سقوط هواپیمای اوکراین

پدر شهید یزدی حادثه سقوط هواپیما با بیان اینکه راضی نیستیم که دل رهبری هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود، گفت: جلوی اتفاقات مشابه گرفته شود تا بهانه‌ای به دست دشمن نیفتد.

به گزارش مشرق خانواده شهید امیرحسین قربانی بهابادی هم به مانند خانواده دیگر شهدای حادثه سقوط هواپیما و عموم ملت ایران این روزها عزادار و سوگوارند و سیاه پوش از دست دادن جوان خود هستند.

خانواده‌ای که از جنس ایثار و شهادتند و سال‌های سال در راه پیشرفت و اعتلای نظام و انقلاب ایستادگی و مبارزه کرده و در این راه جانفشانی‌ها کرده‌اند.

پدر امیرحسین قربانی بهابادی از جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی و مادر وی خواهر شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است و امروز امیرحسین هم به شهادت رسیده است.

با این وجود، امروز خانواده شهید امیرحسین قربانی بهابادی عزای خود و خون فرزندشان را بهانه‌ای برای ضربه زدن به نظام نکرده و از دیگران هم می‌خواهند که بهانه‌ای به دست دشمن ندهند.

پدر شهید امیرحسین قربانی در این ارتباط ‌اظهار داشت: هرچه که نظر حضرت آقا باشد، ما عینا همان را روی چشم می‌گذاریم.

این جانباز و آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب و سران سه قوه گفتند، مسببان باید شناسایی شده و به اشد مجازات گرفتار شوند.

وی تاکید کرد که باید با مسببان به شدت برخورد شود تا خدای نکرده مسائل و مشکلات دیگری برای مملکت دوباره پیش نیاید که بهانه‌ای به دست دشمنان نظام بدهند.

قربانی بهابادی با بیان اینکه راضی نداریم که دل رهبری هیچ موقع و در هیچ جایی شکسته شود تاکید کرد: هرچه که مقام معظم رهبری فرمودند ما اطاعت امر می‌کنیم.

با وجودی که امروز افرادی که زخم خورده نظام و سپاه هستند سعی دارند از شهادت افراد حاضر در هواپیما برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و ولایت فقیه استفاده کنند اما بصیرت بالای خانواده‌های این شهدا که در اوج عزا و داغداری هستند، مانعی بزرگ برای دستیابی دشمنان نظام در این توطئه خود شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس