کد خبر 1029684
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
استقلال

مدیران باشگاه استقلال که در اولین جلسه تمرین آبی‌پوشان به مجموعه انقلاب رفته بودند، یکسری اتفاقات جدید را رقم زدند.

به گزارش مشرق، روز گذشته (سه‌شنبه) ۴ نفر از مدیران باشگاه استقلال به محل تمرینات این تیم رفتند تا مراسم معارفه فرهاد مجیدی را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده استعفای معاون استقلال

در این مراسم مدیران باشگاه خبر خوشی به بازیکنان دادند که آن هم پرداخت معوقات آنها در اسرع وقت بود. البته بازیکنان هم گلایه‌هایی داشتند، اما اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه و سایر مسئولان استقلال به بازیکنان امیدواری دادند که تا قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیا بخش دیگری از مطالبات را هم به آنها پرداخت کنند.

موضوع عجیب، چند دقیقه بعد رخ داد. شنیده می‌شود درست هنگامی که عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال قصد صحبت داشت. این فرد با اشاره به غیبت یکسری از بازیکنان سرشناس در جلسه اول تمرین، گفت: من پول آوردم و شما باید تمرین کنید! همین جمله کافی بود که جو جلسه برای دقایقی به هم بریزد، اما خلیل‌زاده فورا وارد عمل شد و اوضاع را آرام کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
    3 0
    جرا هیچ کسی تو ایران اسلامی نیست که به حرف دل هواداران استقلال گوش کنه . دیگه ول کنید استقلال رو . یکسری پرسپولیسی مثل زالو به پیکره استقلال چسبیده اندو تا تمام و کمال این تیم رو نابود نکنند دست از سر ما بر نمی دارن .شما رو به فاطمه زهرا (س) قسمتون میدم برین خواهشا برین و پشت سر خودتون رو هم نگاه نکنید .خدا میدونه که شما اومدین هیات مدیره و مدیرعامل شدین که فقط و فقط تیم مورد علاقه شما در نبودن استقلال قهرمان بشه و بعدا پزشو بدین . خدا لعنت کنه .
    • سروش IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
      0 0
      اینها دیوانه اند یا خودشان را به دیوانگی میزنند ، بیدار کردن کسی که خسته است سخت است ولی بیدار کردن کسی که خود را به خواب میزند غیر ممکن است ! عاقل کاری را در استقلال خواهیم دید یا باید و باید مردم را زجر داد؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس