کالدرون انصاری فرد

کمتر از ۲۴ ساعت از بعد از اعلام پایان همکاری پرسپولیس با گابریل کالدرون، اکنون به بررسی شروط سرمربی آرژانتینی که باعث این موضوع شد خواهیم پرداخت.

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جانشین برانکو ایوانکوویچ شد، بعد از صدرنشینی با سرخپوشان در شرایطی راهی تعطیلات نیم فصل شد که انتظار می‌رفت در بازگشت بتواند مسیر خود با این تیم را دنبال کند. با این حال اتفاقات رخ داده در این چند وقت اخیر و همچنین موضوع مربوط به اختلاف نظر طرفین در نهایت باعث شد تا باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه کالدرون با اعلام شروطی جدید، در نهایت خبر از پایان همکاری با او دهد.


در نامه ارسالی از سوی گابریل کالدرون به این موضوع اشاره شده که او و دستیارانش در تاریخ یکم و پنجم ژانویه قراردادهای خود را فسخ کرده‌اند. (موضوعی مشابه شرایط آندره آ استراماچونی و این مساله که باعث می‌شود آنها برای بازگشت با پرسپولیس به دنبال شروع جدیدی باشند)
با این حال باشگاه پرسپولیس در توافقی که طی مذاکرات صورت گرفته با کالدرون داشته، این توافق را به دست آورده که طی توافقاتی جدید که در ادامه اشاره خواهد شد، مساله فسخ قرارداد ملغی تلقی شود. 


این ترجمه متن مربوط به شروطی است که گابریل کالدرون اعلام کرده و مورد بررسی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و به آن پاسخ داده شد.

بیشتر بخوانید:
 

افشاگری کالدرون درباره جدایی از پرسپولیس +عکس

شاید عجیب‌ترین شرط گابریل کالدرون مربوط به برکناری مدیرعامل وقت باشد؛ جایی که در بند ۵ اعلام کرده: پرسپولیس، بعد از پرداخت وجه قید شده در بندهای ۳-۱ و بعد از برکناری مدیر عامل وقت، آقای ایرج عرب و تیم او، برای آقای کالدرون بلیت بیزینس جهت مراجعت ایشان تهیه نماید.(البته احتمالا منظور محمد حسن انصاری‌فرد است.)

کالدرون در بخش‌های دیگر از شروط خود خواهان پرداخت پاداش‌های مربوط به بردهای این تیم (هر بازی ۱۵۰۰ دلار) طی ۴۸ ساعت بعد از بازی‌ها شده است. و البته پاداش مربوط به برد در دربی و همچنین جام حذفی هم همانند لیگ برتر باید ۴۸ ساعت بعد به او پرداخت می‌شد.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس البته درخواست تغییر محل اسکان دو دستیار خود و حضورشان در نزدیکی محل زندگی خود را نیز در خواست کرده بود (دستیاران کالدرون پیش از این در محل منزل سابق برانکو ایوانکوویچ اسکان داشتند)

کالدرون در شرایطی شروط جدید خود را اعلام کرده بود که برخلاف دستیاران خود، در خصوص دستیاران ایرانی‌اش و البته مهرداد خانبان که از زمان حضورش تیم در روند نتیجه گیری قرار گرفته بود هیچ درخواستی ارایه نداده بود.

* باشگاه پرسپولیس نیز در پاسخ به شروط گابریل کالدرون این واکنش و پاسخ را داشته است:

جناب آقای کالدرون
سرمربی محترم تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس

پیشنهادات شما دریافت گردید. مجدد از شما بابت همه زحمات و تلاش برای قهرمانی نیم فصل تشکر می کنیم و بی صبرانه منتظر حضور شما در تمرینات تیم برای شروعی قدرتمندانه در نیم فصل دوم هستیم. 

جناب آقای کالدرون به موجب این نامه پاسخ باشگاه در خصوص پیشنهادات شما داده می شود.


۱.  بنا به درخواست شما مبلغ ۱۲۴.۷۶۳ دلار به حساب قطر شما واریز گردید و مجموع قسط اول تکمیل گردید. همچنین بنا به درخواست شما به میزان ۵% از قرارداد بازیکنان به حساب آنها واریز گردید که قبل از شروع نیم فصل دوم به میزان ۱۵ % دیگر در حساب بازیکنان واریز می گردد. لازم به ذکر است در این خصوص پاداش مترجم و راننده شما نیز پرداخت گردید.


۲.  بنا به  در خواست شما مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ دلار قسط دوم شما توسط باشگاه آماده شده است. 


•  در صورتیکه موافقت نمودید با تضمین هیئت مدیره این مبلغ بعد از حضور شما در تهران به حساب قطر شما واریز می گردد. جهت اطمینان شما باشگاه متعهد می شود در صورتیکه خلاف این اتفاق رخ دهد به میزان کل قرارداد ضرر و زیان به شما پرداخت نماید و شما مجاز باشید از طریق فیفا پیگیری نمایید. 


۳.  بنا به درخواست شما باشگاه با افزایش قرارداد شما تا سقف ۱۵۰.۰۰۰ دلار موافقت می نماید.


۴.  با توجه به اینکه در مذاکرات فی مابین بحث افزایش قرارداد آقایان خواکین و اینیگو والنسیا مطرح نبوده است، باشگاه با این پیشنهاد مخالف است و قرارداد امضاء شده آنها مورد اعتبار است.


۵.  در خصوص مبلغ آقای کاظمی، باشگاه طبق توافق قبلی با مبلغ ۲۱.۲۵۰ دلار موافق است و در تاریخ مقرر به ایشان پرداخت می نماید.


۶.  باشگاه پرسپولیس به شما یادآوری می کند که مسئولیت های کادر فنی و مدیریت باشگاه تعریف شده است و عزل و نصب مدیرعامل به عهده ریاست محترم مجمع باشگاه و هیئت مدیره می باشد. در این خصوص اخلاق حرفه ای ایجاب می کند هر یک از طرفین قرارداد در حوزه اختیارات خود اظهار نظر نمایند.


۷.  باشگاه پرسپولیس با بندهای ۹، ۱۰ و ۱۱ نامه ارسالی شما مخالف است و مبنای این بندها همان قرارداد امضاء شده فی مابین است.


۸.  شما تا پایان روز ۹ ژانویه می بایست پاسخ باشگاه را به صورت مکتوب ارسال نمایید و عدم پاسخگویی به منزله رد پیشنهادات می باشد و از آن پس باشگاه می تواند به دنبال سرمربی جدید باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    بجای این شرط های ساختگی فاش کن که کیا ترسوندنت بیای ایران حساب هاتو می بندیم . خیال می کنی ما ایرانیا نمی فهمیم خداحافظی های تو و میلیچ واستراماچونی و ... خارجی های لیگ ایران از روی ترس و تهدید بوده . .
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    بعد از ترساندن شرکت های خارجی نوبت فوتبالی های خارجی ایران هم رسید .. واقعا که آمریکا کشوری پست و بشدت بیرحم است
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    8 0
    برو گمشو اجنبی
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    باشه! بالای سر ما هم دوتا گوش دراز هست... اگر راست می گویید چرا مثل استراماچونی اصل ایمیل را به زبان انگلیسی منتشر نمی کنید؟
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    همه دنبال مفت خورین
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    0 0
    این مربی بدرد نخور هم برای ما شاخ شدند..بره به درک..این پرسپولیس رو برانکو ساخته این یارو میخواست موج سواری کنه بهتر رفت.فقط داشت تفرقه مینداخت و بازیکنان زحمتکش رو اذیت میکرد
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    کسانی که این قرارداد ننگین رو با این عرقخورهای لجن امضا کردن و اینطور میلیونها دلار پول بی زبون بیت المال رو ریختن تو حلقوم اینا ، انشاالله بزودی سقط و زیر خاک سرد گور دفن بشن کثافتها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس