آمریکا در میان اعضای «الحشد الشعبی» چرا به «کتائب حزب الله» حمله کرد؟

گروه کتائب حزب الله عراق (تحت فرمان حشدالشعبی) خطاب به نیروهای امنیتی و ارتش عراق اعلام کرد که از صبح روز یک شنبه (پانزدهم دی ماه) حداقل یک کیلومتر از پایگاه های آمریکایی فاصله بگیرند.

سرویس جهان مشرق - پس از تشییع پیکر پاک شهید سپهبد « حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی مهندس» نایب رئیس حشدالشعبی و ۸ تن دیگر از شهدای جبهه مقاومت در شهرهای بغداد و کربلا، شمارش معکوس برای عملیات علیه نظامیان رژیم تروریستی آمریکا آغاز شده است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، رزمندگان جبهه مقاومت در عراق آماده اند تا اولین گام را برای انتقام عملیات تروریستی بامداد روز جمعه  (سیزدهم دی ماه) بردارند و نیروهای رژیم تروریستی آمریکا را هدف قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

«تردد امن» فرماندهان آمریکایی در منطقه برای همیشه تمام شد/ نظامیان کت و شلواری را این‌بار با تابوت تحویل بگیرید +عکس

ساعتی قبل گروه کتائب حزب الله عراق (تحت فرمان حشدالشعبی) خطاب به نیروهای امنیتی و ارتش عراق اعلام کرد که از صبح روز یک شنبه (پانزدهم دی ماه) حداقل یک کیلومتر از پایگاه های آمریکایی فاصله بگیرند.

همزمان، امشب دو راکت نیز به نزدیکی سفارت رژیم تروریستی آمریکا در منطقه سبز در مرکز بغداد اصابت کرد و تاکنون جزئیات بیشتری در خصوص کشته یا زخمی شدگان منتشر نشده است؛ آژیرهای سفارت رژیم آمریکا به صدا درآمده و تمام ورودی ‌های آن بسته شده است.

از جنوب استان صلاح الدین (حومه شمالی استان بغداد) خبر می رسد، پایگاه نظامی بلد که محل استقرار شماری از نیروهای تروریست آمریکایی است هدف حمله قرار گرفته و ۶ راکت به سمت این پایگاه شلیک شده است.

برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

در حال حاضر، بالگردهای نیروی هوایی رژیم تروریستی آمریکا به صورت مستمر بر فراز پایگاه «بلد» در حال پرواز و رصد منطقه هستند؛ این پایگاه در ۶۴ کیلومتری شمال بغداد واقع شده است.

 از سویی دیگر در تحرکی مشکوک، تعدادی خمپاره نیز از سوی گروه های ناشناس به میدان «احتفالات» و منطقه «الجادریه» در حومه غرب و جنوب منطقه سبز بغداد شلیک شده است جزء مناطق مسکونی و محل تردد مردم عادی هستند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: حشدالشعبی نقشی در این حمله نداشته و به نظر می رسد گروه های وابسته به رژیم آمریکا درصدد هستند پایتخت را ناامن نشان دهند و این مسئله را به حشدالشعبی نسبت دهند این در حالی است که فقط پایگاه های آمریکایی توسط ما هدف قرار خواهند گرفت.

از شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که مجموعه کاخ ها و قصرهای ریاست جمهوری که محل حضور شماری از نظامیان تروریست آمریکایی است هدف حملات خمپاره ای قرار گرفته که از سوی منابع میدانی تکذیب شد.

براساس اطلاعات به دست آمده، پایگاه وابسته به گروه «کتائب امام علی (ع) » که تحت فرمان سازمان حشدالشعبی است در مناطق مرزی مشترک با سوریه (حومه شهر البوکمال) هدف حملات رژیم تروریستی آمریکا قرار گرفت.

یک منبع میدانی در گفت و گو با مشرق اعلام کرد: پایگاه نیروهای کتائب امام علی (ع) که امشب هدف حملات رژیم تروریستی آمریکا قرار گرفت از ۴۸ ساعت قبل تخلیه شده بودند و فقط تجهیزات ساختمانی در این پایگاه وجود دارد.

این منبع میدانی از تلاش رسانه های محور غربی - عبری - عربی برای انتشار اخبار دروغ اشاره کرد و گفت: این رسانه ها درصدد هستند تصویری دیگر از آنچه که در عراق می گذرد نمایش دهند و اهداف رژیم تروریستی آمریکا را پیش ببرند و باید نسبت به این مسئله هوشیار باشیم و در تله رسانه ای گرفتار نشویم.

وی با بیان این که در این جنگ رسانه ای و روانی نیروهای حشدالشعبی هدف اصلی رسانه های غربی - عربی - صهیونیستی هستند، افزود:  العربیه، الحدث، الشرقیه نیوز، الدجله، هنا البغداد و اسکای نیوز رسانه هایی هستند که این جنگ روانی را آغاز کرده اند و به دنبال ضربه زدن به اعتماد مردم و حشدالشعبی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    76 8
    بزنین تارو مار کنید این اشغالهای کثیف رو ، دنیا جایی برای این کثافتها دیگ نداره آذرخش کبود باید وسط گلوی ترامپ گیر کنه و در تاریخ بنویسن ک عامل نابودی هیمنه امریکا آذرخش کبودِ متراوش شده از ذهن یک کودن قمارباز بود
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      25 4
      خدا از دهنت بشنوه
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      27 0
      اگر به امریکا پاسخ ندهیم مطمئن باشید امریکا جسورتر خواهد شد. و ترامپ خواهد گفت ایرانی ها ترسیدند و یقینا دوباره به عنوان رئیس جمهور امریکا انتخاب خواهد شد.
  • US ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    8 13
    یعنی امشب هم حمله کرده بابا بسه دیگه
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    34 4
    باید هلی کوپتر و سایر پرنده هایی که بلند میشن رو بزنن
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    28 3
    احسنت بر غیرت عراقی ها .خدا قوت
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    18 2
    عراقی قهرمان، کافر متجاوز آدم کش توی کشورت چکار میکنه؟؟؟ بیرونش کنید این قاتل ها را
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    8 2
    هر کی هست دمش گرم
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    35 2
    بهترین و کم خطرترین گزینه انتقام ، هیکل پلشت خود ترامپ است. خدایا کمی از صبرت را به ما هم ببخش!. ترامپ حرامزاده ایست که با پول کازینو و خانه فساد پدری فاسد و پفیوز بزرگ شده است .
  • سعید IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    ترامپ احمق موقعی ک دستور داده مست بوده و نفهمیده چ غلطی میکنه اون ک عاشق توییت کردنه 16 ساعت خفه خون گرفت چون فهمید چ ... خورده تنها گزینه ای که دل مارو آروم میکنه سقط کردن این تن لشه مشروب خوره بی خانوادس که حتی زنش رو همه میدونن چکارس هرکی مسيولیت داره باید یجور دل مردمو آروم کنه با ی اقدام سفت و سخت...
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    16 1
    باید نیروی هوائی امریکا درکل خاورمیانه زمین گیر بشه بعد هرکاری می خوان بکنن
  • HM IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    اسم عملیات انتقامجو بزارید بازگشت سورن، باید وحشت کشتن کراسوس دوباره برای غرب زنده بشه
  • نورمحمد IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    6 0
    درود خداوند بر حشد... تعد زیادی موشک دوش پرتاب ضد هلیکوپتر و ضد پهباد بهشون برسنید.... آمرکا بیشتر هوایی حمله میکنه
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 1
    نه حکومت عراق و نه اقلیم کردستان به هیچ عنوان نمی خواهند که آمریکا بطور کامل از عراق خارج بشه
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    6 0
    پاسخ فقط باید در خاک عراق داده شود چون هدف بیرون راندن امریکا از عراق است1- ابتدا بزرگ و 2- بعد کوچک 3- مستمر و هر دو روز یکبار 4- شبانه 5- بدون درگیری مستقیم باشد
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    4 0
    پاسخ ایران 80 درصد باید به خاک عراق باید محدود باشد چون هدف کشاندن جنگ امریکا به میان مردم عراق و بیرون راندن آمریکا از این کشور است و ابزار ها می تواند 1- حمله به سفارت امریکا در عراق 2- حمله به پایگاههای نظامی آمریکا در عراق 3- حمله به بالگردهای نظامی آمریکا 4- حمله به خطوط تدارکاتی امریکا از خاک عراق به سوریه 5- حمله به پایگاههای نظامی امریکا در سوریه 6- حمله به خطوط تدارکاتی امریکا در سوریه 7- خروج کامل از برجام 8- آزمایش موشک شهاب 5 و 6 9- پایگاه های نظامی امریکا در عربستان 10- کشتی های جنگی آن در سواحل یمن 11- حمله بسیار بزرگتر به پالایشگاههای عربستان و قطع 80 درصدی بجای قطع 50 درصدی صادرات نفت آن 12- حمله به مراکز نظامی اسرائیل باید ناو وینسنس را که هواپیمای مسافری ایران ساقط کرد را نابود نمود
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    4 1
    حوادثی زیادی هنوز در راه است ترامپ از این به بعد اتفاقات ناگوار زیادی از کشورهای مختلف دنیا خواهد شنید دیگر پرچمهای سیاه همه امریکا را خواهد پوشانید
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    4 0
    الله الله اکبر آمریکا شیطان اکبر-- همینطور حملات باید کوچک ام مستمر باشد روی اعصاب آمریکایی ها باشد نه بکشد و نه بگذارد زنده بمانند همیشه منتظر برای مرگ بمانند انتظار بسیار کشنده تر از هرچیزی است باید همه روزه انتظار مرگ را بکشند
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    همه آماده ایم برای گرفتن انتقام خون شهدای عزیز و بزرگ حمله تروریستی آمریکا...
  • مهدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    1 0
    همانطور سپاه هم گفته با حوصله پاسخ به شیاطین انجام خواهد شد تا با کمترین هزینه بیشتر دستاورد رو داشته باشه! اگه الان بهشون حمله بشه هزینه بیشتری باید بدیم برای پیروزی! در حالیکه مثل حاج قاسم دقیق و هوشمندانه باید عمل کنیم!
  • ناشناس IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    1 0
    رژیم غاصب آمریکا بدون شک تروریسم جهانیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس