کد خبر 1030285
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
پشت‌پرده ادعای مضحک رئیس جمهور آمریکا/«ترامپ، لابی‌گر قدرتمند بوئینگ»

رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت مجدد از ناآرامی در ایران، توئیت کرد که دولت وی به حمایت از آشوب‌گران ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق،  «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه از تجمع غیرقانونی شامگاه شنبه در تهران و برخی ناآرامی‌ها در ایران مجددا حمایت کرد.

ترامپ در صفحه توئیتر خود با گرفتن ژست حمایت از مردم ایران، خطاب به آشوبگران نوشت: «من از ابتدای ریاست‌جمهوری خود، در کنار شما ایستاده‌ام و دولت من به حمایت از شما ادامه می‌دهد. ما اعتراضات شما را به دقت زیر نظر داریم و از شجاعت شما الهام می‌گیریم».

وی در توئیت دیگری با ادعای برخورد نیروهای امنیتی ایران با آشوبگران، گفت: «دولت ایران باید اجازه دهد گروه‌های حقوق بشری به [حقایق] میدانی نظارت کرده و گزارش‌هایی را درباره اعتراضات کنونی مردم ایران ارائه کنند».

ترامپ در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود افزود: «نباید کشتار مجدد معترضان مسالمت‌آمیز رخ دهد یا اینترنت قطع شود. جهان نظاره‌گر است».

پیش از این نیز دولت انگلیس به بازداشت موقت سفیر خود در تجمع غیرقانونی در تهران واکنش نشان داده و آن را نقض قوانین بین‌المللی دانسته بود.

«دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس بازداشت سفیر این کشور در ایران را مغایر با قوانین بین‌المللی دانسته و مدعی شد: «بازداشت سفیر ما در تهران بدون هیچ توضیحی، نقض فاحش قوانین بین‌المللی است. دولت ایران در لحظه حساسی قرار دارد».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    20 1
    ببند اون دهن ......
  • دیده بان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    12 3
    کمتر کسی از دلسوزان وطن و نظام پیدا می کنید که از زمان شنیده شدن خبر تلخ دلیل اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی قلبش فشرده نشده و حتی گریه نکرده باشد. تردید نکنید قلب اپراتوری که به اشتباه شلیک کرده از ما دردمندتر و قلب مسئولان به واقع مسئول همانند رهبر معظم انقلاب و سردار حاجی زاده از همه دردمند تر است. تا آنجا که سردار حاجی زاده (حفظه الله ) آرزوی مرگ می کند. اما این پایان ماجرا نیست. اقدام سبوعانه ی کس یا کسانی در روز شنبه در مقابل دانشگاه امیرکبیر و توهین به عکس سردار دلها شهید سلیمانی قلب ما را بیشتر به درد آورد. هنوز کفن سردار دلها خشک نشده و هنوز صدای میلیونها انسان آزاده و عاشق سردار سلیمانی در خیابانها و تشییع پیکر پاک آن شهید طنین انداز است که ناکسان به عکس ایشان می تازند. تردیدی نیست این گم کرده راهان و این اغفال شدگان و مزدوران سر در آخوری دارند که سردار سلیمانی را قاتل معرفی می کرد و آبشخور فکری شان از آخور اسراییل و آمریکا سیراب می شود. با توجه به شرایط درهم پیچیده ی داخلی و خارجی لازم می دانم به عنوان یک ایرانی عاشق وطن و اسلام چند نکته را به گوش تمامی دشمنان ایران و اسلام برسانم: 1- در کنار علی زمان خامنه ای عزیز، سردار سلیمانی، سردار حاجی زاده و دیگر سرداران ارتش و سپاه و حرمت و حیثیت آنها خط قرمز تمامی مردم شریف و وطن دوست ایران است و کوچکترین جسارت به آنان را برنتافته و پاسخ متناسب خواهند داد. 2- ملت ایران آنقدر هوشیار و بیدار است که همه چیز را به هم ربط ندهد و بداند که حادثه ی ترور سردار سلیمانی و سیلی محکمی که آمریکای پلید خورد و دم نزد هیچ ارتباطی به اشتباه یک یا چند نیروی نظامی ندارد و تنها ناکسان و نا اهلان هستند که خونبهای هموطنان مان در سانحه ی سقوط هواپیما را از سردار سلیمانی و سردار حاجی زاده طلب می کنند. کسانی که عمر و زندگی شان را فدای آرامش همین عزیزان در دوران حیات شان کرده اند.
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
      20 1
      خوشحالی این زردک از سقوط هواپیمای مسافربری نفرت ما را بیشتر و وحدت ما را افزون میکند .
  • دیده بان IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    9 4
    3- مردم ایران به نیکی می دانند دستی که شاسی شلیک موشک را زد با تمام وجود با هدف مبارزه و مقابله با تهدید خارجی و در دفاع از جان هموطنان این کار را کرد و نه به قصد کشتن هموطنان. بنابر این ضمن انتظار از سران نظام در بررسی دقیق ابعاد حادثه و دلایل وقوع اشتباه و نیز برخورد با خاطیان، این نکته را مد نظر داشته باشد که اگر با مدافعان حریم وطن برخوردی تلخ و غیر منصفانه صورت گیرد هیچ بعید نیست که فردا روزی دیگر دستی به ماشه نرود و انگشتی شاسی شلیک موشک حتی در وقت لزوم را نفشارد. پس مبادا در غلیان احساسات ملی عقل حکمی دهد که دشمن شاد شویم. 4- تصمیم گیرندگان بالادستی که متاسفانه همچنان تشخیص نمی دهند طبقه بندی اخبار یعنی چه و با پنهان کاری و شاید ندانم کاری و شاید هم ارائه ی اشتباه مطالب باعث این تاخیر در اطلاع رسانی شدند و موجد فضایی شدند که قلب رهبری معظم را دردمندتر کرد و باعث شد سردار حاجی زاده ی عزیز آن حرف ها را بزند و نیز ملت را به شدت عصبانی کردند خواهشا به خود بیایند و شرایط خاص کشور را درک کنند و کمی با زبان رسانه آشنا شوند و اینقدر همه چیز را تحت الشعاع ندانم کاری های خود نکنند. ای کاش آنها فقط به این حدیث گهربار عمل می کردند که : النجات فی الصدق. 5- روزهای تلخ و سخت و دردناکی را می گذرانیم. از داغ فقدان سردار سلیمانی عزیزمان تا سانحه ی سقوط هواپیما و حادثه ی تشییع کرمان و سقوط اتوبوس به دره در شمال کشور. اما همه ی این دردها هرگز هوش و حواس مان را از این موارد پرت نمی کند که : الف- فعال شدن سامانه ی موشکی و در پی آن خطای انسانی و سقوط مرگبار هواپیما یک دلیل اصلی دارد و آن تهدیدات ترامپ کثیف قمارباز مبنی بر حمله به 52 هدف در ایران است. ب- اشک تمساح کاخ سفیدی ها برای قربانیان سانحه ی هواپیما در حالی است که روزانه همین تعداد ایرانی بیمار به دلیل تحریم همین تمساح ها با تحمل دردهای شدید به سوی آسمان پر می کشند. ج- همین ملت داغدار و دردمند سخت ترین روزهای معیشتی و اقتصادی شان را به دلیل تحریم های وضع شده توسط همین تمساح ها سپری می کنند.
  • دیده بان IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    9 4
    6- ملت شریف ایران تمامی این دردها و مصیبت های امروز، تحریم های ظالمانه ی چهل ساله، جنگ تحمیلی نیابتی، خسارت های مالی و جانی گروه های تروریستی از منافقین خلق و سلطنت طلبان و داعش و القاعده و دیگر سرسپردگان استکبار، ترور نخبگان ودانشمندان و سران نظام و بسیاری دیگر از جنایت های استکبار جهانی را چهل سال است تحمل می کنند تنها به این دلیل که حاکمیت الله را بر حاکمیت طاغوت برگزیده اند و با امید به تحقق آن گام در راهی گذاشته اند که انشاء الله به زودی زود زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان علیه السلام و در پی آن استقرار حاکمیت جهانی الله است. ملت ایران قرآن کریم را سندی می داند که قوانین آن غیرقابل انکار و غیرقابل تغییر است و این وعده ی قرآن است برای درهم کوبیدن هیمنه ی ستگران که : أَلَيْسَ الصُّبْحُ بِقَرِيبٍ . و این وعده ی قرآن است برای ستم دیدگان از جور استکبار زمان که : وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ . و این وعده ی خداوند به ملت ایران است که در راه خدا و رسولش حرکت کرده و می کنند که : وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ. و تردیدی نداریم که در پس این شب ظلمانی و سختی هایی که بر ما تحمیل کرده اند صبحی روشن برخواهد آمد انشاء الله.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    14 2
    این سگ مو زرد چرا فقط این جور مواقع دهنش رو به واق واق باز می کنه؟؟؟
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    5 0
    ترامپ قاتل
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    4 0
    جوانان سیاهپوست امریکایی تشنه شنیدن حقایق و تکیه کردن به مکتبی هستند که غرور پایمال شده و حقوق انسانی خود را بازیابند، سرخپوستها و صاحبان اصلی امریکا هنوز داغ کشتار بیرحمانه گذشتگان خود را در دل دارند، نشان دادیم که قدرت برتر علمی و نظامی منطقه هستیم ، سران ما باید با استفاده از این ظرفیتها برای نفوذ به جامعه غفلت زده ، ملتهب و بحرانزده امریکا استفاده کنند. ایالت متحده را میتوان متفرقه کرد.
  • ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    2 0
    باید دهن پرامپ را مثل سفیر انگلیس پوشک زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس