کد خبر 1029628
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
فرهاد مجیدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال باید استراماچونی را فراموش و با تمام توانشان از فرهاد مجیدی حمایت کنند تا زمینه موفقیت او فراهم شود.

به گزارش مشرق، ایوب اصغرخانی با اشاره به شرایط این روزهای استقلال با حضور فرهاد مجیدی، اظهار داشت: این درست است که استراماچونی بهترین عملکرد را داشت و خاطرات بسیار خوبی از خود در استقلال بر جای گذاشت، اما الان وقت آن رسیده تا هواداران استقلال وی را از ذهن خود خارج کرده و تمرکزشان را برای حمایت از مجیدی بگذارند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده استعفای معاون استقلال

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: مجیدی مربی جوان و خوبی است که ظرفیت موفق شدن در استقلال را دارد. لذا باید بستر را برای این اتفاق آماده کرد.

وی افزود: مجیدی واقعاً ریسک بزرگی کرد که در این مقطع مسئولیت استقلال را پذیرفت، پس باید همه به او کمک کنند. حالا که او برای سربلند تیمش آستین را بالا زده وظیفه دیگرانی که بیرون از گود هستند این است که او و تیم را حمایت کنند.

اصغرخانی گفت: خوشبختانه در نخستین جلسه تمرین آبی پوشان چند پیشکسوت و بزرگ‌تر تیم به محل تمرین رفتند که این اتفاقی بسیار خوب بود. ای کاش در این روزها که تیم نیاز به حمایت دارد همه پیشکسوتان به میدان بیایند و سهم خود را برای موفقیت تیمی که خود را متعلق به آن می‌دانند ادا نمایند.

مربی پیشین تیم‌های پایه آبی پوشان بیان داشت: فرهاد مجیدی از مربیان جوان و آینده داری است که تجربه کوتاه نشستن او روی نیمکت استقلال در فصل گذشته نشان داد اعتقاد خاصی به استفاده از بازیکنان جوان دارد. امیدوارم با حضور فرهاد مجیدی این فرصت فراهم شود تا بازیکنان جوان استقلال فرصت بیشتری برای مطرح شدن پیدا کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس