کد خبر 1026514
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
والیبال

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو تهران را به مقصد چین ترک کرد. این رقابت‌ها 17 تا 22 دی‌ماه در جیانگمن چین برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ساعت 9 شب گذشته برای حضور در انتخابی المپیک به چین پرواز کرد. با ترکیبی 14 نفره.والیبالی ها که  مردادماه  درمرحله اول انتخابی المپیک به میزبانی روسیه با تنها باخت مقابل میزبان سهمیه نگرفتند، با قهرمانی آسیا جواز حضور در انتخابی المپیک قاره آسیا را گرفتند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مصدومیت ملی پوش والیبال

تیم ملی والیبال که روی سهمیه المپیک حساب کرده، با تعطیلی لیگ تمریناتش را بدون لژیونرها شروع کرد و کم کم با ورود آنها کولاکوویچ بازیکنانی را کنار گذاشت تا کم کم ترکیب اصلی تیمش تمرین کند. البته فرهاد قائمی و بعد هم امیر غفور به خاطر مصدومیت انتخابی المپیک را از دست دادند، اما مسعود غلامی سرعتی زن هم  در تمرین سه شنبه هفته قبل با مصدومیت عضله دو قلوی پایش به جمع جا مانده ها اضافه شد تا رضا عابدینی یک روز بعداز حذف، دو باره برگردد. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در این باره می گوید:« مسعود بازیکن با تجربه ای بود و خیلی آماده اما با بدشانسی مصدوم شد. تجربه او در انتخابی المپیک به کار تیم می آمد اما حالا کولاکوویچ از رضا عابدینی جوان استفاده می کند. هرچند او تجربه این رقابتها را ندارد اما از جوانی اش می تواند استفاده کند.»

 ایگور کولاکوویچ برای ریکاوری ذهنی و بدنی  بازیکنان، تمرین چهارشنبه را تعطیل کرد و پنج شنبه آخرین تمرین را انجام دادند تا دیشب راهی چین شوند. سرپرست تیم ملی می گوید:« به هر حال مصدومیت بازیکنان ،ذهنیت بقیه را خراب می کند. امیدوارم مصدومیت غلامی روی بقیه بچه ها  تاثیر نگذارد، اما به خاطر همین سرمربی سه شنبه هفته قبل را به بچه ها مرخصی داد تا از نظر بدنی و ذهنی ریکاوری کنند.» هرچند قرار بود ترکیب تیم ملی دوشنبه نهایی شود اما کولاکوویچ خواست تا آخرین لحظه بازیکنان در اردو بمانند . سرپرست تیم ملی می گوید:«کولاکوویچ با روابط بین الملل هماهنگ کرده و ظاهرا آنها قول داده اند با کنفدراسیون آسیا این مساله را حل کنند . چون کولاکوویچ خواست،روابط بین الملل هم چراغ سبز نشان داد.به همین خاطر ترکیب 14 نفره کمی دیر مشخص شد.»

رقابتهای انتخابی المپیک  17 تا 22 دی ماه در جیانگمن چین برگزار می شود.ایران دور مقدماتی با تیم های چین تایپه ، قزاقستان و چین مسابقه دارد.

اسامی نفرات اعزامی تیم ملی والیبال به چین:

۱- سعید معروف (کاپیتان)

۲- جواد کریمی

۳- سید محمد موسوی

۴- علی شفیعی

۵- علی‌اصغر مجرد

۶-رضا عابدینی

۷- شهرام محمودی

۸- پوریا یلی

۹- میلاد عبادی‌پور

۱۰- پوریا فیاضی

۱۱- مجتبی میرزاجانپور

۱۲- مرتضی شریفی

۱۳- محمدرضا موذن

۱۴- محمدرضا حضرت‌پور

اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران:

امیر خوش‌خبر (سرپرست)

ایگور کولاکوویچ (سرمربی)

پیمان اکبری (مربی)

دراگان کوبیلسکی (مربی)

سعید رضایی (مربی)

سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)

دنیل میشیچ (بدنساز)

نوید مشجری (آنالیزور)

علی پیشیاره (ماساژور)

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس