علی صوفی دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: روحانی، مردم را مأیوس کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان»  در ویژه‌های خود نوشت:

علی صوفی که سابقه وزارت در دولت خاتمی را هم دارد، در مراسم افتتاح دفتر حزب «پیشرو اصلاحات» در بجنورد گفت: دولت دوازدهم، عدالت اجتماعی را به کناری نهاد و مردم را از خود مأیوس کرده و اگر روحانی به این رویه خود ادامه دهد باید منتظر اتفاقات بدتری هم باشیم. وی افزود: همیشه سعی کرده‌ام با گفت‌وگو واقعیت‌های جامعه را گفته و انتقاد کنم، چنانکه به روحانی در هنگام انتخاب وزرایش انتقاد داشتم.


وی گفت:‌ مردم به این نتیجه رسیده‌اند که از آنها و اعتمادشان سوءاستفاده شده است.


وزیر تعاون دولت اصلاحات با بیان اینکه باید از روش‌های ایجابی برای به پای صندوق کشاندن مردم استفاده کرد، گفت: باید به مردم با رویکرد ایجابی بگوییم این موانع و بحران‌ها را داریم و این برنامه ماست. نباید انتخابات را تحریم کنیم بلکه باید بسته عدالت بدهیم و طوری مردم را دعوت کنیم که بدانند ما هم طرف آنها هستیم.


وی پس از اینکه قربانی، نماینده اصلاح‌طلب بجنورد در مجلس، جلسه را ترک کرد، گفت: مجلس، مجلس منفعت‌طلب شده و نمایندگان تنها به فکر منافع شخصی خود و فقط به‌دنبال ساخت و پاختند که این موجب وهن ما شده است.


دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات افزود: دولتی که بعد از ۶ ماه اعتبارش افت کرد و در نظرسنجی‌ها به ۵ و ۴ درصد رسید، به درد نمی‌خورد و آن که باید در این مورد سرزنش شود ما اصلاح‌طلبان هستیم. روحانی را کسی نمی‌شناخت و ما او را آوردیم. او در واقع کاندیدای حداقلی ما بود.


آخرین جمله عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در حالی است که اولا روحانی سال‌ها دبیر شورای عالی امنیت ملی در دولت‌های هاشمی و خاتمی بود. ثانیا در انتخابات سال ۹۲ و ۹۶، عارف و جهانگیری هم نامزد بودند اما اصلاح‌طلبان با یقین به اینکه رأی نمی‌آورند، از روحانی حمایت کردند.

بنابراین، تعبیر نامزد حداقلی، خلاف واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله مومن IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    1 0
    از دید افسادطلب. بسته عدالت یعنی قحطی مصنوعی
  • عبدالرحمن IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    2 0
    خاک عالم تو سر هر چی اصلاح(افساد) طلبه. بسه دیگه این همه خیانت دیگه جامی از برجام نموند و این بی کفایتی ها باعث شد که حاج قاسم را به این راحتی و پر روئی از ما بگیرند .خون حاج قاسم اثرات پر باری در داخل نظام و منطقه خواهد داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس