سردار جووانی

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران درباره شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: به محض اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی و المهندس و هم‌رزمانشان منتشر شد شاهد انقلابی در جهان اسلام و دنیا بودیم.

به گزارش مشرق، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: به محض اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی و المهندس و هم‌رزمانشان منتشر شد شاهد انقلابی در جهان اسلام و دنیا بودیم.

وی تصریح کرد: ترور شهید سلیمانی اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه را سرعت خواهد بخشید.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: آمریکا با مردم منطقه و همه نیروهای مقاومت و نه فقط ایران رودر رو خواهد شد.

سردار جوانی افزود: مردم ایران از خون شهید سلیمانی نخواهند گذشت و انتقام خون وی را از امریکا خواهند گرفت و واکنش ایران به ترور سردار بسیار سخت خواهد بود و این انتقام گیری به گستردگی محورمقاومت خواهد بود.

وی با بیان اینکه فقط ایران انتقام سردار را نخواهد گرفت، تاکید کرد: آمریکایی ها در عراق جنایت شنیعی مرتکب شدند بنابراین باید تبعات آن را تحمل کنند و منتظر واکنش و انتقام باشند و گروه های مقاومت بر اساس اولویت ها و شرایط ، دست به کار خواهند شد

سردار جوانی با بیان اینکه خدمات شهید سلیمانی فقط محدود به منطقه نبود یاداور شد: سردار سلیمانی داعش را منهدم کرد داعشی که امریکا پشت ان بود.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: بدون شک انتقام خون سردار سلیمانی و هم رزمان شهیدش را خواهیم گرفت و حتی آمریکا باید منتظر انتقام گیری از داخل کشورهای اروپایی نیز باشد

وی افزود: سوریه نیز در انتقام گیری از قاتلان سردار سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش نقش خواهد داشت.

سردار جوانی یادآور شد: یکی از اهداف آمریکا از ترور سردار سلیمانی تضعیف قدرت سپاه قدس و تاثیر گذاری بر محور مقاومت است که برعکس این موضوع اتفاق افتاد.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به این نکته که شهید سلیمانی به تنهایی این اموری که منجر به شهادتش شد را مدیریت نمی کرد، اظهارداشت: محور مقاومت پس از انتخاب سردار قاانی به عنوان جانشین قاسم سلیمانی همچنان احساس قدرت می کند و جانشین شهید سلیمانی راه وی را با همان قدرت ادامه خواهد داد سردار قاانی فرمانده سپاه قدس از زمان جنگ تحمیلی تا کنون دارای تجارب نظامی زیادی است.

وی با بیان اینکه آمریکا به اشتباه گمان می کرد با ترور سردار سلیمانی و همرزمانش ،قدرت مقاومت کم خواهد شد بیان داشت: ما در زمان و مکان مناسب و با شدت به ترور سردار سلیمانی واکنش نشان خواهیم داد و شورای امنیت ملی برای حفظ منافع ایران با واکنش به ترور سردار سلیمانی موافقت کرده است و امریکا باید بداند بهای هرگونه حماقتی که مرتکب می شود را باید بپردازد و ایران در نشان دادن واکنش جدی است اما عجله ای برای ان ندارد و زمان بزن و در رو گذشته است.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: عقب نشینی نیروهای امریکائی از عراق و محفوظ بودن حق واکنش دو موضوع کاملا متفاوتی است.

منبع: العالم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس