شهدای صانحه هوایی

خانواده‌های ۳ شهید سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت‌وگو با رسانه‌ها و انتشار بیانیه ضمن تشکر از ابراز همدردی مردم ایران، خواستار برخورد با مسببان این حادثه شدند.

به گزارش مشرق، عصر دیروز مراسم بزرگداشت محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی زوج نخبه جوان با حضور گسترده مردم و مسؤولان قم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) قم برگزار شد و آیت الله سعیدی، آیت الله خاتمی، استاندار قم و جمعی از مسؤولان سپاه علی بن ابیطالب با حضور در این مراسم، به خانواده های صالحه و حسنی سعدی این مصیبت را تسلیت گفتند.

همچنین شب گذشته آیت الله سعیدی امام جمعه قم، آیت الله خاتمی امام جمعه تهران و سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب و جمعی دیگر از مسؤولان با حضور در منزل شهدای سانحه هوایی در قم با ابراز همدردی با این خانواده پرداخت.

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان حضرت معصومه(س) در این دیدار ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اکراینی، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

حرف هایی که اشک همه را در آورد

در این دیدار عموی این شهید حادثه هواپیما گفت: ما این مصیبت را ابتدا به رهبر عزیزمان تسلیت می‌گوییم، ما از دل ایشان خبر داریم که چگونه ناراحت هستند. همه دار و ندار ما فدای اسلام و انقلاب و نظام و رهبری است.

مادر شهید: با مسببان برخورد جدی شود

بانو مجیده ملایی مادر شهید زهرا حسنی سعدی از شهدای حادثه سقوط هواپیما نیز از پیام تسلیت مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت: از مسوولین می‌خواهیم با جدیت این حادثه را بررسی کنند و با مسببان آن برخورد شود. همچنین ما به هیچ وجه تلاش صورت گرفته برای حفظ امنیت کشور و خدمات نیروهای مسلح را نادیده نخواهیم گرفت و اجازه سو استفاده با احدی نخواهیم داد.

این دو شهید در بارگاه حضرت معصومه دفن می‌شوند

آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان حضرت معصومه(س) در این دیدار ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیمای اکراینی، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.

وی همچنین از اختصاص دو قطعه قبر در بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) برای دفن پیکر مرحوم محمد صالحه و زهرا حسنی سعدی خبر داد.

خانواده شهید اسحاقیان: امیدواریم فرزندمان با شهید سلیمانی محشور شود

 خانواده مرحوم مهدی اسحاقیان از شهر درچه اصفهان نیز که فرزندشان را در سانحه سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادند در این خصوص بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: اینجانب عباسعلی اسحاقیان پدر مرحوم مهدی اسحاقیان که فرزند عزیزم را در سانحه‌ سقوط هواپیمای اوکراین از دست دادم ضمن تشکر فراوان از ابراز همدردی شما مردم انقلابی و همیشه در صحنه تقاضا دارم مراقب باشید هرگز سخنی که تضعیف‌کننده‌ نیروهای جان‌برکف سپاه پاسداران و نظام ولایی و انقلاب باشد بر زبان جاری نکنید تا در این شرایط حساس؛ در زمین دشمن بازی نکرده باشید.

خانواده مرحوم اسحاقیان در ادامه این بیانیه آورده‌اند: همه‌ ما مدیون تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه‌ نیروهای سپاه پاسداران هستیم. سپاهی که چهل سال است در دفاع از جان و مال و ناموس و کیان این ملت از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه؛ هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است. ما در حُسن نیت جان‌برکفان نیروی هوافضای سپاه، هیچ شک و شبهه‌ای نداریم.

در پایان این بیانیه آورده شده است: دشمنان سیلی خورده از مقاومت بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به‌ نظام به کمک رسانه‌های مواجب بگیرشان؛ نخواهند توانست از بی‌آبروتر شدن خود و شیرین‌کام شدن مقاومت از سیلی محکم سپاه بکاهند و مثل همیشه این امت بصیر ایران اسلامی است که با تبعیت از رهنمودهای مقام عظمای ولایت؛ نقشه‌های خبیثانه آنان را نقش بر آب خواهد کرد؛ از خداوند متعال مسألت داریم به همه داغداران این حادثه اندوه‌بار؛ صبر جمیل عطا فرماید و همه‌ی جان‌باختگان را با ارواح طیبه‌ شهدا خصوصاً شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی محشور فرماید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • روح الله IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    6 1
    الان در وسط معرکه جنگ هستیم و وقت غر زدن و تضعیف سربازان وطن نیست . هرکس در زمانه جنگ با دشمن ندایی غیر از اتحاد ملی و همبستگی سر بده یا ستون پنجم دشمن هست یا احمق و موقع ناشناس. ملت یک هفته کف خیابانها نظر قطعی مبارزه با دشمن گستاخ صدا زد. حال که در این نه روز نبر با دشمن نزدیک به دویست و چهل و هفت شهید تقدیم کردیم تا مردم در امنیت باشند از راه خود باز نمیگردیم.یادمان باشد در کوتاهترین زمان ممکن شهادت حاج قاسم و یارانش و شهدای جنگ سایبری امریکا در هواپیمای بویینگ امریکایی با در نظر گرفتن جوانب اعلام شد .اگر کسی جلو حرکت نظامیان و ملت بایستد بر علیه منافع کشور و ضد ایران و ضد ارمان شهداست .درود بر شهدا درود بر سپاه و ارتش جانم فدای رهبر و وطن
    • حسین IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      2 1
      تروبخدابس کنید شدیم تیتر خنده تموم کشورا غربی و شادی امثال ترامپ.کم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازمون حمایت کردن اگه همینا نبودن که الان ترامپ هرتکه ازبدنمونو به دسته یه سگ مثل خودش میداد که.درشرایط بدی بودن همه.ناراحت سردارمون واسترس برای حفظ مردم ازتهدید دشمن.اتفاق پیش اومد .اوناشهید شدن وپیش سردارمونن.شماهاجو سازی نکنید حداقل بحرمت روح حاج قاسممون.این بودپشت رهبرمون درمیایم فقط حرف فقط شعار.دنیادنیافدایه تارمو سیدمون رهبرمون اقامون
  • حسین IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    1 0
    تروبخدابس کنید شدیم تیتر خنده کشوراغربی وامثال ترامپ.کم ازمون حمایت کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.اگه همینانبودن که الان ترامپ هرتکه ازگوشت بدنمونا دست سگی مثل خودش میدادکه.توشرایط سختی بودیم ازدست دادن سردارمون واسترس سپاه برای حفظ مردم ازتهدید دشمن.اتفاق پیش اومد بعمد که نبوده.میتونستن راحت مخفیش کنن ازهمه.ترامپ که خوب بلده این حقه بازیارو.شماهاجوسازی نکنید حداقل بحرمت روح حاچ قاسممون.این بودجانم فدای رهبر.فقط حرف فقط شعار.اوناشهیدشدن والان پیش سردارمونن روحشون شاد.تموم دنیا فدا یه تارموسیدمون اقامون رهبرمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس