افزایش حقوق کارمندان

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش ۱۵ درصدی، با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته شده افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش پلکانی حقوق کارمندان، گفت: به طور متوسط منابع افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه سال ۹۹ دیده شده است، اما سناریوی برای عملکرد افزایش حقوق پلکانی کارمندان نیز در نظر گرفته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

عیدی و سنوات پایان سال کارگران چقدر است؟

وی افزود: به طورمثال در راهکار افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت کف حقوق ۳ میلیون تا دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود که باید به صورت پلکانی نزولی افرادی که کمتر از میزان مشخص شده حقوق دریافت می‌کنند به این حداقل برسند.

معاون رییس جمهور ادامه داد: حقوق افرادی که بیش از سقف تعیین شده است، ۱۲ درصد افزایش پیدا کند و ۳ درصد دیگر به حقوق افرادی که زیر سقف مشخص شده است، تخصیص داده شود.

این عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه سناریوهای متفاوتی را در نظر داریم که در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۹ درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: هر تصمیمی که در زمینه افزایش پلکانی حقوق کارکنان در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه و صحن علنی مجلس مورد تصویب قرار بگیرد اجرا می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    21 0
    15 درصد چی هست که پلکانی هم بشه با تورم دولتی 40 درصدی اخه این چه دولتیه که کارمندان را زجر میده
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    11 1
    افزایش پلکانی عادلانه نیست و عده ای بواسطه اندکی بالاتر بودن دریافتی در پلکان می مانند و بقیه بالاتر میروند.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    15 0
    با تورم 40درصد افزایش 15 درصد چه معنی ای میده
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    11 0
    خدایا با ۳ میلیون حقوق با این تورم مارو بکش راحت بشیم
  • حسن IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    12 0
    امیدوارم خداوند جزای این دولت را که اینقدر دارد کارمندان را زجر وشکنجه می دهد بدهد این نظرات را باید حسن روحانی ببیند تا شاید تلنگری برایش باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس