کد خبر 1028629
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
سردار سلیمانی نمایه

درست در نقطه مقابل، حاج قاسم فرمانده بزرگ جبهه ای است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان باختند و با صهیونیست هایی جنگیدند که شعار "نه غزه نه لبنان" را اولین بار به میان فتنه گران رسوخ دادند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

شهادت حاج قاسم، اردوگاه منافقین و فتنه گران سبز را یه هم ریخته است. ننگ شعار "نه غزه نه لبنان" و حمله به مدافعان حرم، بر پیشانی این جماعت است.

درست در نقطه مقابل، حاج قاسم فرمانده بزرگ جبهه ای است که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان باختند و با صهیونیست هایی جنگیدند که شعار "نه غزه نه لبنان" را اولین بار به میان فتنه گران رسوخ دادند.

فتنه گران، به سیاق منافقین، از زبان مردم حرف می زدند و به سیاست انسانی و اسلامی و عاقلانه نظام در منطقه حمله می کردند. اما حاج قاسم حتی پیش از شهادتش، محبوبی ترین شخصیت ایرانی در تمام نظرسنجی ها بود. و بعد از شهادت در عراق، به مراتب محبوب تر شد.

فتنه گران چه باید می کردند؟ اگر صادق بودند، باید در پیشگاه عمومی به خاطر خیانت و خلاف گویی شان عذرخواهی می کردند. اما آنها عاشق سردار سلیمانی جا زدند و خود را همراه و همدل ملت و سردار شهید جا زدند!

مردم ما فراموش نکرده اند که فتنه گران در سال 88 و پس از آن تا به امروز، چگونه با نظام و ولایت فقیه معارضه کردند. روی نام جمهوری اسلامی خط کشیدند و مرگ بر اصل ولایت فقیه گفتند و سرانجام به ساحت اما حسین (ع) جسارت کردند. آنها کانون هایی را هدف گرفتند که حاج قاسم، جانش را برای دفاع از آنها گذاشته بود

این ویدئو، همه مرام شهید سلیمانی در نسبت با نظام و رهبری است؛ آنجا که با شش قسم جلاله می گوید: "برادران از مهمترین شئون عاقبت بخیری نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب است. والله از مهمترین شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی، دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد در قیامت خواهیم دید مهمترین محور محاسبه این است".

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    9 1
    از غزه تا لبنان جانم فدای ایران #هم غزه،هم لبنان جانم فدای ایران
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      7 1
      به به دمت گرم.بسیار شعار سنجیده و درستی است.از این به بعد در جواب فتنه گران و وطن فروشان خواهیم گفت:از غزه تا لبنان جانم فدای ایران
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    19 1
    امروز تمام کسانی که سال ها با فتنه گریشان مانند استخوانی در گلوی رهبر و ملت انقلابی بودند و کمترین کارشان تحمیل ننگ نامه ی برجام و fatf به نظام بود به یکباره سلیمانی شناس شدند و باز هم برای بار دیگر بوقلمون صفتی خودشان را اثبات کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس