کد خبر 1030489
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
نتانیاهو نمایه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی از تجمع غیرقانونی روز شنبه در تهران حمایت کرد و خواستار تحریم بیشتر آمریکا علیه ایران شد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» از تجمعی غیرقانونی که روز شنبه (۲۱ خرداد) در نقطه‌ای از تهران برگزار شد و سفیر انگلیس نیز در آن حاضر بود و در آنجا بازداشت شد، حمایت کرد. 

نتانیاهو در پیامی تصویری که در توییتر منتشر کرد، باز هم تلاش کرد که خود را حامی مردم ایران نشان بدهد و ضمن متهم کردن مسئولان به دروغ‌گویی گفت: مردم ایران شایسته آزادی و شایسته امنیت و صلح هستند. اما رژیم آنان را محروم کرده است... سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی و دروغ‌های پیرامون آن، مردم ایران را در تظاهراتش علیه رژیم حمایت کرد. 

بیشتر بخوانید:

واکنش بازیگر آمریکایی به توئیت فارسی ترامپ

حمایت دوباره ترامپ از ناآرامی در ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مدعی حمایت از مردم شد که همزمان خواستار تحریم بیشتر آنان نیز شد و گفت: به همین دلیل رئیس جمهور ترامپ باید تحریم‌هایی خیلی شدید بر این رژیم اعمال کند. باید بگویم که ایران همین اواخر سرعت غنی‌سازی را افزایش داده است. 

در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله تلافی‌جویانه موشکی ایران، از ناتو درخواست کرد که در غرب آسیا (خاورمیانه) حضور پررنگ‌تری داشته باشد، نتانیاهو نیز امروز ضمن درخواست وضع تحریم جدید علیه ایران، از کشورهای اروپایی نیز دعوت کرد که به تحریم بیشتر ایران بپردازند و گفت: از بریتانیا، فرانسه و آلمان می‌خواهم که به تلاش‌های آمریکا [برای تحریم بیشتر ایران] ملحق شوند. آنها باید به شورای امنیت بروند و تحریم‌هایی را فعال کنند که اینجا و آنجا وضع شده است. 

نتانیاهو در ادامه، جمله اخیر دونالد ترامپ در ابتدای کنفرانس خبری‌اش پس از حمله موشکی ایران را تکرار کرد و گفت: تمایل دارم دوباره اعلام کنم که اسرائیل به ایران اجازه ساخت سلاح اتمی را نمی‌دهد. 

طبق گفته ناظران و کارشناسان، رژیم صهیونیستی بیش از دویست کلاهک اتمی در زرادخانه خود دارد و تاکنون به آژانش بین‌المللی انرژی اتمی مجوز بازرسی از تأسیسات اتمی خود را نداده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    35 3
    غلط زيادي كرد
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    خفه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    0 0
    نتانیاهو " مردک دزد فاسد که دستت به خون کودکان وجوانان فلسطین ویمن اغشته است .
  • احمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    0 0
    غربگدایان آخرین تیر ترکش مثلث شرارت غربی -عبری - عربی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس