به گزارش مشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت از شکل گیری کمیته‌هایی برای رسیدگی به ابعاد حادثه هدف قرارگرفتن غیرعمد هواپیمای اوکراینی و نیز جان‌باختن تعدادی از شهروندان در تشییع سردار سلیمانی خبر داد.

ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

امروز بعدازظهر قبل از شروع جلسه دولت، نیم ساعتی با آقای جهانگیری گفتگو داشتم‌. وی دلسوزانه، نگران ماجرای سقوط هواپیما و خانواده‌های جان‌باختگان بود. خوشبختانه امشب در دولت که به ریاست ایشان تشکیل شد تصمیمات قوی و موثری اتخاذ و دو کمیته تشکیل شد.  

‏یک کمیته برای پیگیری حادثه رخ داده منجر به فوت تعدادی از هموطنان در کرمان بامسئولیت آقای علوی وکمیته‌ دیگر برای بررسی ابعاد سقوط هواپیما،علل عدم اطلاع‌رسانی، شفاف نمودن موضوع ونیز مسایل بازمانده‌ها و خانواده‌های عزیزان ازدست رفته تعیین شد.دولت،مسایل را با جدیت دنبال خواهد کرد.

‏خانم جنیدی، آقایان ظریف،حاتمی، آوایی، اسلامی، شهیدی و اینجانب در کمیته پیگیری ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی حضور داریم.
 
‏بررسی علل و عوامل واقعه و تشخیص قصور و تقصیر در مسئولیت های مربوطه و رسیدگی به خانواده های جان باختگان و هرگونه پیگیری لازم، برعهده این کارگروه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    10 0
    دست نفوذی ها بزودی رو میشه.
    • Me IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      3 0
      پیامبر اسلام (ص) فرمودند از فتنه های آخرالازمان احساس کراهت نکنید زیرا منافقان را رسوا می کند.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    3 0
    چرا از این کارها را برای جان باختگان قطار نگردید؟ آها یادم آمد. آنها بیمه بودند!
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    7 0
    لطفا بگید که پس از درخواست و هشدار و ابلاغ نیروهای مسلح بنابر وضعیت کاملا جنگی از مسئولین ذیربط به جد خواسته شد کلیه پروازها لغو شوند چه مسئولی و با چه توجیهی این امر مهم رو نادیده گرفت!!! در جایی که کلیه کشورهای منطقه با توجه به رصد منطقه و دیدن حجم بسیار زیاد پروازها و فعل و انفعالات نیروهای نظامی پروازهاشون رو لغو کرده بودن؟! اگر آن مسئول! بموقع این کار رو میکرد نه این همه هزینه جانی و معنوی و ....به کشور تحمیل میشد و نه خانواده هایی داغدار میشدن و نه کام مردم همدل و داغدیده داغ سردار عزیز سلیمانی تلخ میشد و نه یک سرباز فداکار و از جان گذشته مثل سردار حاجی زاده که دشمنان این مردم و مملکت بارها در صدد ترور و حذفش بودن و مجموعه جانبرکف و خادم پدافند هم بهشون این همه هجمه نمیشد.....اون هم جایی که متولیان اصلی که میتوانستند با دقیق و درست عمل کردن به وظایفشون در چنین شرایط اضطراری که بابتش قطعا هم بلحاظ اگاهی و هم بلحاظ تجربه موقف بوده اند مانع بروز این واقعه دردناک که موجب سوء استفاده دشمنان زخم خورده و قسم خورده و کمین کرده این مملکت که مترصد فرصتند نشوند.........
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    7 0
    یک سوال ساده چطور برای مراسم 14 خرداد و رژه هفته دفاع مقدس پکلیه پروازهای فرودگاه ها کنسل می شود، ولی در این روز کنسل نشد ؟!!!! چه شخصی مسئول کنسل کردن پروازها بود و نکرد ؟
  • دیده بان IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    4 0
    شما جیب ما را نزن... کمیته حقیقت یاب پیشکش
  • حسن IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    2 0
    ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار ومردم ایران در رابطه با خالی شدن ذخیره ارزی وطلا و ارز ۴۲۰۰ هم کمی نگران باشید
  • احمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    همون برخوردی که با رییس پدافند هوایی کشور درسال 66 -که منجر به شهادت عبا س بابایی -شد با سردار حاجی زاده بشود خیلی ها هستند که به حاجی زاده رای خواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس