سردار کربلا

پیکرشهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس پس از کاظمین و بغداد در کربلای معلی تشییع شد.

به گزارش مشرق، پیکر شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز پس از تشییع در کاظمین و بغداد به کربلای معلی منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

دنیای غرب به جای اعطای نوبل صلح به سردار سلیمانی، او را به خون کشید

منابع خبری عراق گزارش دادند که پیکر شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس شامگاه شنبه با حضور هزاران نفر از مردم این کشور در کربلای معلی برگزار شد.

ببینید:

فیلم/ آغاز تشییع پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی در کربلا

مراسم تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و المهندس، صبح روز شنبه با حضور خیل عظیمی از مردم عراق ابتدا در کاظمین و سپس در بغداد و پس از آن نیز در کربلای معلی برگزار شد و تشییع‌کنندگان با سر دادن شعار ضد آمریکایی، خواستار انتقام خون این شهدا و اخراج اشغالگران آمریکایی از خاک کشورشان شدند.

دانلود

شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهیدان سلیمانی و المهندس در کربلاء شعارهای «لبیک یا حسین» و «هیهات منا الذله» سر دادند. 

پیکرهای شهدا پس از برگزاری مراسم باشکوه در کربلا قرار است به نجف اشرف منتقل شوند تا مشابه این مراسم در این شهر مقدس نیز برگزار شود.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از مردم عراق از شهرهای اطراف نجف اشرف و کربلای معلی برای وداع با شهدای حمله اخیر آمریکا در بغداد، خود را به این دو شهر رسانده‌اند.

دانلود

در این مراسم برخی از شخصیت‌های سیاسی و دینی عراق از حمله «عبدالمهدی الکربلائی» نماینده آیت الله سیستانی در کربلا نیز شرکت کردند.

بامداد جمعه ۱۳ دیماه در جریان حمله پهپاد آمریکایی به کاروان حشد الشعبی سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان حشد الشعبی عراق و تعدادی از همراهانشان به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    26 4
    یه پیشنهادحال دارم، اونم ازطرف منی که اصلاًمذهبی نیستم اماخیلی معنی داروکوبنده هست، به صداوسیمابخشنامه کنیدتازمان گرفتن انتقام، درابتدای همه بخش های خبری بجای بسم الله الرحمن الرحیم بگن بسم الله قاصم الجبارین فوراًاین پیشنهادم روبررسی کنید.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    10 1
    خدا باسید الشهدا محشورشان گرداند اما فراموش نکنید که آنها برای دفاع از مظلومان شهید شدند یادمان نرود نعمت زاده ها و امثال او که خون مردم مظلوم رامکیده اند وباعث مرگ انسانهای بیگناه بیمار شدند چها کردند و به دست فراموشی سپرده نشوند
  • حم IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    22 3
    لطفا پیگیری کنید که ابو مهدی نیز در ایران تشییع شود.او یار باوفای حاجی و ایران بود.
  • رهام IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    8 2
    این عظمت ، مردم عراق هستند نه صدام و صدامیون.
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    7 1
    سیدعلی،وقتی میگوید انتقام سختی میگیرد،مثل وقتی فتوی میدهد بمب اتم نمیسازیم،واقعیتیست که دنیا خواهدفهمید-آمریکائیها وتمام ابرقدرتهای شرق وغرب وهم پیمانانشان بزودی اینرا خواهند فهمید-آمریکاییها وائتلاف غربی،عربی وعبری،باید بدانند که(تمام پایگاه هایشان درمنطقه،ناوهای هواپیما برشان وتمام منافعشان)بزودی وتا قبل ازچهلم سردار دلها،نابود خواهدشد(البته همه این حملات باید ازخاک،عراق،لبنان،فلسطین،سوریه،یمن،نیجریه،افعانستان،پاکستان...بجزایران باشدتا پایگاه امن دائمی برای مقاومت،حمایت وجنگ وجودداشته باشد،کره شمالی،روسیه وچین غارتگر هم برای منافع خودشان هم که شده باید ازحریم هوایی ایران دفاع کنندوتجهیزات ومایحتاج غذایی...دراختیار ایران قراردهد)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس