کد خبر 1026688
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
راموس

ختافه روی کاغد هرگز حریفی در حد و اندازه های رئال نبوده ولی آبی های مادریدی که فصل فوق العاده ای را سپری می کنند، امروز می توانند حریفی سرسخت برای کهکشانی ها باشند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید امروز از ساعت 18.30 در ورزشگاه کولیسئوم به مصاف ختافه خواهد رفت. ختافه فصل گذشته پنجم شد و در فصل جاری نیز عالی کار کرده و فعلا در رده ششم قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

راموس بازی با ختافه را از دست داد

رئال پس از سه تساوی متوالی و زدن تنها یک گل در این سه بازی به ختافه رسیده است. اولین بازی سال جدید برای کهکشانی ها که بسیار نیز حساس است. غایب بزرگ رئال در بازی امروز سرخیو راموس است. کاپیتان به دلیل 5 کارته بودن نمی تواند تیمش را همراهی کند و این غیبت ممکن است به ضرر رئال تمام شود.

ختافه به همراه گرانادا تیم های برتر لالیگا از حیث گلزنی با ضربات سر هستند. از 26 گل ختافه، هشت گل به این شکل به ثمر رسیده است،  یعنی 30 درصد گل های این تیم با ضربات سر بوده. از این هشت گل نیز پنج گل روی ضربات کرنر حاصل شده است. برابر چنین تیمی سرخیو راموس که مدافع سرزن و قدری روی جنگ های هوایی است، حضور ندارد و ادر میلیتائو و رافا واران باید جای خالی او را پوشش دهند.

همچنین ختافه نیمی از گل هایش را بین دقایق 60 تا 90 به ثمر رسانده و جالب اینکه هشت گل از 12 گلی که رئال در فصل جاری دریافت کرده(60 درصد) نیز بین همین دقایق بوده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس