کد خبر 1027674
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵

به گزارش مشرق، «میشا کالینز» بازیگر و نویسنده آمریکایی در صفحه توئیتر خود به این شبکه اجتماعی هشدار داد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا درحال زیرپاگذاشتن قوانین توئیتر است.

کالینز توئیت کرد: هی، توئیتر، ترامپ در حال نقض قوانین شما با تهدید ایران به نابودی است.

توئیتر در مقررات خود عنوان کرده که هدفش، خدمت به گفتمان عمومی است. خشنونت، مزاحمت و دیگر رفتارهای مشابه، ‌مردم را از بیان عقایدشان منصرف می‌کند و در نهایت ارزش گفتمان عمومی جهانی را کاهش می‌دهد. هدف مقررات ما، ‌تضمین این است که همه مردم بتوانند آزادانه و امن در گفتمان عمومی مشارکت کنند.
 

توئیتر همچنین هشدار داده که هیچکس نباید فرد یا گروهی از مردم را تهدید به خشونت کند. این شبکه اجتماعی همچنین تمجید خشونت را ممنوع دانسته است. ۹۱۰۹

ترامپ پس از صدور دستور به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی  فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر در بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد، در توئیتر خود نوشت: «چنانچه ایران به هر یک از نیروهای آمریکایی یا تجهیزات آمریکا حمله کند، ما به سرعت و با جدیت ۵۲ نقطه ایران (به تعداد ۵۲ آمریکایی که ایران سال‌ها پیش گروگان گرفته بود) که برخی از آنها (۵۲ منطقه) سطح بالا و حائز اهمیت برای ایران و فرهنگ ایران هستند و نیز مواضع آنها و خود ایران را هدف قرار می‌دهیم. دیگر تهدیدی در کار نیست.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس