سرلشکر سلامی

فرمانده کل سپاه گفت: از عاملان ترور سپهبد شهید سلیمانی انتقام "سخت، پشیمان‌کننده و تمام‌کننده" از دشمن می‌گیریم.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در ‌آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری در جمع میلیونی عزاداران در میدان آزادی کرمان اظهار داشت: حرف آخر را اول می‌زنم انتقام می‌گیریم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز در سرزمین کرمان شاهد طلوع دو خورشید هستیم، افزود: ما امروز آمده‌ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را بنشانیم.

وی با بیان اینکه ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده‌ایم، تصریح کرد: ‌فرمانده شجاع و بی‌نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیده است، سردار قلب‌ها و دل‌ها حاج قاسم سلیمانی.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه همه ما امروز می‌دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می‌کنیم که در صولت، هیبت، صلابت، معرفت و ایمان کم‌نظیر است، گفت: او که در شجاعت مالک‌اشتر بود و رفت و می‌رود تا عمود خیمه دشمن را برکند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر و وفاداری را از حضرت عباس (ع) گرفته بود، تصریح کرد: ‌سرانجام نیز همانند مراد خویش با دستانی جدا شده در نزدیکی حرم مولای خویش وفاداری را اثبات کرد.

وی با اشاره به اینکه او میثم، عمار و یاسر بود و ‌زیباترین جلوه انسانیت بود که هیچ گاه در برابر دشمن نلرزید و برای 41 سال لباس جهاد را از تن در نیاورد، گفت: او می‌دانست لباس جهاد، لباس عزت مسلمین است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شخصیت او فراتر از جهان اسلام بود و همه جهان با تحسین و ستایش به عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان یاد می‌کنند، ادامه داد:‌ آنها که می‌خواهند با پرتاب سنگریزه خورشید را خاموش کنند بدانند که اشتباه می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه قاسم سلیمانی خورشید پرفروغ عالم اسلام است که راه او به شکست عالم استکبار خواهد انجامید، ابراز داشت:‌ ‌توصیف ابعاد شخصیت چنین انسانی برای بنده حقیر ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرمانده‌ای باصلابت، باوقار و بسیار متواضع بود، خاطرنشان کرد:‌ شهید سلیمانی در درون خویش هیچ‌گاه خود را بالاتراز هیچ سرباز ندید و درجه روی شانه‌اش در او تفاخر ایجاد نکرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در اوج سختگیری، دریای مهربانی و مظهر مجسم اشدا علی الکفار بود، تاکید کرد:‌ سینه‌اش در برابر کفار همانند کوه‌های بلند و استوار و در برابر مستضعفان لبخندی ملیح به لب داشت.

وی با ابراز اینکه چگونه طاقت بیاوریم مظهر این همه زیبایی را از خود جدا کنیم، اظهار داشت:‌ او امروز به آسمان می‌رود و کرمان امروز آسمانی است و کویر کرمان امروز دریاست.

فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان با بیان اینکه بدانید شهادت نقطه پایان نیست و نطقه آغاز راه است، گفت: قاسم یک شخص نبود و نیست و راهی است که تازه آغاز شده و فتح قله‌ها را نوید می‌دهد .

وی با اشاره به اینکه این شهید چه کرده بود که چنین مورد ترور ناجوانمردانه دشمنان قرار گرفت افزود: او فراتر از مرزها و معمار شکست آمریکاست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه سپهبد شهید ما معمار شکست‌های چهار دهه آمریکا از مسلمانان عالم است، گفت: شهید قاسم سلیمانی دشمن را در بیابان‌ها، خیابان‌ها و دشت‌ها، کوه‌ها تا شرق مدیترانه و شمال دریای سرخ تعقیب کرده است.

وی با بیان اینکه او نهضت فلسطین را احیا کرده و رژیم صهیونیستی را در باریکه‌ای در حصار آتش‌های قدرتمند فلسطینیان قرار داده است، افزود: او احیاگر میدانی نهضت فلسطین بود و سیاست آمریکا را برای از بین بردن حلقه مقاومت با شکست بزرگ روبه‌رو کرد و استراتژی آمریکا برای برهم زدن آرامش مسلمان  با شکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه او از جغرافیای یکپارچه جهان اسلام محافظت کرده و اجازه نداد دشمنان به رویای باطل خود جامه هدف بپوشاند، گفت: او مانع سیطره آمریکا بر عراق شد و اجازه نداد موفقیت‌های آمریکا در عراق علیه صدام به قدرت و موقعیت سیاسی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دشمنان مهر تاییدی بر پایان حضور خود منطقه زدند گفت: شهادت سردار بزرگ جهان اسلام نقطه آغازی است بر پایان زودرس آمریکا از جهان اسلام و جهان که به زودی خواهد دید.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم آینده جدیدی بسازیم و این اداره الهی ماست، افزود: آمریکایی‌ها اشتباه کردند و سال‌های سال در فضای مجازی و بسیج همه رسانه‌ها و عملیات‌های سنگین تلاش کردند تا قدری از کینه و نفرت مسلمان نسبت به خود بکاهند.

وی با بیان اینکه آمریکا خیلی تلاش کرد تا ملت ایران را نسبت به انقلاب و رهبری و اسلام جدا کنند و تصور می‌کردند به نتیجه رسیدند و تصور می‌کردند مردم پژواک صدای آنها شدند و به خیابان‌ها می‌ریزند و علیه نظام عمل می‌کنند، گفت: آمریکا با این اقدام خود ببینند مردم برای چه به میدان آمدند و انقلاب دوباره زنده شده است.

وی با بیان اینکه امروز بذر کینه آمریکا در دل ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان کاشته شده و مسلمان دیگر هیچ نقطه امنی در هیچ جایی برای آمریکا نخواهند گذاشت، افزود: همه سرمایه‌گذاری‌هایتان را با این ترور ناجوانمردانه به آتش کشیدید و امروز یک نیروی پیشران قوی و انرژی جدید که اصل مبارزه با آمریکاست شکل گرفته و قلب‌ها برای همیشه سرشار از نفرت آمریکاست.

وی با بیان اینکه اداره ما محکم است و انتقام می‌گیریم و اگر حرکت دیگری انجام دهند آنجا را که دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند به آتش می‌کشیم گفت: خود آنها می‌دانند آنجا کجاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • AE ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    35 14
    آییی خدا... ببینم اون روز انتقام رو .. انشالله
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      31 3
      #قاسم_سلیمانی بعد از شهادت ، برای اخراج #آمریکا از منطقه ، عملیات تکنفره ای را در سطح وسیعی آغاز کرده؟! یادتونه پیام سردار به ترامپ رو؟ من خودم به تنهایی حریف شما هستم!
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      10 14
      عااااالی من خودم یکه حریف همه شما هستم...یا صاحب الزمان
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      22 3
      ما هم جان بر کف اعلام آمادگی میکنیم
  • جواد IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    28 4
    سلام ما منتظر انتقام هستیم ،خواهشا امروز فردا نکیند
  • دیده بان IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    21 11
    فان حزب الله هم الغالبون انامن المجرمین منتقمون
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    17 7
    عزیزم فقط انتقام...
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    21 8
    من با برادر هایم اعلام آمادگی می کنیم
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    18 10
    وقت آن شد که شکوه علی اعجاز کند ذوالفقار است که باید سخن آغاز کند سید حمیدرضا برقعی
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    16 12
    بسم الله الرحمن الرحیم
  • میران IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    17 5
    قبل ازحمله عاملی که اطلاعات حضور سردار و به آمریکا داده معرفی کنید یقینا جریانی دست داشته و تاکنون هیچ مقامی بهش اشاره نکرده
  • US ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    7 13
    حاجی ما منتظریم با حلوا حلوا که دهن شیرین نمیشه
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      16 5
      مردان میدان رزم بهتر از من وتو بهترین زمان اقدام را میدانند. وهمیشه به قولهایشان به احسن وجه عمل کرده اند.بهشون ایمان داریم.
  • سیام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    21 42
    برتری سیاسی نظامی اقتصادی آمریکا بالاست اگر آمریکا ازبمب اتم استفاده کنه وتلفات میلیونی ایران بده آیا ایران با می‌تونه ادامه جنگ بده آیا روسیه و چین به حمایت مامیان مگر ژاپن پس از بمب اتم با امریکا جنگید مگر ژاپنیها ترسوبودن مگر سربازاشون به ناو آمریکایی حمله انتحاری نمیکردن واقعیت جنگ تلخه وتلخترزمانی میشه که تلفات میلیونی داشته باشیم آمریکا هزاران کیلومتر دورترازماست وهیچ عملیاتی درخاک آمریکا نمیشه انجام داد
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      30 2
      پسر شجاع !اگه کدخداتون اینقدر جرئت داشت چهل سال از دست ما خون به جگر نمیشد.وقتی اینکار رو میکرد که اومده بود عراق وافغانستان رو اشغال کرده بود ونعره میزد که بعدیش ایرانه! توی سوریه از بمب اتمیش استفاده میکرد نه اینکه هشت سال هی پارس کنه واخرشم بشار اسد بمونه.برو توی دل خودت رو خالی کن!
    • پری IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      19 2
      خاک بر سرت ای بزدل
    • 2020 IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      8 2
      قالَ كَلّا ۖ إِنَّ مَعِيَ رَبّي سَيَهدينِ نظام اسلامی زمینه فرار ترسوهای بی دین به دامن جنایتکاران را فراهم کند تا در میدان نبرد با آمریکا فقط شیر دلان باقی بمانند و دنیا ببیند که چگونه سگ نگهبانش به خاک و خون کشیده می شود.
    • M.sh IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      11 5
      ای بی وجود ترسو و مدافع رژیم تروریستی امریکا، این وعده خداست و خدا خلف وعده نخواهد کرد." روزی بندگان صالح من زمین را متصرف خواهند شد"(ایه ۱۰۵ سوره انبیا). فاِنّ حزب الله هم الغالبون.
    • علی IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      2 0
      اولا که منتقم خود الله خواهد بود دوما اونجایی که اونا خیلی دوسش دارن زیر چکمه های حزب الله قرار گرفته و سربازهای حاج قاسم پشت مرزهای قنیطره آماده باشن سوما تنگه هرمز و تنگه باب المندب هم تحت کنترله چهارما عراقی ها هم گفتن نفت دنیا رو قطع میکنیم پنجما # انتقام سخت میگیریم
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      4 2
      گاگول بعداز چهل سال هنوز امثال تو نفهمیدن که خود کشور امریکا هیچ اهمیتی نداره. همه امریکا خلاصه شده تو یه کشور کوچیک به اسم اسراییل که اونم کمتر از 2000 کیلومتر با ما فاصله داره
    • افتخاری IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      5 1
      آقای محترم ؛ ژاپن پشتوانه قدرت الهی را نداشت و ما این پشتوانه بن نهایت را داریم که همه در برابرش هیچ هستند . به قدرت لایزال الهی ایمان داشته باشیم و ترسی به خود راه ندهیم چون طبق روایات معصومین خداوند پیروری را برای این ملت تضمین کرده است .
    • ناشناس IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      3 0
      انتقام با جنگ فرق میکند ایرا ن هیچ گاه جنگی را اغاز نمیکند ولی در جای مناسب ومکان مناسب انتقام خواهد گرفت
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      7 1
      آخه ساده لوح ، مثل اینکه فراموش کردی وجب به وجب خاک رژیم صهیونیستی زیر تیررس موشکهای ماست و در صورت حماقت دوباره آمریکا در پاسخ به حمله انتقامی ایران تا حتی یک موش در رژیم غاصب صهیونیستی زنده نمیمونه . در ضمن واجبترین مسئله در این برحه از زمان برای ما دست پیدا کردن به قدرت هسته ای و موشکهای بالستیک با برد طولانیه
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      4 8
      در زمان جنگ تحمیلی ایران 7 تا ناو امریکایی و غربی را منهدم کرد و دشمنان هیچ غلطی نتوانستن بکنند و مجبور به ترک خلیج فارس شدند.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      9 7
      عزيزاني كه دوست دارند شهيد بشوند شربت گوارا نوش جانشان لااقل براي ما ترسوها كه تعدادمون فكر نكنم بيشتر از 60 ميليون بشود در مرزهاي افغانستان كه ما سي سال به آنها پناه داديم چادر بزنيد تا برويم آنجا آيا اين انتظار زيادي است؟
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      3 1
      از لحاظ نظامی آمریکا دوره ولی اسرائیل نزدیک! اسرائیل یعنی حاصل بیش از هفتاد سال طرح و برنامه و هزینه و زحمت انگلیس و آمریکا و . . . خلاصه کنم شیطان!! از لحاظ اقتصادی بستن تنگه هرمز یعنی نفت بشکه​ای چند صد دلار! کدوم کلان سرمایه​دار و بورس و کارخانه​دار طاقتشو داره؟
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    10 32
    فرض کنیم پاسخ کوبنده دادیم آمریکا330میلیون جمعیت داره و۶برابر پهناورترازایران و وارد شدن آمریکا به جنگ چنددرصد شانس برد داره در بهترین شرایط آتش بس میشه تلفات ایران حداقل ده برابر ایرانه آیا نباید حافظ جان ایرانیا بود الان ما کشوری وابسته هستیم و وارد کننده چندماه هزینه جنگ رو میتونیم بدیم فکر مردم باشید وبرطبل جنگ نکوبید
    • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      10 5
      ترسو
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      5 4
      خفه شو آشغال
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      8 3
      طبل جنگ کدومه؟ اگه پاسخ کوبنده ندیم مطمئنا جنگ میشه
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      7 3
      اگر پاسخ درخور و پشیمان کننده به دشمن ندهیم خطر وقوع جنگ حتمی است زیرا دشمن جسورتر و گستاخ تر می شود.
    • محمد IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      7 3
      جناب ما دنبال برد در جنگ نیستیم ولی اگر پاسخی ندیم هم شرف و غیرت و اقتدارمون رو باختیم اگر پاسخ ندیم ذلیل میشیم
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 0
      میدونی 5 نفر بزنن خط 85میلیون برگردن یعنی چی ؟!!!
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    11 2
    درو به شما - چندتا موشک هم به آلبانی بفرست
  • معلم IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    13 4
    پیر کفتارای آلبانی بیدار شدن...منفی هارو ببینید
  • سعید IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    12 1
    خدا را شاکریم دشمنان ما را احمق افرید این همه یکپارچکی و اتحاد در چند روز اخیر در تاریخ بی سابقه است
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    6 1
    فقط سریعتر تا مزدورین توش آب نبستند و مردم ونترسوندن شیطان بیکار نمیشینه
  • حمیدرضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    2 3
    هیچ غلطی نمیتونید بکنید
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    6 0
    انشاالله زمان نابودی رژیم صهیونیستی و نیروهای اشغالگر آمریکایی در منطقه فرا رسیده
  • ناصر IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    جواب ترامپ حضور احمدی نژاده
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 2
    باید کار تمام کننده باشد تمام کننده تمام پایگاهها
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    9 4
    با درود بر شما رزمندگاني كه از هرجنگي سالم بيرون مي آئيد از آنجا كه چند ميليون افراد معلوم الحال مثل بنده جز زحمت براي شما فايده اي نداريم يك پيشنهاد سازنده داشتم. لطفا با كشورهاي همسايه ودوست توافق كنيد تا اجازه دهند تعدادي چادر و كمپ در خاك خود براي اسكان حدود 60 ميليون نفر از ماها برپا كنيد تا شما بتوانيد با خيال راحت تري بجنگيد. دعاي خير ما هم بدرقه شما خواهد بود
    • معلم IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      5 2
      لیاقتت همون چادره که داخلش یه نسل ترسو و حلقه بگوش رو پرورش بدی
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 3
      شما عزا و غیر عزا نمی فهمید ؟ نه !؟
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 1
      از ترس مرگ خودکشی نکنید ترس برا ما ایرانیا ننگه ملیت رو عوض کنید همه چی درسته مثل گاو شیرده و ...
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      0 0
      بابا بکشید بیرون برید دیگه هر سری اوقات مردم رو هدر میرید برید دم خونه خودتون بازی کنید
  • اسدی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    4 1
    ملت شریف ایران توجه فرمایید : به یک پیچ تاریخی مهم در تاریخ ایران نزدیک شده ایم . در این روزها است که مقاومت در مقابل تحریم ها و ایستادگی و مقابله با تهدیدات آمریکا ایران را به قدرت برتر جهانی تبدیل خواهد کرد .
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    11 5
    اكثر كساني كه ميگن جنگ آلبانيانشين ها هستند كه مطمئند با جنگ نظام فنا مي شود بنابراين تمام امكانات داخل وخارجشان را بسيج كرده اند تا مسئولان احمق را تشجيع به جنگ كنند
  • علی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    یاشا لیاقتین وار ، لیاقتین وار.
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 2
    ای بابا چقد وعده وعید وجودش داری انتقام بگیر
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    2 1
    احمدي نژاد را بدين به نتانياهو قال قضيه را بكنيد
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 0
      راستي كجاست؟صدايي از اون درنمياد
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    6 0
    احمدي نژاد كجاست؟
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 1
    خدا خیرت بده سردار بزن بکش این حرامی ها رو که دلمون خون شد...
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    5 1
    تو زندگی آدم چندبار انتخاب مهم داره الانم بلا تشبیه.. شبیه زمان امام حسینه این ترامپ پفیوز به مامیگه یا شمشیر یا ذلت اینهمه سال به کوفی ها فحش دادیم .. من نمیخوام کوفی باشم
    • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      1 1
      باریکلا.
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      2 0
      احسنت
  • GB ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 1
    سردار حتما انتقام میگیرید
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    پس کی سردار این تاخیر فقط از اعتماد مرم به امادگی شما کم میکنه و دشمن و پررو تر میکنه لطفا اگر کسی مانع اجرای انتقام شده اعلام کنید تا خود مردم خفه شان کنند نگذارید مردم تو انتظار این انتقام بسوزند
  • RU ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    2 2
    یا مرگ یا زندگی یا ذلت یا عزت چشم پوشی یا انتقام
  • RU ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 2
    جانباز جنگ تحمیلی هستم و الان هم آماده جانفشانی هرچند جانی برایم نمانده اما همین م رو هم از ما بپذیرید
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    ما منتظر قول سرداران سپاه هستیم حتی اگر منجر به سختی های بعدش بشه می ارزه به دریوزگی جلوی ترامپ
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    شش هواپیمای ب۵۲ هر یک با امکان حمل یک انبار بزرگ سلاح از جمله موشک‌های کروز، بمب‌های هدایت شونده و بمب هسته‌ای ب۶۱ در راهند "این اخبار کذب و بلوف بود"
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    آفرین پایگاه پر جنایت تنف در سوریه رو بزنید تاآمریکایی ها گورشون گم کنند
  • سعید AT ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    سردار سلامی عزیز خواهشا در تهدید افراط نکن.زیاده روی در هر کاری اثر آن کار کم میکند.به عملی نمودن انتقام خون حاج قاسم شهید مظلوم.یا الثارات حسین
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    بی صبرانه منتظریم
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    میدونی 5 نفر بزنن خط 85میلیون برگردن یعنی چی ؟!!!
  • غلامرضا زارعی برابادی IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    0 0
    انتقامی بسیارسخت مگیریم انشاالله مابسیجیان منتظراشاره مولا وسید قلبها سیدعلی حسینی خامنه ای هستیم۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس