است.!!!.. این ها را کنار دراویش گنابادی و باب و بهائیت غیره بگذارید حساب دستتان میاد... در ضمن در ایران کم کم فرماسونری ها و یا همان ماسون ها دران فعال میشن با عضو گیری از این باصطلاح هنر مندان و کار گردانهای و معلوم الحال...!!!
  • اعظم DE ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    7 0
    دو روز دیگه که به گدایی افتادن میان التماس میکنن نه اینکه خیلی بازیهای زیر پوستی دارن الکی اسم خودشون رو گذاشتن سلبریتی به نظر من بیشتر ... هستن
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 1
    همچین برین که نادر رفت ......
  • سارا IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 1
    يه مشت وطن فروش خاىن پول پرست. حال بهم زناي بی ریشه.شهرت و پول کورشون کرده.بهتر که جشنواره مزخرفشون جمع بشه.
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 2
    به خدا ايناانقدرارزش ندارند كه اصلا درموردشون صحبت بشه اين يك مشت كثافت هستند بيخود برااين ادمهاي بي ارزش فكر وجسم خود را اذيت نكنيد برن به درك به جهنم و اميدوارم كه ديگه هيچوقت نبينيمشون
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 2
    اصلا اینا ایرانی نیستن عده ای لاک پشت صفتن میرن سواحل غرب بچه شونو بدنیا میارن
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 2
    مواظب باشیم وارد بازی انگلیس جماعت نشویم.اینا در طول قرنها بازیهای کثیف رل یاد گرفتن.ما جماعت شرقی اهل مرام و پاکی دل هستیم زود گول میخوریم.تفکر غربیها با ما فرق میکنه.مهمترین ملاک برای انها منافع خودشان هست.
  • علی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 3
    سلام ببینید این هنرپیشه ها یا به قول ما قدیمیها متربها شغلشون ادا دراوردن برا خنداندن یا حالی به حالی کردن مردم هستند و یه نوع خدمت به ما ارایه میدن حالا برا چی برا ارباباشون یا ولی نعمت هاشون که ما باشیم دم دراوردن برید اداتونو در بیارید ما رو سر گرم کنید
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    1 1
    اینا رو که می بینم یاد اون جمله ی معرف آیت الله جوادی آملی میوفتم
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 2
    میگم اهای سلبریت ها مشاهده فرمودید :تاجون داشتند به خوردتان دادند سیر شدید مردم به موجوداتی خاءن ووطن فروش بی ریشه که تا تقی به توقی میخوره بنا برمصلحت خودتان مثل افتاب پرست رنگ عوض می کنید ندارد عزت زیاد خوش گلدی!!!!
  • علی IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 2
    مردم ایران به عزادارسلبرتیها نیاز ندارند.اینهااگرهمراه مردم هستند برای آبادی ایران مالیات به پردازند.ما فیلم آنها رااصلا"نگاه نمی کنیم .فیلمهای کره ای و چینی صدبرابربهتراز فیلمهایست که اینها بازی می‌کنند.
  • ارشیا IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    2 2
    متاسفانه توی سینما هرکس حرف حق بزنه با حجوم جماعت لیبرال مواجه میشه.و مثل شهاب هم کم نیست که از این جماعت ضربه خورده. نون به نرخ روز خورن این سلبریتیها. اینا لیدرشون ملکه انگلیسه که هر وقت نیاز بود همه با هم یک متن را همه جا منتشر کنند. اکثر اینا بیسوادهایی هستن که خودشون را متخصص در همه چیز میدانند.اکثرشون هم تا دیپلم به زور خواندن یکیش افشار یکیش ه تهرانی. اینا از پزشکی که فوق تخصص داخلی هست و اگر به او گفته شود در مورد مغز اعصاب معاینه ام کنید میگوید در تخصصم نیست.خود را عاقل تر میدانند و خود را همه چیزدان میدانند. در سیاست دخالت میکنند.و بعد که تامین میشوند.مردم بینوا صدایشان در میآید هشتگ پشیمانی میزن.
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 1
    برید بیرون پر روها شما از صدقه سر همین پاسدارها زنده اید و به زندگی ننگینتان ادامه می دهید، مالیات هم نمی دهید وحرف هم می زنید؟! خاک بر سر وطن فروشان خائن(سل بریده ها؟!!)
  • رضایی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    4 1
    ننگ و نفرت بر کسانی که مزدوری امریکای تروریست را به اقتدار کشور ترجیح می دهند و نام خود را ایرانی میگذارند و همراه سفیر انگلیس نکبت به سردار ملی کشور اهانت می کنند و این برای یک انسان ازاده غیر قابل باوره
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    3 1
    برن بیمرن همشون خائنهای وطن فروش.آدم شدن برا ما.پول پرستای نوکر اجانب
  • بهرام IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    5 2
    خاک بر سر همشون این بی شرفها کجا بودن وقتی ما 17 ساله بودیم کربلای 5 ازاین مملکت دفاع میکردیم
  • حسين از مشهد IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 1
    مي گم شما رو به خدا قسم ميدم اين همه پادويي دشمنان كشور رو كرديد و غلام حلقه به گوششان بوديد. براي مثال يكبار به آنها بگيد يكي از مشكلاتي كه براي مردم ساختند رو برطرف كنند. ببينيم ارباباتون گوش به حرف شما مي كنند!!!!!!!
  • حسين از مشهد IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    0 2
    بيچاره‌ها؛ مردم كشور همان‌ةايي هشتند كه ميليوني در كل كشور آمدند در محكوم كردم اقدام تروريستي آمريكا نه كساني كه دشمن اين مردم هستند و براشون داريد زمينه خوشحالي فراهم مي‌كنيد. بيچاره‌ها اگر دستمزد نجومي هم دريافت مي‌كنيد بابت حمايت همين مردم است نه پولي كه اربابان خارج نشين به شما ميدن. هر روز منتظر يك بهانه نباشين.
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    همون به فرمایش جناب مشرق:"خوش گلدی"
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    0 0
    همون به فرمایش جناب مشرق:"خوش گلدی"
  • حسین IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    5 1
    مهم این نیست که سلبریدی ها، دسته جمعی انصراف داده اند، مهم این است که نگذاریم دیگه به سینما برگردند
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
    1 0
    *- وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ و َاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتی رَتَّبَکُمُ اللَّهُ فیها و خدا لعنت کند مردمی را که کنار زدند شما را از مقام مخصوصتان و دور کردند شما را از آن مرتبه هائی که خداوند آن رتبه ها را به شما داده بود *- و َلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْکُمْ وَ لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْکینِ مِنْ قِتالِکُمْ و خدا لعنت کند مردمی که شما را کشتند و خدا لعنت کند آنانکه تهیه اسباب کردند برای کشندگان شما تا آنها توانستند با شما بجنگند *- بَرِئْتُ اِلَی اللَّهِ وَ اِلَیْکُمْ مِنْهُمْ وَ مِنْ اَشْیاعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ وَ اَوْلِیاَّئِهِم بیزاری جویم بسوی خدا و بسوی شما از ایشان و از پیروان و دنبال روندگانشان و دوستانشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس