کد خبر 102754
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹

فاطمه مغنیه در مراسم رونمایی از مجموعه 14 جلدی «زبرالحدید»، در حاشیه چهاردهمین مجلد این مجموعه که به شهید عماد مغنیه اختصاص دارد، یادداشتی کوتاه نوشت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، فاطمه مغنیه در مراسم رونمایی از مجموعه 14 جلدی «زبرالحدید»، در حاشیه چهاردهمین مجلد این مجموعه که به شهید عماد مغنیه اختصاص دارد، یادداشتی کوتاه نوشت و برای مردم ایران آرزوی توفیق کرد.

فاطمه مغنیه، دخترشهید عماد مغنیه در حاشیه دومین همایش سرداران شهید جهان اسلام، در مراسم رونمایی از مجموعه 14 جلدی «زبرالحدید» در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از ملت ایران به خاطر عشق و محبتی که به مقاومت اسلامی لبنان دارند، اظهار کرد: از همین جا به رهبر معظم ایران، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و همچنین به شهدای این کشور سلام و درود می‌فرستم.

وی افزود:حضور در ایران برایم افتخار بزرگی است و مانند پدرم، شهید مغنیه که به خاک این سرزمین عشق می‌ورزید، سرزمین ایران را دوست دارم.

 

حاشیه‌نگاری دختر عماد مغنیه بر کتاب زبر الحدید

 

فاطمه مغنیه سپس ضمن تشکر از موسسه الهدی به خاطر انتشار مجموعه «زبرالحدید» در حاشیه چهاردهمین مجلد این مجموعه که به شهید عماد مغنیه اختصاص دارد در یادداشتی کوتاه نوشت: « با دعا برای توفیق {شما} و محبت و احترام خالصانه.

 

مجموعه 14جلدی «زبر الحدید» با محوریت زندگی و مبارزات شهیدان مصطفی چمران، سیداحمدمتوسلیان، سیدقطب، یحیی عیاش، شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، سیدعباس موسوی، عمادمغنیه، سیدعارف حسینی، محمدباقر حکیم، محمدباقر صدر، حسین البنا، برهان الدینربانی و احمد شاه مسعود نوشته شده است.

مجموعه «زبر الحدید»ت وسط موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی منتشر شده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس