کد خبر 1027106
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

یادگیری برخی از دروس مانند ریاضی و شیمی که نیاز به قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارند برای دانش‌آموزان و دانشجویان خیلی سخت است. از این‌رو دانش‌آموزن و دانشجویان برای یادگیری این دروس به معلمینی نیاز دارند که علاوه‌بر برخوردار بودن از علم و دانش بالا، از قدرت بیان خوبی هم برخوردار باشند تا دانش خود را به نحوی قابل فهم به دانش‌آموزان ارائه دهند و موجب شوند قدرت تجزیه و تحلیل آن‌ها افزایش پیدا کند.

البته یادگیری صحیح و اصولی دروسی مانند ریاضی و شیمی تنها به معلمین خوب محدود نمی‌شود، بلکه به شرایط کلاس درس نیز بستگی دارد. متاسفانه کلاس‌های عمومی به دلیل برخوردار بودن از جمعیت بالا، امکان یادگیری عمیق چنین دروسی را برای محصلین فراهم نمی‌کنند چراکه معلم مجبور می‌شود بیشترین تمرکز را به مدیریت کلاس جهت جلوگیری از بی‌نظمی اختصاص بدهد و به دلیل تنگی وقت مباحث و سرفصل‌های کتاب‌های درسی را به سرعت پشت سر بگذارد. علاوه‌بر این فرصت کمی برای پاسخ دادن به سوالات تمامی دانش‌آموزان خواهد داشت از این‌رو دانش‌آموزان و دانشجویانی که با چنین دروس پیچیده‌ای روبه‌رو هستند مجبورند با سوالات و مشکلات زیادی که در زمینه این دروس دارند کلاس درس را ترک کنند. درنهایت نیز نه تنها نمرات خیلی خوبی در امتحانات ریاضی و شیمی به دست نمی‌آورند بلکه در آزمون کنکور نیز درصد پایینی از این دروس را پاسخ می‌دهند.

بهترین راه برای کسب نمرات بالا در این دروس و پاسخ به اکثر سوالات ریاضی و شیمی در آزمون کنکور، شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی است. کلاس‌های تدریس خصوصی نسبت به کلاس‌های عمومی ویژگی‌ها و مزایای فوق‌العاده‌ای دارد که نه تنها موجب می‌شود دانش‌آموزان و دانشجویان ریاضی و شیمی را به خوبی درک کنند و قدرت تجزیه و تحلیل آن‌ها به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کند بلکه موجب می‌شود که آن‌ها برخلاف سایر دانش‌آموزان و دانشجویان به ریاضی و شیمی علاقه‌مند شوند.

تدریس خصوصی چه مزایایی دارد؟

یادگیری اصولی

همیشه یادگیری اصولی و عمیق است که به محصلین کمک می‌کند به جای حفظ کردن مفاهیم و مباحث مختلف و فراموشی آن در جلسه امتحان، دروس را عمیقاً درک کنند و دانش و مهارت‌ها خود را بالا ببرند. از آن جایی که در کلاس‌های عمومی، مدرس به دلیل ازدیاد جمعیت به خوبی نمی‌تواند مفاهیم دروس مختلف را به شیوه‌ای متفاوت و قابل فهم به دانش‌آموزان و دانشجویان منتقل کند، نمی‌توان توقع داشت که محصلین در کلاس‌های عمومی به یادگیری اصولی دروس مختلف دست پیدا کنند. اما برخلاف کلاس‌های عمومی، در کلاس‌های تدریس خصوصی محصل با کمک معلم خصوصی تمامی مباحث و سرفصل‌های کتاب‌های درسی را عمیقاً یاد گرفته و آن‌ها را درک می‌کند. از این‌رو نیازی به حفظ کردن فرمول‌ها و مفاهیم متعدد نخواهد داشت و به راحتی می‌تواند نمرات بالایی در امتحانات خود به دست آورد.

ایجاد علاقه در محصل

این مسئله کاملا طبیعی است که افراد محصل به دروسی که عمیقاً آن‌ها را درک می‌کنند، علاقه داشته باشند و برعکس از دروسی که به خوبی آن‌ها را نمی‌فهمند و نمی‌توانند تمرینات آن‌ها را حل کنند، نفرت داشته باشند. خوشبختانه در کلاس‌های تدریس خصوصی برخلاف کلاس‌های تدریس عمومی، فرد محصل به خوبی مباحث درس مورد نظر را درک می‌کند از این‌رو علاقه زیادی نسبت به آن درس در فرد محصل شکل می‌گیرد.

حل تمامی تمرینات و نمونه سوالات

در کلاس‌های عمومی تنگی وقت بیداد می‌کند از این‌رو فرصتی باقی نمی‌ماند تا معلم تمرینات و سوالات زیادی را برای دانش‌آموزان حل کند. اما در کلاس‌های تدریس خصوصی، معلم خصوصی تا هر زمانی که دانش‌آموز بخواهد مباحث مختلف را به او آموزش داده و تمامی تمرینات و نمونه سوالات را برای دانش‌آموز حل می‌کند. از این‌رو هیچ سوالی در ذهن فرد محصل باقی نمی‌ماند.

تدریس خصوصی ریاضی

اگر شما هم یکی از دانش‌آموزان یا دانشجویانی هستید که به شدت با مباحث ریاضی مشکل دارید و نمی‌توانید آن‌ها را به خوبی درک کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنید تا علاوه‌بر یادگیری عمیق این درس، بتوانید تمامی به تمامی سوالات آن در جلسه امتحان به ویژه در آزمون کنکور پاسخ دهید. اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده است که چگونه باید معلم خصوصی مناسبی برای یادگیری این درس پیدا کنید، تنها کافیست که سری به وب سایت سپاه دانش بزنید. مجموعه سپاه دانش بهترین و مجرب‌ترین معلمین خصوصی را که در کنار برخوردار بودن از دانش بالا، بیان قوی دارند را به شما معرفی میکند.

تدریس خصوصی شیمی

علاوه‌بر ریاضی که درس بسیار پیچیده‌ای است و حل تمرینات آن به پایه قوی در این درس نیاز دارد، درس شیمی نیز از آن دسته از دروسی است که فهم آن نیاز به قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارد. اگر به دنبال این هستید که در کنار یادگیری اصولی این درس قدرت تجزیه و تحلیل خود را نیز بالا ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم در کلاس‌های تدریس خصوصی شیمی شرکت کنید.

مجموعه سپاه دانش به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز تدریس خصوصی، بهترین و مجرب‌ترین معلمین خصوصی را در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و شیمی در اختیار شما قرار می‌دهد اما لازم است اشاره کنیم که حیطه کاری این مرکز تنها به این زمینه محدود نمی‌شود بلکه مجموعه سپاه دانش متخصص‌ترین معلمین خصوصی با سابقه کار طولانی مدت را در زمینه تدریس خصوصی تمامی دروس عمومی، دروس خصوصی، دروس عمومی و خصوصی دانشگاهی، تافل، آیلتس و کنکور در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید از طریق آدرس www.sepahedanesh.com به وب سایت سپاه دانش مراجعه کنید و بهترین معلمین خصوصی را با سوابق کاری طولانی‌ مدت و درخشان در زمینه‌ای که مدنظر دارید پیدا کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس