اصلاح طلبان نمایه

پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گروهی از اصلاح‌طلبان با انتشار بیانیه‌ای خواستار خویشتن‌داری مسئولان کشور و عدم مقابله به مثل جمهوری اسلامی شدند.

به گزارش مشرق، پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی گروهی از اصلاح‌طلبان با انتشار بیانیه‌ای خواستار خویشتن‌داری مسئولان کشور و عدم مقابله به مثل جمهوری اسلامی شدند و نکته قابل توجه این است که نامِ نمایندگانی چون پروانه سلحشوری و قاسم میرزایی نیکو هم در این لیست دیده می‌شود. چرا این دو نماینده مجلس چنین موضعی را اتخاذ کرده‌اند؟

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در این باره گفت: این دو نماینده در طول چهار سال گذشته همواره مواضعی برخلاف دیگر نمایندگان مجلس گرفته و خلاف جماعت حرکت کرده‌اند. از ابتدا هم نگاه نمایندگان به این دو نفر مثبت نبود چرا که آنان افرادی جنجالی هستند و خارج از منطق ملت حرکت می‌کنند.

با وجود اینکه همه اقشار و حتی کسانی که با کل نظام مشکل داشتند، به میدان آمدند و گفتند که باید پوز آمریکا را به خاک بمالیم، اما این افراد چشمشان را روی واقعیات بسته‌اند و با تهیه چنین بیانیه‌ای ثابت کردند که می‌ترسند که نکند آمریکا از اقدام تلافی‌جویانه ایران دلخور شود.

آن ها همواره پرچم گرایش به غرب و تسلیم در برابر آنان را بر دوش داشته‌اند و طبیعی است که می‌خواهند حرکت و خروش ملت علیه استکبار جهانی را به نفع ترامپ و آمریکا کُند کنند و بارها نشان داده‌اند که بیشتر از آنکه به منافع ملی توجه داشته باشند، نگران هستند که مبادا کشورهایی چون آمریکا از اقدامات ما دلخور شوند.

مگر الان صلح وجود دارد که تهدید شود؟! زمانی که آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیروهای ما را به شهادت می‌رسانند صلح است یا جنگ؟ خصلت برخی افراد در کشورمان این است که با ترس و محافظه‌کاری خود دشمن را جری‌تر می‌کنند و گویا نمی‌دانند که هر چقدر از موضع ضعف سخن گویند و رفتار کنند، دشمنان طمع بیشتری برای ضربه زدن به ایران خواهند داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱
    4 0
    اصلاح طلبان همان منافقین هستند و در فتنه ی آینده ( بسیار نزدیک) نابود خواهند شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس