کد خبر 1025604
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
مسعود غلامی

فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال گفت: درمان مسعود غلامی دو تا سه هفته طول می‌کشد و این بازیکن برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ برتر والیبال، مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سیامک افروزی درباره آخرین وضعیت مصدومیت مسعود غلامی افزود: نتیجه MRI این بازیکن آمده است و خوشبختانه میزان مصدومیت زیاد نیست و غلامی تنها مسابقات انتخابی المپیک را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت شدید ملی پوش والیبال در تمرین

وی با بیان این که درمان مصدومیت غلامی بین دو تا سه هفته طول می‌کشد، گفت: ادامه بازی‌های لیگ برتر والیبال، از روز یکشنبه ۲۹ دی ماه شروع می‌شود و غلامی برای حضور در این مسابقات، مشکلی نخواهد داشت.

فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال درباره وضعیت دیگر بازیکنان تیم ملی گفت: شهرام محمودی و مرتضی شریفی دچار سرماخوردگی شدید شده‌اند و برای جلوگیری از سرایت به دیگر بازیکنان، محمودی و شریفی از کمپ جدا شدند.

وی درباره علی اصغر مجرد نیز گفت: این بازیکن دچار علائم سرماخوردگی بود و روز سه شنبه تمرینی کششی سبک انجام داد و با توجه به اینکه امروز (چهارشنبه) تیم ملی تمرین ندارد، این بازیکن زمان مناسب برای ریکاوری دارد و اگر مشکلی نداشته باشد روز پنجشنبه در تمرینات حاضر می شود.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس